המבצע יכלול את כל מוצרי החלב של תנובה,בהם חלב, גבינות לבנות וצהובות, קוטג', תחליפי חלב, יוגורטים ומעדנים. המבצע לא יכלול את מוצרי המעדנייה. בחברה ציינו עוד כי המבצע מתקיים בהמשך ישיר לחג השבועות, הנחשב ל"חג הגבינות".
בענף המזון מעריכים כי המבצע של תנובה יביא להגברת התחרות בינה לבין חברת שטראוס, שיצאה לאחרונה במבצע שבמסגרתו היא מציעה למכירה שמונה ממוצריה ב־30 שקל. ההערכות הן שהמבצע של תנובה הוא חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לחזק את נתח השוק שלה בתחום החלב ומוצריו ולהביאו לשיעור של יותר מ־50%.