מרעננים ופירותיים: מותג המוגזים Mirinda משיק טעמים חדשים

המותג המיוצר בישראל על-ידי טמפו משקאות השיק את Mirinda MIX-IT בטעם ענבים ומלון, ו- Mirinda MIX-IT בטעם אוכמניות ותפוז. שני הטעמים הנם ללא סוכר וללא סימון אדום

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
Mirinda MIX-IT בטעם ענבים ומלון
Mirinda MIX-IT בטעם ענבים ומלון | צילום: יח"צ
2
גלריה

Mirinda, מותג המוגזים מבית פפסיקו המיוצר בישראל על-ידי טמפו משקאות, ישיק טעמים חדשים שיצטרפו למשפחה: Mirinda MIX-IT בטעם ענבים ומלון, ו- Mirinda MIX-IT בטעם אוכמניות ותפוז.

טעמי ה-MIX-IT ענבים ומלון, ואוכמניות ותפוז, משווקים בעולם ונחשבים לטעמים מצליחים של המותג, על-כן הוחלט להתחיל ולשווקם בישראל במסגרת הרחבת הפורטפוליו של Mirinda.

המשקה קיבל את שמו בזכות שילוב של טעמים המייצרים חוויית טעמים מרעננת, פירותית ושמחה שמתאימה לחודשי הקיץ בישראל.

Mirinda MIX-IT בטעם אוכמניות ותפוז
Mirinda MIX-IT בטעם אוכמניות ותפוז | צילום: יח''צ

הטעמים החדשים ישווקו בבקבוקי 1.5 ליטר ו-500 מ"ל. שני הטעמים הנם ללא סוכר וללא סימון אדום. את הטעמים יהיה ניתן להשיק ברשתות השיווק המוכרות.

לדברי ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: "זו הפעם הראשונה שמותג המוגזים Mirinda ישיק בישראל טעמים נוספים. מדובר בחדשנות משמעותית ומבודלת בשוק – בזכות שילובי הפירות המעניינים והייחודיים שמייצרים טעמים מרעננים, כל זאת ללא תוספת סוכר".

תגיות:
צרכנות
/
משקאות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף