נועה קירל השיקה מותג המתמחה במוצרי עיצוב לשיער בשם NOA KIREL BEAUTY. בשלב הראשון יכלול המותג סדרת מכשירי חשמל לעיצוב ואביזרים משלימים, בהם ערכת סטיילינג יוקרתית הכוללת פאוץ’ מהודר וייחודי, מיני־כפפה להגנה על כף היד, שטיחון הגנה למוצר מתחמם, קליפסים לנוחות העיצוב ומסרק; TRIPLE THREAT - מסלסל שמגיע אף הוא בערכה עם שלל אקססוריז; ו־MINI SET -
מיני־מחליק, מיני־מסלסל ומיני־מייבש שיער שמגיעים בערכה נוחה לנסיעות. לצד המוצרים החשמליים יוצעו גם מברשות, מסרקים ומגבת פלא לייבוש מהיר של השיער. ניסינו את המחליק של המותג החדש, שהגיע בערכה מגניבה בצבע ורדרד. הערכה כללה למעשה את כל מה שצריך כדי לעצב את השיער. המחליק עצמו איכותי, מתחמם מהר ונוח לאחיזה.
מחירים: 39־790 שקלים, להשיג באתר “נועה קירל ביוטי"

מסכת טישו תפוז גרנייה 12.90 שקלים (צילום: יח''צ)
מסכת טישו תפוז גרנייה 12.90 שקלים (צילום: יח''צ)

גרנייה משיקה מסיכות בד טישו לאזור העיניים שנועדו להעניק לחות לעור העדין שסביב העיניים, ומגיעות בשתי וריאציות: מסיכת טישו המכילה מי קוקוס להענקת מראה חלק יותר לעור הפנים ולריכוך מראה הקמטוטים; ומסיכת טישו המכילה מיץ תפוזים לעור זוהר יותר ולהפחתת עיגולים שחורים מתחת לעיניים. כל מסיכה מגיעה באריזה אישית, מתלבשת בקלות מסביב לעיניים ונותנת בוסט של קרירות ואנרגיה. לאחר השימוש יש תחושה של רעננות לעור וחיוניות.
מחיר: 12.90 שקלים

דיאדרמין הידרליסט מסכת לילה 49.90 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
דיאדרמין הידרליסט מסכת לילה 49.90 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)


מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE משיק את סדרת HYDRALIST להגנה על עור הפנים מפני התייבשות. מוצרי הסדרה מועשרים בתמצית פלנקטון ובחומצה היאלורונית ומתאימים לגילי 25 ומעלה. הסדרה כוללת קרם לחות, ג’ל לחות, מסיכה מרעננת לעור זוהר, מסיכת לילה ותרסיס לחות עדין. ניסינו את ג’ל הלחות בעל הניחוח המבושם, ולרגע הרגשנו געגועים לדיוטי פרי. הג’ל לא נספג כל כך מהר, וגרם לנו להמתין כמה רגעים עד שיכולנו להתאפר, שזה מינוס גדול בבקרים העמוסים. למרות שיש לו ריח דומיננטי הוא מתאדה אחרי זמן קצר, והעור מוזן בלחות. מסיכת הלילה שניסינו הייתה מוצלחת יותר. היא הגיעה במרקם מרגיע, נספגה בקלות והייתה מלאת לחות. מדובר בסדרה במחירים מאוד נוחים, שנותנת את התמורה לכסף.
מחיר: 14.90־49.90 שקלים ברשת סופר־פארם

סנסשיונל בורגר (צילום: ארז בן שחר,ארז בן שחר, סטודיו מרחב)
סנסשיונל בורגר (צילום: ארז בן שחר,ארז בן שחר, סטודיו מרחב)

קטגוריה חדשה של “בשר ללא בשר” של טבעול: סדרת מוצרי סנסיישיונל, שכוללת המבורגר ו”בשר” טחון בטעם ובמרקם של בשר. המוצרים מבוססים על חלבון סויה וחיטה. ההמבורגר הצמחוני בעל ערך תזונתי גבוה עם 16 גרם חלבון ביחידה. הוא מכיל פחות קלוריות ושומן בהשוואה לקציצת בשר. כדי ליצור מראה ומרקם של בשר הוא משלב שמנים צמחיים, רכז סלק, רימונים, גזר, דומדמניות ופלפל אדום. הסנסיישיונל הטחון מבוסס על חלבון סויה ומתאים להכנת קציצות ותבשילים. ב־100 גרם סנסיישיונל טחון יש 17 גרם חלבון, והוא אינו מכיל כלל שומן טראנס או כולסטרול. ניסינו את ההמבורגר הצמחי, שכבר ממבט ראשון היה לו מראה “בשרי”. המרקם שלו היה מעט צמיגי, אך הוא בהחלט נתן תחושה של קציצה, בעיקר כשהכנסנו אותו לתוך לחמניית המבורגר עם רטבים. מוצר חביב לצמחונים שמחפשים תחליף למרקם ולטעם הבשריים.
מחיר: 22.43־34.90 שקלים

