1. “מבשלים דרך חיים” הוא ספר מתכונים המכיל מנות בריאות שמבוססות על מוצרי התזונה של הרבלייף. המתכונים בספר מחולקים לקטגוריות שונות - ארוחות קלות, מרקים, מנות עיקריות, שייקים, קינוחים וחטיפי בריאות. הנסיינית סיפרה שהמתכונים כתובים בפשטות ומתאימים גם למי שלא אוהב את המטבח. “הכנתי שייק בתוספת אבקת וניל ואבקת חלבון”, אמרה, “זה טעים שאין לתאר. האבקה לא מורגשת, היא נמסה לחלוטין, והכי חשוב משביעה. הכנתי גם עוגה בתוספת אבקת וניל וחלבון מרוכז. העוגה יצאה נהדר. היא אוורירית, רטובה, הטעם שלה מעולה, והיא עונה על הצורך של עוגה מתוקה וטעימה, מלאה בחלבון, עם מעט קלוריות יחסית”.

מחיר: 109 שקלים באתר החברה

הרבלייף - מבשלים דרך חיים (צילום: דן פרץ)
הרבלייף - מבשלים דרך חיים (צילום: דן פרץ)

2. סוגת הרחיבה את סדרת “תבשיל אישי”, והחלה לשלב במנות אטריות מחיטה מלאה. אל הסדרה הצטרפו שני טעמים: ירקות ועוף, ששניהם מכילים אטריות קצרות ונוחות לאכילה. התיבול עדין, אך מעט פיקנטי. הריח מעורר תיאבון, אבל נשאר טעם של אוכל תעשייתי ומצמיא. בעיה נוספת: המזלג המצורף לא ממש מתאים לאכילת אטריות.

מחיר: 4.90־5.90 שקלים

תבשיל אישי של סוגת (צילום: יחצ)
תבשיל אישי של סוגת (צילום: יחצ)


3. תנובה מחזירה למדפים את קוטג’ 12% שומן בגביע אישי של 100 גרם, במהדורה מוגבלת שתשווק כמה שבועות בלבד. המוצר מצטרף לסדרת “קוטג’ בקטנה” הכוללת גם מוצרים מסוג 5% ו־9% שומן. הקוטג’ החדש עשיר ובעל מרקם מפנק. בכל גביע יש 10 גרם חלבון למנה. גביעי הקוטג’ הקטנים מספקים פתרון מעולה למי שמחפש נשנוש קטן לאמצע היום או לילדים שלא אוהבים לחלוק. חבל שמדובר במהדורה מוגבלת.

מחיר: 2.30־2.90 שקלים

קוטג' תנובה (צילום: יחצ)
קוטג' תנובה (צילום: יחצ)


4. חברת אורגניקזון החלה לשווק שני מוצרי היגיינה לנשים של המותג הבינלאומי Organ(y)c: תחבושת עבה עם כנפיים לספיגה מוגברת וטמפונים קומפקטיים עם מוליך ביו־פלסטיק ממקור טבעי ומתחדש. שני המוצרים עשויים מ־100% כותנה אורגנית טהורה, נקיים מכימיקלים מזיקים, מתאימים לעור רגיש והיפו־אלרגניים. התחבושות החדשות דקות יחסית, אך בהחלט סופגות מעולה. גם הטמפונים נוחים לשימוש, נעימים וסופגים היטב.

מחירים: 26.90־27.90 שקלים

מוצרי היגיינה של Organyc (צילום: מיקה יעקב)
מוצרי היגיינה של Organyc (צילום: מיקה יעקב)


5. לכבוד החורף השיקו ב”ג’מבו סטוק” מהדורה מיוחדת של קולקציית מצעים ומגבות עם השטאגים כמו Relax ,Love ,Bath. מארזי המצעים מתאימים למיטת יחיד, למיטה וחצי ולמיטה זוגית. קולקציית המגבות קיימת בחמישה צבעים - שחור, אפור כהה, כחול, אפור בהיר וורוד - ובשלושה גדלים. המגבות מגיעות בגדלים נוחים, הן נעימות למגע ושרדו יפה כבר כמה כביסות. גם המחיר אטרקטיבי ביותר.

מחירים: 15.90־45 שקלים למגבות, 79.90־99 שקלים למצעים

מגבות פנים וגוף של ג'מבו סטוק (צילום: יחצ)
מגבות פנים וגוף של ג'מבו סטוק (צילום: יחצ)


6.  חברת הדרמו־קוסמטיקה קמדיס, שקיבלה לאחרונה את תו הטבעונות הישראלי Vegan Friendly, מציעה בין מוצריה הטבעוניים את 
T-ZONE CREAM - קרם פנים טיפולי מסדרת SEBO SKIN, שמתאים לעור רגיש, אדמומי ומתקלף, הסובל גם מתסמיני סבוריאה דרמטיטיס, ואת תרחיץ הפנים הטיפולי T-ZONE CLEANSER, שפועל באמצעות הרכב צמחי מרפא, ומשלים את הטיפול באדמומיות.

מחירים: 40־69 שקלים

Kamedis (צילום: יחצ)
Kamedis (צילום: יחצ)


7. אסם משיקה שלושה חטיפי MIX חדשים: ביסלי וחברים, ביסלי קרנבל ופופקו מיקס. ביסלי קרנבל משלב ביסלי גריל, פלאפל ובצל. מדובר בשידוך מוצלח, קראנצ’י מאוד ומספק את הקרייבינג למלוח. גם החטיף פופקו מיקס, המשלב פופקו בטעם חמאה ודבש ופופקו מלח ים, היה מוצלח מאוד. אחלה חטיף לערב רביצה מול הטלוויזיה.

מחיר: 5־7.50 שקלים

ביסלי קרנבל מיקס (צילום: סטודיו אסם)
ביסלי קרנבל מיקס (צילום: סטודיו אסם)

ביסלי וחברים מיקס (צילום: סטודיו אסם)
ביסלי וחברים מיקס (צילום: סטודיו אסם)

8. מותג הטיפוח הישראלי פינוק השיק לאחרונה את סדרת “פינוק לילדים”, בעלת נוסחה המותאמת לעורם של הקטנטנים, שמכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים. מוצרי הסדרה ללא צבעים מלאכותיים וללא פרבאנים, והם כוללים אל־סבון, שמפו ללא דמעות (לסירוק קל), מרכך (לסירוק קל) ושמפו+מרכך (2 ב־1) לסירוק קל. סדרה צבעונית ומדליקה שמושכת את העין של הקטנטנים. למוצרים יש ניחוח מעודן ונעים, המרקמים נעימים על העור, מקציפים ומשאירים את העור רך. המרכך והשמפו בסדרה מצוינים לאקלים הישראלי וטובים גם לשיער מרדני.

מחיר: 9.90־12.90 שקלים

סדרת פינוק לילדים (צילום: יחצ)
סדרת פינוק לילדים (צילום: יחצ)