מועדון הנוסע המתמיד של אל על שדרג ערב החג את יחס הצבירה ללקוחות היוקרה. היחס משתפר ב־14% ומעתה כל הוצאה של 7 דולר תזכה בצבירת נקודה (במקום 8 דולר עד היום). בנוסף מעמד הלקוח ישופר כך שניתן יהיה לשדרג את סוג הכרטיס ביתר קלות.

ליאור טנר, מנכ”ל הנוסע המתמיד ו־ FLY CARD: “בעקבות משוב שקיבלנו מהלקוחות שלנו, למדנו את הצרכים ואנו יוצאים בהצעת ערך משופרת שהופכת את הצעת מועדון הנוסע המתמיד לאטרקטיבית והמשתלמת ביותר בישראל”.