המותג טאצ’ מבית קבוצת שניב־סאסאטק מציע סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי הבית, בהם מרכך כביסה מרוכז ומבושם באריזת 1 ליטר, מסיר כתמים לכביסה OXY POWER ללא אקונומיקה, מגבונים אנטי־בקטריאליים לחים לחיטוי ולניקוי כללי של משטחים, נוזלים לניקוי כלים עם 24% חומר פעיל ואפקט הקצפה משופר, נוזל כלים לעור רגיש, מרסס לניקוי והברקת חלונות ומשטחים ועוד. המוצרים יעילים, נוחים לשימוש ובעלי ניחוחות נעימים. יתרון נוסף: המחירים נוחים.
מחירים: 7.90־24.90 שקלים

סדדרת מוצרי ניקוי - טאצ (צילום: סטודיו)
סדדרת מוצרי ניקוי - טאצ (צילום: סטודיו)

“מלח הארץ” מרחיבה את סדרת מטחנות הפרימיום “אקסטרה תבלינים” ומשיקה מטחנת "אקסטרה תבלינים" בסגנון איטלקי. המטחנה החדשה מכילה 75% מלח ים טבעי ו־25% תערובת של תבלינים ועשבי תיבול טבעיים בסגנון איטלקי כמו פפריקה מתוקה, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל יבש, פלפל שחור, שום יבש, זרעי סלרי, פלפל צ’ילי, לימון פרסי, שורש סלרי, רוזמרין, מרווה, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי חרדל, עלי דפנה וטימין. קונספט נחמד לבשלנים שרוצים להקל תהליכים; המטחנה מאפשרת תיבול של מגוון טעמים משלימים בסיבוב אחד. רק צריך להיזהר לא להגזים עם התיבול, כי בשנייה אפשר לעבור למליחות יתר.
מחיר: 14.90־17.90 שקלים

מטחנת תבלינים - מלח הארץ (צילום: ריספקט)
מטחנת תבלינים - מלח הארץ (צילום: ריספקט)

חברת יכין מציעה את ״תירס מהשדה״ - שימורי תירס ישראלי מתוק, ללא תוספת סוכר או חומרים משמרים. התירס הוא מזן
super sweet, שידוע כבעל מתיקות טבעית, והוא מבושל לזמן קצר לפני האריזה. כמו כן, הוא בעל ערך קלורי נמוך יחסית, רק 45 קלוריות ל־100 גרם. גרגירי התירס רכים וטעימים, ואכן מתקתקים במידה.
מחיר: 6.90־7.90 שקלים

תירס השדה (צילום: יחצ)
תירס השדה (צילום: יחצ)

רשת הסופרמרקטים am:pm חברה לפרטנר TV, ויחד הן מציעות ערכה לחוויה קולנועית ביתית. הערכה כוללת מגוון חטיפים שכיף לנשנש בסרט - מארז פופקורן משפחתי, בוטנים אמריקאיים, עוגיות מיני־אוריאו וקולה זירו. הערכה כוללת גם שובר לסרט להזמנה מספריית ה־VOD ללא תשלום עבור לקוחות פרטנרTV . רעיון נחמד לתקופה שבה אנו ממילא מבלים שעות רבות מול המסכים.
מחיר: 29.90 שקלים

ערכה לערב סרט (צילום: יחצ)
ערכה לערב סרט (צילום: יחצ)

שטראוס מרחיבה את מותג תחליפי החלב Alpro בישראל ומשיקה משקאות בריסטה חדשים ייעודיים לקפה: סויה, שקדים ושיבולת שועל. הסדרה הזאת שונה ממה שכבר ראינו על המדפים בעיקר בקרמיות של המשקאות, שעוזרת ליציבות החלב בעת שהוא מתמזג עם הקפה. שלושת המשקאות משתלבים נהדר עם הקפה, לא מתפרקים לאחר ההקצפה ושומרים על סמיכות. היינו שמחים אם היו מצליחים להוריד מרשימת המרכיבים שלהם את השמנים מהצומח ואת הסוכרים.
מחיר: 11.20־15.90 שקלים

אלפרו תחליפי חלב  (צילום: יחצ)
אלפרו תחליפי חלב (צילום: יחצ)

סדרת הג’ל קוטור של מותג הלקים essie מציעה לקים בשישה גוונים חדשים: קורל, בורדו־בהיר, חום־זהב מטאלי, בז’, ניוד־פודרה וורוד בייבי. הלקים מתאימים לשימוש ביתי - ללא צורך במנורת UV או לד. הסרת הלק נעשית באמצעות מסיר לק או אצטון. המותג מבטיח עמידות ל־12 ימים, אך גם מריחה מדויקת ומושלמת של הלק לא גרמה לו להחזיק על הציפורן יותר מארבעה ימים, שזה מאכזב.
מחיר: 49.90 שקלים

מסכת סבוקלם (צילום: יחצ)
מסכת סבוקלם (צילום: יחצ)

סבוקאלם משיקה את SeboCalm Mask - מסיכות בד דרמו־קוסמטיות המתאימות גם לעור רגיש. הסדרה החדשה כוללת שבע מסיכות לצרכים שונים, מהחדרת לחות לעור ועד מיצוק וטיפול בקמטוטים. ניסינו את Young - מסיכת בד פרח נר הלילה שתפקידה לכווץ נקבוביות בעור פנים שמן הנוטה לפצעונים. המסיכה מועשרת בתמצית פרח נר הלילה המפחיתה את עודפי השומן בעור ותורמת להתחדשות תאי העור, ובשמן קיקיון המסייע בשמירה על מאזן הלחות בעור. לאחר הסרת המסיכה הפנים נשארו לחות, ללא תחושת שומניות. 
מחיר: 19.90 שקלים

קונסילר מייבלין (צילום: יחצ)
קונסילר מייבלין (צילום: יחצ)

FIT ME הוא קונסילר חדש של מותג האיפור מייבלין ניו יורק. הקונסילר מגיע בשישה גוונים, בפורמולה לא שמנונית לכיסוי אדמומיות ופגמים. זהו קונסילר נוח לשימוש. הוא נוזלי ומגיע במרקם שמתמזג נהדר עם העור. לאחר המריחה יש גון עור אחיד, לא מבריק, והוא נשאר למשך כל היום. אהבנו את המחיר ואת התוצאה.
מחיר: 45 שקלים