סדרת קרמי הלחות החדשה של לוריאל פריז

הידרה ג'ינייס של לוריאל פריז היא סדרה של שלושה מוצרי ג'ל לחות קליל לפנים ללחות מתמשכת עד 72 שעות, בפורמולה המבוססת על מי אלוורה וחומצה היאלורונית, המוצעת היום במחיר השקה. ניסינו את הג'ל לעור יבש ועדין – ובגדול, הוא נהדר, נספג היטב ומהר ויוצר שכבת הגנה לעור לאורך כל היום אבל פחות אהבנו את הריח המבושם מדי.

סדרת קרמי הלחות החדשה מבית לוריאל פריז. צילום: יח
סדרת קרמי הלחות החדשה מבית לוריאל פריז. צילום: יח

הניחוח אומנם מתפוגג אחרי מספר דקות, אבל נוצר רושם כאילו שפכנו בושם על הפנים וכמו כן, הוא משאיר את הידיים מעט דביקות אחרי המריחה. עם החסרונות, הקרם אכן מרווה את העור בלחות ולא משאיר תחושה שמנונית.

מחיר: 49.90 שקלים

סדרת מוצרי קוסמטיקה החדשה של "קולגן פלוס"

מותג תוספי התזונה "קולגן פלוס", יחד עם הפרזנטורית – השחקנית והדוגמנית רונית יודקביץ' – השיק באחרונה סדרת מוצרי קוסמטיקה מבוססת קולגן לטיפוח עור הפנים הכוללת שישה מוצרי קוסמטיקה המכילים חומצה היאלורונית ופפטיד קולגן, בהם: ג'ל מקציף לניקוי וטיהור, קרם לחות ליום בעל אפקט ליפטינג, קרם הזנה לשעות הלילה, סרום פנים, מסיכת פנים וקרם עיניים.

+COLLAGEN. צילום: עדי גלעד
+COLLAGEN. צילום: עדי גלעד

הסדרה, שמטרתה לתת פעילות משלימה לתוספי הקולגן שלוקחים בבליעה, נהדרת וגורמת לפנים להיראות חלקות ורעננות. סבון הפנים שבדקנו היה סמיך ומרוכז ועשה פלאים לעור, הסרום נספג במהירות ומשאיר עור זוהר ומתוח – פשוט מעולה וקרם הלילה, שהיה עשיר מאוד, הפתיע בספיגה מהירה ויצר מעטה הגנה שנשאר עד לשטיפת הפנים בבוקר.

מחיר: 275־99 שקלים

תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה של Kiehl’s

במותג הטיפוח הניו־יורקי Kiehl’s השיקו תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה, שמתאימה לכל סוגי העור, נספגת מהר ומשאירה תחושת לחות.

תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה. צילום: יח
תמצית שמנים מזרעי קנאביס סאטיבה. צילום: יח

ניסינו אותו על עור מעורב שסובל מאדמומיות, וכבר אחרי שלושה ימים ניתן היה לראות שינוי לטובה במגע העור ובנראות: עור הפנים נראה חיוני יותר, האדמומיות ירדה פלאים, ולמרות שמדובר בשמן לא הייתה כל תחושת שומניות בעור. במותג מצהירים שהשמן יעיל גם לטיפול בכתמי עור, אך לא ראינו כל שינוי נראה לעין לאחר שימוש של שבועיים.

מחיר: 205 שקלים

שמיכת הפיקניק של סימפלי גוד

קבלו את שמיכת הפיקניק של המותג הישראלי סימפלי גוד העשויה מבד דוחה מים, ושאיירה האמנית בתיה קולטון בכמה וריאציות, ובאיורים של קופים, פילים, קיפודים וזוגות עיניים. זו שמיכה נהדרת בגודל 145X145, מושלמת להורים לילדים קטנים, בין היתר כי היא מתנקה בקלות – מספיק ניגוב קל והנוזלים לא נשארים עליה כלל.

