בשנים האחרונות התחמם כדור הארץ בממוצע של מעלה אחת יותר וכאן בישראל מרגישים את ההתחממות הגלובלית ביתר שאת. בנוסף, נמצא במחקרים שטמפרטורה גבוהה בחדר עלולה לשבש את איכות השינה.

חברת "פולירון" מקיבוץ זיקים פיתחה את מזרן "BREEZE", שנתפר מחומרים ייחודיים, ביניהם בד ה-COOLER המסייע בהורדת טמפרטורת הגוף בין 1-3 מעלות על ידי תהליך פיזור החום שנצבר לכל אזורי הבד. בנוסף, המזרן נתפר בשילוב בדי קווילט ואקרילן סליאנט, בדים נושמים ומאווררים המגבירים את אחוז החמצן בדם ומעניקים תחושה של קרירות נעימה וצינון הגוף, וכך מתאפשרת הכנסת אוויר קר במקביל להוצאת אוויר החם הכלוא בתוך המזרן המעניק תחושה של קרירות ומשפרת את איכות השינה בצורה משמעותית. 

מזרן ה-"BREEZE" מורכב משילוב של קפיצי פוקט, עם שבעה אזורי נוחות וספוג-HR אלסטי ובדרגות קושי משתנות לאיכות שינה מרבית. בנוסף, המזרן מורכב משכבת גרנד פילוטופ עבה שעשויה מ-100% פלקסי לטקס בתפירת לקשורי. המזרן מעוצב בצורה צעירה כשדפנות המזרן משולבות באריג צבעוני לאוורור מושלם. דרגת הקושי ניתנת לבחירה וגובה המזרן 31 ס"מ. בנוסף, המזרן בעל שיטת NO FLIP המבטלת את הצורך בהפיכת המזרן.

מחיר מבצע מיוחד לקיץ: 4,192 שקלים במקום 5,240 (מידה 190X140) + משלוח חינם + מתנה.

ניתן להשיג בחנויות פולירון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.