יצרנית נעלי הנוחות מקיבוץ נאות מרדכי, טבע נאות, הפעילה בתחום התרומה לקהילה, תרמה לאחרונה 600 זוגות סנדלים ומגפי גשם לתושבי איי הבהאמה שנפגעו מסופת ההוריקן דוריאן. שווי התרומה נאמד ב־400 אלף שקל. התרומה הועברה באמצעות ארי לוי, מנהל המכירות בארצות הברית.
 
הסופה פגעה באי במשך 68 שעות מ־1 בספטמבר ל־3 בספטמבר. סטיב לקס, בעלי  טבע נאות, מסר ל"מעריב": “במסגרת פעילות הקהילה, הועברה התרומה לתושבים שנפגעו קשות מהסופה, ונשארו ללא בתים וחפצים".

כאמור "דוריאן" השווה את השיא של ההוריקן האטלנטי החזק ביותר שאי פעם הכה בחוף, בדומה ל"הוריקן יום העבודה" של 1935. הוא שני רק להוריקן "אלן" מ-1980 שהגיע לשיא של כ-305 קמ"ש, אך לא הגיע אל החוף. "הסוף עלול להיות קטלני", אמר אז סמואל באטלר, סגן מפקד המשטרה באיים. "אנו מבקשים ממכם, מתחננים אליכם, מפצירים בכם שתלכו למקום בטוח".
 
היא הוגדרה כסופה האטלנטית השנייה החזקה ביותר שהתקרבה אל יבשת ארה"ב. ממרכז ההוריקן הלאומי של ארה"ב נמסר כי הרוחות העוצמתיות וה"הרסניות" של הסופה הופכות אותה ל"קטסטרופלית". עוד נמסר מהמרכז כי הסופה הכתה באיי הבהאמה היום כשהיא בעוצמה בדרגה 5 (הגבוהה ביותר בסולם) ובעלת רוחות בעוצמה של 295 קמ"ש. תושבי הבהאמה דיווחו על עצים שנשברו ורציפים שנהרסו כליל עוד לפני בואה של הסופה.