שמיכת פיקניק של סימפלי גוד. צילום: רוני כנעני
שמיכת פיקניק של סימפלי גוד. צילום: רוני כנעני

היא מגיעה עם תיק נשיאה תואם, גם הוא נגיב וחסין מים, עם ידית שאפשר לתלות על הכתף כשיוצאים מהבית. יתרונות נוספים של השמיכה הם המשקל הקליל שלה והקיפול הנוח, שמאפשרים פשוט לדחוף אותה בסל של העגלה/טיולון, ולשכוח ממנה עד לשימוש הבא. נמכרת ברשת שילב.

מחיר: 229.90 שקלים

סדרת צלחות קנה סוכר טבעי של סנו סושי

בסנו סושי מציגים סדרת צלחות עשויות קנה סוכר טבעי המגיעות עם עיטורים, הכוללת צלחות למנה עיקרית, ביניים וראשונה, מרקייה וקערה אובלית. הסדרה החדשה של סנו יצאה בעיתוי מושלם – שיא עונת הפיקניקים והטיולים.

כלי אוכל מקנה סוכר טבעי - סנו סושי. צילום: טל אזולאי
כלי אוכל מקנה סוכר טבעי - סנו סושי. צילום: טל אזולאי

לצלחות יש הטבעה מעודנת של עלים, הן קלות משקל אך יציבות ומחזיקות את האוכל בלי להתקפל או להישבר, ומגיעות בטווח רחב של גדלים, מה שהופך אותן למתאימות גם לאירוח ביתי, ולמי שבונה ארוחת מנות. הסדרה נמכרת במארז של 25 יחידות, והתמחור בהתאם לגודל.

מחיר: 16.90־7.90 שקלים

פיוז טי 19 מופחת קלוריות

מותג התה הקר פיוז טי השיק משקה חדש ומופחת קלוריות בטעם אפרסק עם רק 19 קלוריות ל־100 מ"ל וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל.

פיוז טי 19. צילום: סטודיו גליקמן שמיר סמסונוב
פיוז טי 19. צילום: סטודיו גליקמן שמיר סמסונוב

יציאה מוצלחת של המותג: טעם מושלם ללא טיפת טעם לוואי. משקה מרענן ומרווה עם טעם אפרסק שמורגש בעדינות, מבלי להיות מתוק מדי או כבד.

מחיר: 6.90־5 שקלים

יוגורט Muller Active

מותג היוגורטים מולר השיק לאחרונה את Muller Active – יוגורט המכיל 25־20 גרם חלבון בגביע, שזה נחשב, נכון להיום, להכי הרבה חלבון בגביע יוגורט סטנדרטי, כשמדובר בחלבון Whey טרי ולא אבקות חלבון.

יוגורט מולר אקטיב. צילום: סטודיו 0304
יוגורט מולר אקטיב. צילום: סטודיו 0304

הסדרה מגיעה עם תוספת פרי: תות, אננס ופירות יער. הנסיינים שלנו חשבו שהמעדנים החדשים טעימים, בעלי מרקם קטיפתי ועשירים. על הגרסה המשלבת פירות הם אמרו שהמעדנים מלאים בחתיכות פרי והטעם טוב, אם כי יש שציינו שהטעם מתוק מדי. חובבי הספורט שמחו על כך שהחלבון שמוסף למעדנים טבעי, וציינו שירכשו שוב.

מחיר: 6.50־4 שקלים

ביסלי שווארמה / אח של ביסלי פלאפל

על מדפי הסופרמרקט שלכם ניתן כבר למצוא שתי מהדורות מיוחדות מבית אסם של ביסלי ו"אח של ביסלי" (ללא גלוטן) בטעמים פלאפל ושווארמה, שמנסות לקלוע לטעם הישראלי.

ביסלי שווארמה. צילום: סטודיו אסם
ביסלי שווארמה. צילום: סטודיו אסם

אח של ביסלי פלאפל. צילום: סטודיו אסם
אח של ביסלי פלאפל. צילום: סטודיו אסם

מלבד הטעמים, שבעינינו לא חידשו כלום ודי הזכירו את טעמי הפלאפל והברביקיו הוותיקים של אסם, החטיפים החדשים מגיעים בצורות חדשות – ריבועים שטוחים ודקים והם נוחים לאכילה ומתפצפצים בפה. אפשר בהחלט ליהנות מהם גם לצד מטבלים או גבינה.

מחיר: 4.90־3.90 שקלים