במסגרת יום שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלויות, מועדון צרכנות עדיף בשיתוף עם ישראכרט מפעילים את יום העדיפים, שמטרתו לכבד את כל האנשים עם המגבלות ולפנק אותם בהטבות שונות בתחומים מגוונים.



בין ההטבות המוצעות במהלך היום: קפה חינם בארומה ישראל, נסיעה במונית בהנחה, ספר בהנחה בסטימצקי, חבילה מפנקת בסבון, הנחות על מוצרים ופעילויות ממוקדות של הקהילה כמו הנחה בהזמנת חופשה מונגשת בטרווקסי, בגדים לאנשים עם מוגבלות במירקל ותוסף לכיסאות גלגלים מזמיר.



מועדון עדיף הוקם במטרה לאגד אוכלוסייה זו לכוח צרכני כלכלי מוביל בעל עדיפות בכל תחומי החיים שבזכות יתרון הגודל כמועדון יכול להציע הצעות ערך, הנחות, הטבות ושירותים שלפרט אין יכולת להשיג ובכך לאפשר לפרט ניהול נכון יותר של ההכנסה הפנויה במשק הבית.



מנתוני המועדון עולה כי בישראל חיים כ-880 אלף נכים בגיל העבודה (גילאי 18 עד 67) ובנוסף כ-300 אלף ילדים וגמלאים המהווים 10% עד 15% מכלל האוכלוסייה בישראל. מהחברה נמסר: "עדיף – מועדון הצרכנות של נכי ישראל פועל על בסיס רקמת שתי וערב של קשרים חברתיים ועסקיים, למידה מעמיקה והיכרות של השוק מחד וצרכיו של הנכה מאידך לתחילתו של עידן חדש בתפיסת החיים של הנכה ובעל המוגבלות ומארג הצעות ערך לשיפור איכות חייו ושילובו בפסיפס החברתי של החברה בישראל".