המבצע יכלול את כל מגוון מוצרי החלב של תנובה ובכלל זה חלב, גבינות לבנות וצהובות, קוטג', תחליפי חלב, יוגורטים ומעדנים. עוד הבהירו בתנובה, כי המבצע לא יכלול את מוצרי המעדנייה.
בחברה ציינו עוד, כי המבצע רחב ההיקף מתקיים בהמשך ישיר לחג השבועות, הנחשב ל"חג הגבינות" וההטבה של שני מוצרים ללא תשלום מתוצרתה מיועד לכלל הלקוחות, שירכשו, כאמור, שונה ממוצריה.
בשוק המזון מעריכים, שהמבצע של תנובה יביא להגברת התחרות בינה לבין חברת שטראוס, , שיצאה לאחרונה במבצע ,במסגרתו היא מציעה למכירה שמונה ממוצריה במחיר של 30 שקלים. ההערכות הן שהמבצע של תנובה מהווה חלק ממהלך אסטרטגי, שנועד להביא לחיזוק נתח השוק שלה בחלב ומוצריו לשיעור של למעלה מ-50%.