שאול בן אדרת, מהשפים המוכרים בארץ, השיק סדרה של קיטים להכנה עצמית של מנות שף בשיתוף Cookit. הסדרה, “כן שף”, שנולדה בעקבות הסגר, כוללת ערכה להכנת ריזוטו פטריות וכמהין, ערכה להכנת פיצות ופוקצ’ה, ערכה להכנת פסטות טריות וערכת דליקטסים ים־תיכונית. הערכות כוללות את כל המצרכים להכנת המנות והוראות הכנה של השף. ניסינו את הריזוטו שבסדרה, שהגיע קר במארז קצת מוגזם בגודלו לטעמנו. בתוך המארז היו כל המוצרים במארזים/קופסאות משלהם עם תווית נוחה. מכיוון שאנחנו לא בשלנים גדולים, התחלנו לעקוב בחשש אחרי המתכון, אך גילינו הוראות ברורות וקלות להבנה. המרכיבים מדודים, כך שלא צריך להתעסק עם שקילה. התוצאה הייתה מפתיעה לטובה, ממש כמו שהיינו מצפים מארוחת שף. אף שהמחיר בהתחלה היה נראה לנו יקר, המנה מתאימה בכיף לארבעה אנשים, כך שהמחיר לא נורא בכלל.
מחיר: 150 שקלים לערכה + 40 שקל דמי משלוח. ניתן להזמין בטלפון: 055-9448000.

ערכת השף שאול בן אדרת (צילום: שירן כהן שי)
ערכת השף שאול בן אדרת (צילום: שירן כהן שי)

 המותג הוותיק DOVE השיק מחדש את סדרת תחליבי הרחצה לעור מטופח לאורך זמן. השינוי כולל מתיחת פנים עיצובית: פורמולה חדשה המכילה רכיבי לחות מבוססי צמחים ללא שימוש בסולפטים. בנוסף, כל האריזות עשויות מלפחות 75% פלסטיק ממוחזר וניתן למִחזור, ונושאות את תו PETA (לא נוסה על בעלי חיים). הפורמולה החדשה כיפית, קרמית יותר, מקציפה ומותירה את העור נעים למגע. הניחוח האהוב נשמר, כך שמקבלים את אותה חוויה כמעט, רק משודרגת.  
מחיר: 13.90 שקלים

תחליב הרחצה של דאב (צילום: יחצ)
תחליב הרחצה של דאב (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח Crêma מציע סדרת תחליבי רחצה המבוססת על מגמת "יופי נקי"
(Clean Beauty) - פורמולה ללא מרכיבים העלולים לגרום לגירויים, כמו פרבנים, סיליקונים, שמן מינרלי או פתלאטים. התחליבים מועשרים ב־25% לחות, בוויטמינים ובמינרלים ומגיעים בכמה ניחוחות: ורד וניל, לבנדר אקליפטוס, אשכולית למון גראס, ג’ינג’ר למון גראס ובריזת ים. זו סדרה מצוינת עם ניחוחות נהדרים ומרקם נעים שנשטף בקלות מהעור. התחליבים מותירים תחושת לחות על העור וניחוח שנשאר לאורך זמן.
מחיר: 16.90 שקלים

תחליבי הרחצה של קרמה (צילום: טל אזולאי)
תחליבי הרחצה של קרמה (צילום: טל אזולאי)

הנוזל לניקוי כלים החדש של המותג סנו Spark פותח לבקשת הצרכנים, שחיפשו פתרון לרחיצה בטוחה של ירקות ופירות וניקוי של מוצרי תינוקות. הנוזל מבריק ומסיר שומנים, ללא צבע וללא בושם. הוא מגיע בבקבוק ליטר עם משאבה. זהו מוצר יעיל ונוח לשימוש, נטול ריח, שלא משאיר טעם לוואי על ירקות ופירות.
מחיר: 9.90־13.90 שקלים

סנו ספארק (צילום: יחצ)
סנו ספארק (צילום: יחצ)
 

pulliez (פוליז) הוא מותג חדש של גרביים אקולוגיים, שהשיקו היזמים חן אשד ואיריס פרלמן צ’רבין. אלו גרביים זהים בצורה ובצבע המגיעים בשני מארזים: אחד במידה המתאימה לילדים (24־35) והשני לבוגרים (36־47). הגרביים הם יוניסקס, רב־פעמיים וניתנים לכיבוס. כל מארז מכיל 28 זוגות גרביים, אותם ניתן לשלוף בקלות. הגרביים נוחים, נעימים על הרגל ומתאימים עצמם לכל מבנה רגל. פתרון מצוין לכל מי שמאס במיון ובהתאמת הגרביים אחרי הכביסה.
מחיר: 69.90־79.90 שקלים

מארז גרביים PULLIEZ (צילום: שי פיינשטיין)
מארז גרביים PULLIEZ (צילום: שי פיינשטיין)

 PROTECTIVE SALT - סדרה הכוללת משחת שיניים ושטיפת פה בתוספת מלח ים מבית אורביטול מסייעת בעצירת דימומים ובשמירת בריאות החניכיים. משחת השיניים אינה מכילה גלוטן ואינה מכתימה את השיניים. שני המוצרים מגיעים בטעם מנטה רענן. שני המוצרים יצרו תחושה של רעננות בפה, כמעט לא עקצצו באזורים שלנסיין הייתה בהם רגישות בחניכיים, והקלו על הרגישות בחניכיים.
מחיר:
משחת שיניים - 19.90 שקלים;
שטיפת פה - 24.90 שקלים

נוזל שטיפת הפה של אורביטול (צילום: טל אזולאי)
נוזל שטיפת הפה של אורביטול (צילום: טל אזולאי)

רשת WOW Cosmetics השיקה סדרת מוצרים בשילוב זהב טהור 24K, ובמחירים סופר־נוחים. סדרת SPOTLIGHT מכילה, מלבד זהב, גם חומרים לניקוי העור, למיצוק ולטשטוש קמטים. בסדרה: מי פנים, מסיכה מחממת, ג’ל פילינג על בסיס מים ו־WRINKLE FILLER - חומר מרוכז המגיע בבקבוק בצורת מזרק ומטשטש באופן ממוקד וזמני קמטים. ניסינו את מי הפנים, שהגיעו בריח נקי ורענן. הם הסירו בקלות וללא מאמץ את האיפור ואת יתר השמנוניות בפנים. לעומתם, המסיכה הייתה פחות אטרקטיבית. ההוראות שלוו אליה היו לא ברורות, היא הייתה דביקה מדי, ולאחר השטיפה לא הורגש שינוי משמעותי בעור. הפילינג דווקא היה מוצלח בעינינו, אף על פי שהוא לא היה עמוס בגרגירים. הוא הותיר את העור רך ולא שמנוני כלל.
מחיר: 50 שקלים 

סדרת המוצרים של WOW (צילום: יח''צ)
סדרת המוצרים של WOW (צילום: יח''צ)