אבל שלא כמו בתכנית טלוויזיה, שבהן השיפוצניקים משדרגים את הבית ועוזבים אותו כשהוא נקי ומסודר, במציאות העבודה לא מסתיימת מהר כל כך.  כאשר השיפוצניקים מקפלים את הדברים ועוזבים, אתם נשארים עם כתמי צבע על הקירות והחלונות, שאריות המלט והטיט ועקבות של בוץ על הרצפה.  אתם מבינים שהדרך אל הדירה החדשה והמשופצת שלכם עוד לא הסתיימה, ואתם זקוקים לחברת ניקיון דירה חדשה לפני אכלוס ולאחר שיפוץ. אבל אל תדאגו, אם תעזרו באנשי מקצוע, תקופה כזו תעבור בקלות יחסית.

מדוע לא כדאי לנקות לבד לאחר השיפוץ?

אז מדוע אנחנו זקוקים לשירותי חברת ניקיון לאחר שיפוץ, אתם אומרים לעצמכם. הרי בסופו של דבר, אפשר לקחת מטלית עם קצת סבון ולנקות לבד. חשוב לדעת כי ניקיון בתים חדשים או בתים ישנים שעברו שיפוץ אינו פשוט כלל וכלל. לא מדובר בלכלוך רגיל כמו אבק או שאריות מזון שאתם רגילים להתמודד עמו בניקוי השבועי שלכם. מדובר בניקוי חומרי שיפוץ המשאירים לא פעם כתמים ולכלוכים קשים להסרה. אם אתם משתמשים בחומרי ניקוי רגילים, אתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים הרבה כסף על חומרי ניקוי שאינם עוזרים. וזאת עוד מבלי שדיברנו על הזמן שאתם משקיעים כדי לנקות את הדירה, ועל כך שאתם כבר חסרי סבלנות להיכנס אליה. 

פתרון חלופי: חברת ניקיון דירה לאחר שיפוץ

חברת ניקיון דירה חדשה יכולה לסייע לכם להתמודד עם אי הסדר שנוצר לאחר השיפוץ. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לפנות לחברה מקצועית המציעה ניקיון דירה חדשה לאחר שיפוץ. כדאי לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בתחום, וכן בחברה אמינה בעלת כמה ממליצים. 

לפני שמתחילים לעבוד, מתכוננים

הדבר הראשון שעושה חברת ניקיון לדירה חדשה או ניקיון לאחר שיפוץ כשאתם פונים אליה, היא לשלוח נציג מטעמה על מנת לבחון את השטח. היא אינה ממהרת לקבוע את מחיר הניקיון בטלפון, וזהו סימן לחברה אמינה והוגנת. אנשי הצוות מגיעים אליכם, בוחנים את הדירה ומעריכים את סוג העבודה שיש לבצע. לאחר מכן, תקבלו הצעת מחיר בכתב הכוללת את כל העבודות שעומדת לעבור הדירה שלכם, דוגמת ניקוי אריחים, ניקוי כלים סניטריים ועוד. 

שיפוצים בבית. צילום: אינגאימג'
שיפוצים בבית. צילום: אינגאימג'

להשתמש בחומרים הנכונים

צוות של חברת ניקיון דירה חדשה לאחר שיפוץ משתמש במגוון רחב של כלים וחומרים איכותיים כדי לנקות את הלכלוך שנוצר בדירה בעקבות שיפוצים במטבח, בסלון, בחדר האמבטיה או בכל מקום אחר בבית. אלה כמה שיטות הניקוי שכדאי להכיר:

• מכונה לקרצוף הרצפה – הלכלוכים העקשניים שנוצרו ברצפה שלכם אינם יכולים להתנקות באמצעות קרצוף ושטיפה במטלית רצפה ביתית. לפעמים יש צורך להפעיל מכונה להסרת לכלוכים קשים כגון צבע וכדומה.

• חומרים חזקים על בסיס חומצה - חברת ניקיון לאחר שיפוץ דירה צריכה להתמודד עם חומרים שונים שהשאירו השיפוצניקים דוגמת דבקים, שאריות של סיליקון, כתמי צבע, מסמרים ועוד. על כן, היא משתמשת בחומרים איכותיים וחזקים מהרגיל המכילים חומצה. רק צוות מקצועי יכול לנקות בעזרת חומרים אלה, שכן חומצה היא חומר חזק ורעיל ויש להשתמש בה במינון זהיר. 

• ויש גם חומרים על בסיס מלח - חברת ניקיון לאחר שיפוץ דירה יכולה לעשות שימוש גם בחומרים המבוססים על חומצת מלח. מדובר בחומר ידידותי לסביבה ומנקים מקצועיים דואגים לערבב אותו היטב עם מים.

• לא משתמשים ביותר מדי מים – צוות חברת ניקיון לדירה חדשה שדוגלת במתן שירות אמין וללא תרמיות, ימנע מלהשתמש ביותר מדיי מים במהלך הניקוי, שכן הם עלולים לגרום לרהיטים שלכם להתנפח. 

• ולפעמים גם מגרדים – לעיתים אין ברירה אלא להסיר מחלונות זכוכית את סימני הלכלוך שהשאירו השיפוצניקים. לשם כך, משתמשים המנקים בסכין מיוחדת לניקוי זכוכית. 

• לבסוף, יכולים להציע לכם פוליש – זה אמנם לא חובה, אך אם אתם מעוניינים להעניק לרצפה שלכם מראה יוקרתי ומבריק, כדאי להשתמש בפוליש. קיימים שני סוגי פוליש עיקריים: פוליש ווקס ופוליש קריסטל. פוליש ווקס מתאים יותר למרצפות אבן, בעוד פוליש קריסטל יכול להתאים לרצפות אבן ושיש.

גם אתם יכולים לעזור לחברת הניקיון ולחסוך בעלויות

ניקיון דירות חדשות אינו פשוט, ולעתים אתם צריכים להשקיע מעט יותר כסף במטרה לנקות את הדירה החדשה שלכם. חברת ניקיון לדירה חדשה גובה את מחירי הניקוי בהתאם למורכבות העבודה שיש לבצע. כך למשל, ניקיון דירת 3 חדרים ללא פוליש עשוי לעלות כ-1,400 שקלים, בעוד ניקיון דירת 5 חדרים עשוי לעלות כ-2,000 שקלים. תוכלו לחסוך את הכסף אם תדעו להיערך בהתאם. לדוגמה, ניתן לקבוע מראש עם חברת השיפוצים על כללי ניקוי מסוימים במהלך העבודה. כמו כן, אתם יכולים להכין את הדירה שלכם: לפרוס עיתונים על הרצפה, לכסות את הרהיטים בניילון ועוד. 

בסופו של עניין

ראינו עד כמה חברת ניקיון לאחר שיפוץ דירה אמינה ומומלצת יכולה להפוך את החיים שלנו לקלים יותר. הצוות האיכותי יודע להשתמש בכלים ובחומרים הדרושים כדי לבצע ניקיון דירה חדשה לאחר שיפוץ על הצד הטוב ביותר. אז אם אתם כבר מחכים להיכנס לבית החדש שלכם לאחר שהשיפוצנקים עזבו, עשו לעצמכם טובה וחפשו חברת ניקיון לאחר שיפוץ מקצועית