חברת Safe Dreams השיקה פטנט ישראלי חדשני - מזרן לתינוקות ללא מעכבי בעירה החסין בפני אש. המזרן עשוי מחומרים טבעיים ואנטי־בקטריאליים, וספוג המזרן עשוי משרף ידידותי לסביבה, שגם מפחית את הסיכוי למוות בעריסה. הספוג ושני הכיסויים השונים שאיתם הוא מגיע (כותנה או במבוק) עברו את מבחני מכון התקנים. המזרן מגיע עם צד אחד קשיח שמתאים לגיל לידה ועד שנה, וצד גמיש המתאים עד גיל שלוש. חוץ מזה, הוא קל מאוד, סופג נוזלים ומתייבש מהר. ניתן להסיר את הכיסוי ולכבסו, והוא אנטי־אלרגני. מוצר איכותי, ששווה את ההשקעה במחיר.
מחיר: 920 שקלים באתר החברה

מזרן תינוקות ללא מעכבי בעירה של Safe Dreams (צילום: יח''צ)
מזרן תינוקות ללא מעכבי בעירה של Safe Dreams (צילום: יח''צ)

כוכבת הילדים “אסתר״, הלוא היא אתי קסטרו, השיקה לאחרונה צעצוע חדש שממותג תחת שמה: עגלת גלידה. “אוטו גלידה של אסתר״ מבית ביגיפטס ישראל הוא משחק קומפקטי עם המון פיצ׳רים כמו נגינה, שירה ואורות. המשחק נועד לעזור בפיתוח מוטוריקה עדינה - באמצעות פירוק והרכבה של החלקים (הגלידה והארטיקים), לימוד ספירה, חיבור וחיסור. זהו משחק מגניב לילדים מגיל שלוש, ובעינינו עד גיל שש לפחות. הקטנטנים ששיחקו אהבו את המוזיקה, השירה והטקסטים של אסתר. ההורים האמיצים יכולים לנסות גם את המתכון המצורף לגלידה.
מחיר: 99 שקלים 

 “אוטו גלידה של אסתר״ (צילום: יח''צ)
“אוטו גלידה של אסתר״ (צילום: יח''צ)

מנשא צד יַנּוּקָא - מנשא צד ארגונומי של SIMPLY GOOD, פיתוח ישראלי, מאפשר נשיאה על הצד או מלפנים של הפעוט, כדי לאפשר טווח תנועה רחב להורה. המנשא עשוי מבד כותנה נושם ומגיע במגוון הדפסים וצבעים. זהו פתרון אידיאלי לימים חמים, ולמי שרוצה לשמור ידיים חופשיות מצד אחד, ועדיין להרים את הפעוט מצד שני. המנשא קל ללבישה, והוא מתלבש על כתף אחת. על פי החברה, הוא מתאים עד משקלים של 15 קילוגרם, אך בעינינו משקל כזה גבוה יכול להכביד על הכתף, אף שהכתפייה יציבה ומרופדת.
מחיר: 199.90 שקלים

מנשא צד ארגונומי של SIMPLY GOOD (צילום: רוני כנעני)
מנשא צד ארגונומי של SIMPLY GOOD (צילום: רוני כנעני)

חברת picabook, שמתמחה בייצור לוחות שנה עם תמונות אישיות, השיקה אפליקציה המאפשרת יצירה של הלוחות במינימום זמן. זו אפליקציה נוחה למדי, שבה אפשר להעלות תמונות מגלריית התמונות בטלפון. כמו כן, באפליקציה אפשר לסמן אירועים אישיים כמו ימי נישואים וימי הולדת. זו מתנה נהדרת לקראת החגים, בעיקר בתקופה שבה לרבים מאיתנו לא יוצא להיפגש עם המשפחה המורחבת.
מחיר: החל מ־35 שקלים

 אפליקציית picabook ללוחות שנה אישיים (צילום: picabook)
אפליקציית picabook ללוחות שנה אישיים (צילום: picabook)

