ספרייט, מותג משקאות הלמון-ליים, משיק לראשונה טעמי פירות חדשים שיוצעו במהדורת קיץ מיוחדת רק בישראל: ספרייט לימון-אננס וספרייט לימון-מלון.


הטעמים החדשים משלבים טעמי פירות עדינים לצד הלימון המרענן והמוכר של המשקה התוסס. המשקאות מבוססים על טעם הלמון-ליים הייחודי של המשקה והפירות מצטרפים עם טעמי אננס ומלון שמוסיפים מתיקות פירותית.



נכון להיום ניתן למצוא בעולם מספר בודד של טעמים מגוונים של ספרייט, כאשר הטעמים מלון ואננס הם חדשים וייחודיים ופותחו במיוחד לישראל.


שני הטעמים החדשים יוצעו בבקבוקי ליטר וחצי וטעם הלימון-אננס יוצע גם בבקבוק אישי של 500 מ"ל. הטעמים החדשים ישווקו במהדורה מיוחדת בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה החל מחודש אוגוסט ועד לגמר המלאי.



בקרב טועמי הטעמים החדשים נרשמה התלהבות רבתית, עם העדפה ברורה לטעם האננס. השילוב בין הלימון לאננס והאמת שגם בינו לבין המלון - מעניקים זריקת אנרגיה מרעננת ותוססת בימי הקיץ החמים, ובהחלט מרווים את הצימאון. לנו נותר רק להגיד, שחבל שמדובר במהדורת קיץ מוגבלת.



רוני לוין, מנהלת השיווק של ספרייט, מסרה כי "אנו גאים להשיק את הטעמים החדשים שיהיו זמינים רק בישראל ובמהדורה מיוחדת. מוצרי ספרייט מבוססים על טעם הלמון–ליים המרענן והמוכר, וכעת, הם זוכים לשילוב של טעמי פירות קיציים בטעמי מלון ואננס. השקת המהדורה המיוחדת מגיעה לאחר דרישות הצרכנים לטעמים נוספים וחידושים לקראת ימי הקיץ".