אנו לא מפסיקים לשמוע מדי יום על עסקים הנסגרים בתקופה האחרונה, בייחוד בתחום המזון, משקאות ומסעדנות, וכל זה קורה בקצב גבוה חרף המשבר שהביאה הקורונה. למרות כל הסיכויים, נוכל לראות יזמים ובעלי עסקים שונים שדווקא לוקחים תקופה זו לצורך בנייה והרחבת המיזמים העסקיים, גם כאלה בתחום המשקאות, המזון והמסעדנות - תחום שחווה שבר כלכלי קשה מאוד.  

לירון קופר ויובל גרודק הם זוג יזמים שפיתחו מותג למשקאות קלים עצמאי, ויצרו את 'גרופר' - המשקה המוגז האורגני המיוצר רק מפרי אורגני, מינרלים וגז - ויהיה הראשון מסוגו בישראל. היזמים עזבו קריירות בתחום העסקי ולהקדיש את כל הידע, חברו לשחקן עופר שכטר בתור שותף עסקי מלא בפרוייקט, ונתנו את הזמן והמרץ שלהם לקידום אג'נדה לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי במטרה ליצור מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם. 

פנייתם של עופר, לירון ויובל לעסוק בתחום הבריאות הגיעה ממקום אישי, לטענתם, צריכה של מוצרים בריאים ביומיום תלויה מאוד במקום מבחינה גיאוגרפית, מבחינת הבנה והיכרות של העולם הבריא וחשיבותו לנפש ולגוף שלנו וכמובן האפשרות הכלכלית. לכן החליטו להשוות את עצמם לשאר העולם, ולהביא את האלטרנטיבה גם לישראל.

אחרי מחקר מקיף ושנתיים של פיתוח ומציאת פתרונות לייצור מחוץ לישראל, כיום "גרופר" מגיע לישורת האחרונה בניסיון גיוס כספים ב"הד-סטראט" לייצור בכמות גדולה במטרה להנגיש כלכלית את המוצר לציבור הרחב.

'גרופר' הוא משקה ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, עשוי פירות אורגנים בלבד ובמחיר זול משמעותית למוצרים דומים בקטגוריה, והבדל זניח ביחס למוצרים הרגילים הקיימים בשוק. פיתוח המוצר ארך כשנתיים, בעלות ההשקעה של מאות אלפי שקלים שכלל פיתוח הטעמים ואיזונם, התאמת המוצר לשוק, הפחתה כמות הקלוריות, מציאת חומרי הגלם הנכונים כולל בחירת הבקבוק (זכוכית-מתכלה), עיצוב ומיתוג צעיר וחדשני. היזמים במגעים מתקדמים עם מספר מפיצים מרכזיים בשוק, והמוצר יימכר בעלות של כ-9 ש"ח (הערכה). 

מגרופר נמסר: "אנחנו רוצים להיות הפיילוט של החדרת התחום הזה לארץ. הקיבעון של היצרניות הגדולות בשוק המשקאות בישראל יכול וצריך להישבר - אחרי שאנחנו נוכיח להן שהצרכן מוכן לצרוך מוצרים טבעיים ולא מזיקים. זה הרי קורה בהמון תחומים אחרים כמו קוסמטיקה, מזון לא מעובד, אופנה מבדים טבעיים, וכמובן תחומי הגנה על האדם והטבע כמו בניה ירוקה, ומעבר לרכבים מונעים בחשמל או גז טבעי".