מחסני השוק למען מוצרים כחול לבן; טיב טעם מקדמת מוצרים לשבועות

רשת המרכולים תוביל קמפיין הצדעה לתעשייה הישראלית ותקדם מבצעים של מותגים מהארץ: "נעניק רוח גבית לחברות מקומיות". במקביל, טיב טעם תקדם מוצרים המיועדים לחג המתקרב

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
מכולת בתל אביב (ארכיון)
מכולת בתל אביב (ארכיון) | צילום: אבשלום ששוני
2
גלריה

מחסני השוק מונה 67 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת נעמן. הנהלת הרשת: "כחברה מובילה אנו חשים רצון להעניק רוח גבית לחברות מקומיות שנקלעו בעל כורחן לסיטואציה מאתגרת בצל המשבר. נציע מבצעים שיתייחסו לחברות גדולות וקטנות המשווקות תוצרת מקומית בלבד".

טיב טעם. צילום: אסף קליגר
טיב טעם. צילום: אסף קליגר

הקמפיין, שמוביל משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, יתבצע ברשתות החברתיות ובמסכי שילוט דיגיטליים תחת הסלוגן "אחרי שבועות בבית, חוגגים שבועות בטיב טעם".

תגיות:
טיב טעם
/
רשתות שיווק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף