בשנים האחרונות עולם הבישול עובר מהפכה, כחלק מעידן הדיגיטל יותר ויותר אנשים נחשפים לשיטות בישול יצירתיות ומגוונות. מאכלים שניתן היה להכין עד לא מזמן רק במאפיות ומסעדות יוקרה, נמצאים היום בהישג יד של כל מי שמבקש.

כיום, ניתן למצוא בכל בית ישראלי ממוצע שמתהדר בגינה או מרפסת, כלי לבישול מיוחד- בין אם מדובר בטאבון ביתי להכנת פיצות ממש כמו בפיצריה, או במעשנת בשר שגורמת לנו להרגיש שהנחיתו אותנו ישר לתוך פסטיבל בשר בבואנוס איירס. עידן הדיגיטל חשף מילוני אנשים בעולם למאכלים ומוצרי מטבח מפוארים ומפעם לפעם יותר אנשים מחפשים ריגוש באוכל שהם צורכים, גם אם מדובר רק בארוחת ערב ביתית עם המשפחה.

באדיבות מקור החום תנורי אבן
באדיבות מקור החום תנורי אבן

חברת "מקור החום", הייתה מהראשונות לזהות את הפוטנציאל.

החברה הוקמה לפני כ-11 שנים והחלה לספק כלי אפייה וצלייה לגינה ולמרפסת לכל המבקש- מעשנות בשר, גרילים ארגנטינאים, מערכות גז מתקדמות, ואף טאבונים ביתיים. נפוץ במיוחד הוא הטאבון הביתי והקומפקטי מדגם פרנצ'סקו- טאבון קטן ונגיש לכל כיס בעל עוצמות גבוהות ואיכות מעולה. אך גולת הכותרת ללא שום עוררין היא: מטבחים שלמים ומעוצבים לגינה.
תנור אבן דגם פרנצ'סקו, באדיבות מקור החום
תנור אבן דגם פרנצ'סקו, באדיבות מקור החום

התהליך הוא פשוט: הלקוח מגיע עם חזון, לאחר מכן עוברים ביחד איתו על חומרי הגלם ומתאימים אותם בצורה המדויקת לגינה שלו, לאחר מכן הוא מקבל הדמיה של המטבח כפי שהוא ייראה בסוף, ותוך שבועות בודדים, ניצב לו בגינה מטבח שלם בהתאמה אישית שלא יבייש אף מסעדת שף מכובדת. 

החברה תוצרת כחול לבן, ממוקמת במושב בית נחמיה ומייצרת את כל מוצריה במפעל במושב ומונה כ-11 עובדים המייצרים הכל על פי דרישתו האישית של הלקוח.

חברת מקור החום, היא מהמובילות בתחומה בארץ, מפיקה סדנאות בנושא התנהלות מקצועית עם טאבונים. ראש החברה, עדי חזן, אף הקים בפייסבוק קבוצה קהילתית שנקראת "סודות הבישול בטאבון וטכניקות אפייה", שם ניתן למצוא מתכונים מיוחדים ואף לזכות בפרסים והטבות, אחת הפופולריות היא הטבה מיוחדת בהזמנת פיצה מבית "פיצה יולו" בבעלותו של רונן חליף, כחלק מהרצון של החברה להיות שיתופית וחברתית יותר. 
באדיבות מקור החום תנורי אבן
באדיבות מקור החום תנורי אבן

לפרטים נוספים ניתן למצוא אותנו באתר האינטרנט-  makorhahom.co.il
בפייסבוק- "מקור החום בניית תנורי אבן" 

לפרטים נוספים חייגו- 03-7366298
למנהלת המכירות קרן שמש- 052-3099614
מקור החום- כלנית 17, בית נחמיה .