“ילדודס“ של המותג Free הוא חטיף טבעוני לילדים המבוסס על תמרים, אגוזי לוז טחונים, גרעיני חמנייה וצימוקים, בטעם תות־בננה. החטיף נכנס לקטגוריית מוצרי הבריאות, שכן הוא מכיל 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הנסיין בן ה־11, שמאוד אוהב מתוקים, התאהב מהביס הראשון. הוא אמר שהחטיף ממש מתוק, כמו שהוא אוהב, ושהוא מאוד משביע. חברו בן ה־10 פחות אהב וטען שהוא אגוזי לו מדי. האמא סיפרה שלמרות שהיא לא קהל היעד, גם לה החטיף היה טעים. החטיף מכיל רק 99 קלוריות.
מחיר: 14.90־19.90 שקלים למארז

“ילדודס“ של המותג Free (צילום: אסף לוי)
“ילדודס“ של המותג Free (צילום: אסף לוי)

“מעדנות“ מרעננת את סדרת מאפי הפילו שלה ומשיקה סדרת מקלות פילו בטעמים ים־תיכוניים: גבינה ותפוחי אדמה, גבינה עם פלפלים קלויים וגבינה עם חצילים קלויים. למה פילו? כי הבצק הדקיק נחשב ליותר “בריא״, שכן הוא מכיל פחות שומן ונטול מרגרינה. בסדרה החדשה כל בורקס מכיל עד 100 קלוריות ליחידה. הבורקסים טעימים, ממש כמו חטיפים שמתפצחים בפה עם מילויים טעימים ומורגשים.
מחיר: 15.90־17.90 שקלים

מקלות פילו בטעמים ים־תיכוניים של ''מעדנות'' (צילום: יח''צ)
מקלות פילו בטעמים ים־תיכוניים של ''מעדנות'' (צילום: יח''צ)

סדרת מוצרים חדשה של בונז׳ור: חטיפי מיני־בורקס לאפייה ביתית בטעמים תפוחי אדמה, גבינה, פיצה וגבינה־זיתים. כמו כן, החברה השיקה בורקס עראיס מן הצומח, שאותו פיתחה ביחד עם טבעול. העראיס היה מתובל להפליא, ואף שהוא צמחוני, הוא הצליח לרגש אותנו. גם חטיפי המיני־בורקס היו מצוינים, עשירים במילוי ופריכים. הכי אהבנו את הקלאסיים, תפוחי האדמה והגבינה, שבוודאי נרכוש שוב.
מחיר: 25.90־29.90 שקלים

חטיפי בורקס גבינה וזיתים של בונז'ור (צילום: סטודיו אסם)
חטיפי בורקס גבינה וזיתים של בונז'ור (צילום: סטודיו אסם)

שופרסל החלו לשווק סדרת לחמים טריים טבעוניים וללא גלוטן תחת המותג הפרטי “שופרסל GREEN״. הסדרה החדשה כוללת באגטים ולחמים בסגנון צרפתי שנאפים מדי יום בסניף ומגיעים באריזה אטומה. זו סדרה סופר־מפתיעה של שופרסל, הן מבחינת הטעמים והן מבחינת המחיר. הלחמים מגיעים רכים מבפנים וקראנצ׳יים מבחוץ. ניסינו באגט עם זרעי צ׳יה וטף, שהיה עשיר בגרעינים, לח מבפנים ופשוט טעים. גם הלחם בסגנון צרפתי היה נהדר, מושלם לטוסט וגם לכריך. אומנם הייתה לו מתיקות קלה, אך בהחלט התגברנו עליה.
מחיר: 14.90־23.90 שקלים 

סדרת לחמים טריים טבעוניים וללא גלוטן של ''שופרסל GREEN״ (צילום: יהודה נמרודי)
סדרת לחמים טריים טבעוניים וללא גלוטן של ''שופרסל GREEN״ (צילום: יהודה נמרודי)