לקראת חג השבועות החלו חברות משקאות ומוצרי מזון כמו תנובה ושטראוס להסתער על השוק, עם מגוון מוצרים חדשים. ערב החג יחול ב־28 במאי, ויהיה זה החג הראשון בעידן הקורונה שבו חוגגים ללא סגר או מגבלות אירוח.

אחרי פורים, פסח ול"ג בעומר, שנחגגו במתכונת מצומצמת מאוד, גם בתי המלון למיניהם פותחים בזהירות את מלונות הבוטיק, במגבלות האירוח של משרד הבריאות.

בתחום היינות בולטים יקבי רקנאטי, המציגים לרגל שבועות את סדרת היינות רוזה ושרדונה רזרב מכרם מנרה בגליל העליון. שרדונה רזרב 2018 ייוצר במהדורה מוגבלת, במחיר מומלץ של 95 שקלים לבקבוק. רוזה רקנאטי 2019, המומלץ להגשה כאפריטיף, יוצע במחיר של 69 שקלים לבקבוק. גם יקבי כרמל מציעים בקבוקי יין מותאמים לחג.

יין, שבועות (צילום: יח''צ)
יין, שבועות (צילום: יח''צ)

בתחום הפסטה, חברת נונה, שמפעלה  ממוקם בפארק דלתון בגליל העליון, משיקה שני מאפים לשולחן החג - ופל בלגי ובלינצ'ס גבינה. פסטה נונה משיקה גם רביולי מוצרלה ועגבניות לטיגון ורביולי פולנטה ופטריות לטיגון. פסטה נונה אימצה את כללי המטבח הטוסקני, ושיטות העבודה להכנת הפסטה מתחקות אחר עבודת היד, כפי שנהוג בחבל טוסקנה שבאיטליה.

חברת שוופס משיקה בקבוקי משקה בטעם מוחיטו מוגז עדין, עם נענע וליים, בגדלים שונים: בקבוק משפחתי 1.5 ליטר, בקבוק זכוכית אישי 330 מ"ל ומארז רביעיית פחיות 330 מ"ל.