חדש על המדף

1. מחלבת משק צוריאל נכנסה לשוק גבינות השמנת עם השקה של שלושה מוצרים: גבינת שמנת בטעם טבעי, גבינת שמנת עם זיתים וגבינת שמנת עם שום ושמיר. גבינות השמנת של משק צוריאל לא מתחנפות, ולכן הן מגיעות עם לא פחות מ־25% שומן. יש להן טעם עשיר ומרקם חלק וכיפי. הן מעט כבדות, אך טעימות. אהבנו מאוד את הגרסה הטבעית שהולכת נהדר עם כל דבר כמעט, כמו גם את גרסת השום־שמיר. מצוין כמטבל עם ירקות או גריסיני. 
מחיר: 9.20־14 שקלים

גבינת שמנת של משק צוריאל (צילום: סטודיו 0304)
גבינת שמנת של משק צוריאל (צילום: סטודיו 0304)

2. לרגל יום הגלידה הבינלאומי שחל אתמול, זכינו לשיתוף פעולה בין שתי חברות ישראליות ותיקות: חברת העוגיות והוופלים “מן” ורשת הגלידריות “ויקטורי”. התוצאה: גלידת שמנת עם קוביות של ופלים מן בטעם שוקולד. זוהי גלידת שמנת עשירה בשוקולד שמורגש בכל ביס, והיא תרגש בעיקר את חובבי הוופלים הנוסטלגיים. קוביות הוופלים מפוזרות מעל ויוצרות משחק מרקמים קריספי. לרגע חששנו שזה יהיה מתוק מדי, אבל זה לא. הטעם היה מדויק ועשה חשק לעוד.
מחיר: חצי קילו - 45 שקלים קילו - 85 שקלים

גלידה בטעם ופל מן (צילום: אלעד צרפתי)
גלידה בטעם ופל מן (צילום: אלעד צרפתי)

3. מיה תעשיות מזון השיקה לאחרונה סדרת ציפויים לשניצל בארבעה טעמים: עשבי תיבול, שום, פיקנטי ותיבול עדין. הסדרה הזאת נועדה למי שלא חושש להתנסות בדרך לשניצל המושלם. כל התערובות בסדרה כוללות שומשום. הציפויים טובים ויוצרים ציפוי קראנצ’י. הילדים שטעמו אהבו בעיקר את התיבול העדין, הגדולים אהבו בעיקר את טעמי השום והפיקנטי. 
מחיר: 10 שקלים

ציפוי השניצל של מיה (צילום: יח''צ)
ציפוי השניצל של מיה (צילום: יח''צ)

4.  שמיכות פעילות מעוצבות של רשת רהיטי הילדים עצמל’ה מצטרפות לקולקציית התינוקות החדשה של הרשת. שמיכת הפעילות, שגודלה 120*120 ס”מ, מתאימה לשימוש בחוץ. למשטח יש שני צדדים: צד אחד עשוי מבד, 100% כותנה רכה, והצד השני - מבד מונע רטיבות. השמיכה מגיעה עם ידית נשיאה מתחברת. השמיכה רכה, מצוינת לפיקניקים כי היא לא דקה מדי, ואפשר להניח עליה את הפעוט ללא חשש. הבד מתנקה בקלות, כך שאין צורך להתעסק בניקיונות מורכבים. העיצוב שלה מדליק, רק היינו שמחים אם ידית הנשיאה הייתה מחוברת אליה ולא נפרדת - כי זה בדיוק מסוג הדברים שהולכים לאיבוד.
מחיר: 149 שקלים

השמיכה של עצמל'ה (צילום: שחר פליישמן)
השמיכה של עצמל'ה (צילום: שחר פליישמן)

5. אולטרה אייר nighttime ואולטרה אייר 18+ - שתי סדרות מוצצים חדשים שמתווספות לסדרת מוצצי “אולטרה אייר” של AVENT, מעוצבים כך שהם מאפשרים מעבר אוויר ומונעים גירוי בעור הרגיש של התינוקות. מוצצי אולטרה אייר ללילה זכו לשדרוג בעיצוב ולצבע מיוחד הזוהר בחושך, כך שלא צריך להתאמץ בלילה ולחפש את המוצץ במיטה - רעיון פשוט שעוזר להורים העייפים. מוצץ אולטרה אייר לגילי 18 חודשים ומעלה נועד להקל על פעוטות שנמצאים בשלב בקיעת השיניים. למוצץ יש פטמה מיוחדת שמקלה את תחושת החך. שתי סדרות המוצצים מגיעות בקופסת אחסון זוגית, המתאימה לביצוע חיטוי במיקרוגל.
מחיר: 54.90 שקלים ברשת סופר־פארם 

המוצצים של UltraAir (צילום: יח''צ)
המוצצים של UltraAir (צילום: יח''צ)

6. בעקבות דרישת הקהל, מותג השיער Herbal Essences משיק סדרת מוצרים חדשה המתאימה לשיער שעבר החלקה וללא סולפטים. הסדרה החדשה, שמגיעה בניחוחות אלוורה־במבוק או אלוורה־מנגו, נקראת Herbal Essences Sulfate Free, והיא מכילה נוגד חמצון פעיל, ללא פרבנים, חומרי צבע ופראפין. נסיינית עם שיער שעבר החלקה ניסתה שמפו ומסיכה מהסדרה וסיפרה: “התאהבתי בריח העדין, שנתן לי תחושה שהרגע חפפתי את הראש במספרה. השמפו נהדר. אומנם הוא לא מקציף כמעט, אך הייתה תחושת ניקיון בקרקפת. חיסרון יחיד: הוא הותיר את השיער יבש, אך זה נפתר אחרי שהשתמשתי במרכך. סדרה טובה בעיניי, והמחיר הוגן”.
מחיר: 26.90 שקלים ברשת סופר־פארם 

סדרת השמפואים של Herbal Essence (צילום: יח''צ)
סדרת השמפואים של Herbal Essence (צילום: יח''צ)

7. Beautifying Mask Collagen, Beta Carotene And Seaweed - מסיכת קולגן, בטא קרוטן ואצות של מותג הטיפוח Premier. המסיכה מגיעה באריזה נוחה, ומטרתה לסייע במניעת הופעתם של קמטים חדשים וטשטוש של קמטים קיימים. הנסיינית שלנו, שמתחילה לראות סימנים של קמטוטים, מספרת שזוהי מסיכה עשירה בריח נעים: “לאחר מריחה נדיבה והמתנה של רבע שעה, שטפתי את הפנים, והעור נשאר מאוד רך, חלק, גמיש וזוהר. אהבתי ממש. הרגשתי שינוי בחיוניות של העור”.
מחיר: 199.90 שקלים

מסכת הקולגן של סקארה (צילום: קית גלסמן)
מסכת הקולגן של סקארה (צילום: קית גלסמן)

8. אמפולה טיפולית המבטלת חשמל סטטי מסדרת HAIR SALON לטיפול וטיפוח השיער של SACARA, אינה מכילה מלחים או פרבנים, ומתאימה לשיער שעבר החלקה וצבע. האמפולה מועשרת בשמני אבוקדו, זרעי ענבים, אובליפיחה וארגן. האמפולה מגיעה בבקבוק קטן ונוח, ויש לה ריח נעים מאוד. לאחר השימוש השיער נשאר חלק ולא שומני. גם לאחר יומיים, השיער נותר רך. חיסרון: דקה מהרגע שהנסיינית שמה את האמפולה, היא חשה גירוי בקרקפת, שלא עבר עד השטיפה.
מחיר: 29.90 שקלים