גט מובינג הוא אתר ישראלי וייחודי בתחום ההובלות, אשר נועד לאפשר ללקוחות מכול הארץ ליהנות משירות הובלה אמין, נוח, יעיל ובמחיר הוגן. האתר מספק לכם הצעות מחיר שונות לעבודות במעין מכרז, שבו בעלי מקצוע שונים מציעים לכם שירות על פי הפרטים שהזנתם. נשמע מעניין? פרטים בשורות הבאות.

הקושי במציאת חברת הובלה במחיר הוגן

עבור ישראלים רבים, מציאת חברת הובלה אמינה היא כאב ראש אחד גדול, ורובנו יודעים מדוע: בעוד שפרטי ההובלה בד"כ מועברים לחברת ההובלה בשיחה הראשונית, בה בד"כ מסכמים גם על מחיר מתקבל על הדעת, מובילים רבים בוחרים להגדיל את מחיר ההובלה תוך כדי או לאחר ההובלה עצמה, בטענות שונות ומשונות, בזמן שהלקוח נותר חסר אונים.

גם עבור לקוחות אשר ניסו להשוות מחירים ולרכוש שירות הובלה באופן משוכל, עדיין לא תמיד ניתן לבצע השוואה איכותית בין בעלי מקצוע, מכיוון שבפועל, קשה מאוד להשוות בין מאפיינים שונים של חברת ההובלה, מלבד המחיר שקיבלתם, כשהמידע אודות בעלי מקצוע שונים לא מונח לנגד עיניכם.

לפני הובלה? כדאי להציץ באתר GetMoving

מובילים מומלצים תמצאו באתר https://getmoving.co.il/. מדובר באתר ישראלי, שנועד לתת מענה ללקוחות מהמרכז המעוניינים לקבל הצעות מחיר רלוונטיות ממובילים או חברות הובלה, על קונספט המכרז: אתם מציעים את ההצעה (ומפרטים את תכולת ההובלה, על פי פרמטרים קבועים), חברות הובלה נותנות לכם הצעות מחיר שונות, וכל הנותר לכם הוא להחליט על בעלי המקצוע שמהם תרצו לקבל את השירות.
גט מובינג. צילום: יח
גט מובינג. צילום: יח

שימוש בחינם, בלי דמי תיווך

כלקוחות תוכלו ליהנות משירות חינמי באתר, ולשלם רק לבעל המקצוע בלי תוספות או דמי תיווך. חשוב לציין, כי נותני השירות מתחייבים להעניק לכם שירות במחיר שנקבע מראש וכן, תוכלו להשוות בין מאפיינים שונים של החברות\בעלי המקצוע.

מאגר של בעלי מקצוע איכותיים

בעלי המקצוע אשר יופיעו בפניכם נבחרו בקפידה, על מנת שאתם תוכלו ליהנות משירות אמין ויעיל ככל הניתן. בכלל, האתר נועד על מנת לשמור על האינטרסים של כולם: שלכם כמקבלי השירות ושל המובילים כנותני השירות. תוכלו להתרשם ממובילים אשר העניקו שירות מצוין ללקוחות בעבר ולהחליט על פי פרמטרים נוספים, לרבות ביטוח תכולה של החברה.

וכל הטוב הזה באונליין

אתר גט מובינג חוסך לכך את כאב הראש, את הטרטורים ואת שיחות ההשוואה. תוכלו ליהנות בכל עת ממידע אודות ההזמנה שלכם שישלח אליכם למייל, וכן לצפות בנתונים נוספים באתר, או לקרוא על אנשי שירות נוספים שיסייעו לכם במעבר הדירה כמו בעלי מקצוע מתחום הניקיון, ההדברה ועוד. הסכם זה הסכם!
נראה שהחידוש הגדול ביותר של האתר, מלבד נושא ההשוואה, הוא העובדה שמישהו סוף סוף דואג שבעלי המקצוע יעמדו בהסכם. לכן, מומלץ לכל אחד שזקוק להובלה במרכז להיכנס לאתר, להירשם, ולהחליט בצורה חכמה בדיוק כמו שצריך לעשות. 


המאמר באדיבות – Smart SEO קידום אתרים חכם