בשורה חשובה במלחמה נגד נגיף הקורונה: ענקית מוצרי הצריכה הבינלאומית רקיט בנקיזר הודיעה השבוע על פריצת דרך חשובה. מוצרי החיטוי והניקוי של דטול, ידועים כמשמידים 99.9% מהחיידקים. כעת מתפרסם מחקר, לפיו חומרי הניקיון של החברים משמידים גם את נגיף ה-COVID-19. המוצרים שנמצאו יעילים נגד הנגיף יסומנו במדבקה אדומה. כאמור, הבשורה פורסמה במגזין הרפואי הנחשב Ajic.

לאחרונה פרסם כתב העת הרפואי הנחשב את המחקר, שמתנהל מאז פרוץ המגפה. המחקר מתייחס לרוב מוצרי Dettol, ביניהם מגבונים, ספריי ותרסיס לחיטוי. מוצרי המותג הרלוונטים יסומנו במדבקה אדומה.

לדברי נעמה רכטמן סמנכ"לית שיווק רקיט בנקיזר Health: "מדובר בבשורה חשובה ומשמחת – כחברה שחרטה על דגלה ליצור עולם בריא ונקי יותר סוף כל סוף ישנה הוכחה מחקרית כי מרבית מוצרי דטול הנמכרים בישראל הוכחו יעילים גם כנגד COVID-19 ויכולים לסייע במניעת התפשטות הנגיף בבית וגם מחוץ לבית".

ספריי Dettol (צילום: גדי אוהד)
ספריי Dettol (צילום: גדי אוהד)

בין המוצרים שהוכחו כמשמידים את נגיף הקורונה: ספריי לחיטוי משטחים -מגיע בגודל 400 מ"ל, 24.9 ש"ח מחיר מומלץ לצרכן; מגבונים לניקוי וחיטוי כללי ולמשטחי האמבטיה והמטבח - המכילים 60 יחידות, מחיר מומלץ לצרכן 14.90 ש"ח; תרסיס לניקוי וחיטוי- מחיר מומלץ לצרכן 14.9 ש"ח. המותג Dettol נמצא ברשתות השיווק והפארמים ברחבי ישראל.