מוצרי פתית ציפס (צילום: יח''צ)
מוצרי פתית ציפס (צילום: יח''צ)

“פתית צ’יפס” – סדרת חטיפים העשויים מקמח ירקות וקטניות. הסדרה כוללת שלושה טעמים: בטטה, אפונה ירוקה וצהובה בתוספת צ’ילי, ותפוח אדמה עם עגבניות ועשבי תיבול. הסדרה מכילה פחות מ־100 קלוריות לשקית, ללא גלוטן וללא טיגון. אלו חטיפים נהדרים לנשנוש, קראנצ’יים, בעלי טעם מעודן ולא מתובל מדי, שמשתלבים מצוין עם מטבלים. אהבנו בעיקר את חטיף תפוחי האדמה שהגיע בתיבול מעולה. כמו כן, החטיפים לא שומניים בכלל ולא משאירים טעם לוואי בפה לאחר מכן.
מחיר: 3־5.90 שקלים

חטיפי גרבר (צילום: נלי כץ)
חטיפי גרבר (צילום: נלי כץ)

המותג גרבר החל לשווק לאחרונה את סדרת חטיפי התינוקות על בסיס דגנים־חיטה ושיבולת שועל של גרבר. הסדרה, שנחלה הצלחה באירופה ובארצות הברית, מתאימה לתינוקות החל מגיל שמונה חודשים. מדובר בחטיפים אפויים בשילוב ירקות ופירות, שמותאמים מבחינת המרקם והגודל לאכילה עצמאית. החטיפים, ללא תוספת סוכר או מלח, מגיעים בטעמים: בננה, פטל, גזר ותפוז ועגבנייה וגזר. נרשמה התלהבות מכיוון התינוקת בת השמונה חודשים שניסתה את החטיפים. יותר מהכל, נראה שהיא נהנתה לנסות ולתפוס את החטיפים הקטנים בין האצבעות.
מחיר: 12.90 שקלים

מטליות לחות סיף (צילום: יח''צ)
מטליות לחות סיף (צילום: יח''צ)

קבוצת יוניליוור השיקה שני מוצרים חדשים: מטליות לחות אנטי־בקטריאליות לניקוי כללי מבית סיף, בניחוח לימון עדין, וג’ל לניקוי וחיטוי אסלות, שמשמיד 99.9% מהחיידקים. המטליות שניסינו אכן הגיעו בניחוח לימוני. הן נשלפות בקלות, וניתן לנקות איתן בקלות משטחים ושיש. מניסיוננו, הן לא היו טובות בהסרת כתמים קשים, אלא התאימו יותר להעברת ניגוב אחרי ארוחה או להסרת אבק. ג’ל הניקוי לאסלות היה מאוד מוצלח, בעיקר בזכות האקונומיקה המרוכזת. הוא הסיר בקלות אבנית והשאיר ניחוח רענן של ניקיון.
מחיר: 8.45־14.90 שקלים

סנדלי שורש דגם גובי קומפורט 439 שקלים (צילום: ישראל פורלנדר)
סנדלי שורש דגם גובי קומפורט 439 שקלים (צילום: ישראל פורלנדר)

חברת שורש משיקה גרסה מחודשת לסנדלי הגובי: גובי קומפורט (GOBI COMFORT), סנדלים המתהדרים בסוליה בעלת שלוש שכבות לנוחות מרבית, בלימת זעזועים ומדרך נעים. את הסנדלים החדשים דגם הנסיין שלנו בעת סיבוב במרכז תל אביב. לדבריו, הסוליה, שכוללת שדרה פנימית, שיפרה את תחושת היציבות. הסנדלים נוחים, מתיישבים על הרגליים ומייצבים אותן בזמן ההליכה. 
מחיר: 349 שקלים