אתם בוודאי מכירים את זה: בת הזוג שלכם עסוקה כל היום בפגישות זום, אתם גולשים באתרי קניות כדי למצוא עסקה טובה למוצרים שאתם זקוקים להם, הילדים הגדולים משחקים או לומדים מהבית, ואם יש לכם פעוטות: אתם יודעים שהם רוצים לצפות ביס בייבי באינטרנט. 
ומה עם הסבא והסבתא? - הם מנסים לשלוח טפסים און ליין לרשויות.

כן, כולנו צריכים את האינטרנט כדי לתפקד בעולם בעוד שהאינטרנט הביתי משמש דרך מהירה ליצירת קשר, חיפוש מידע, ביצוע פעולות שונות, ניהול משק בית, והוא גם הכרחי לפנאי, בידור ועבודה מהבית. 
בשל כך, חשוב לבחור תמיד את חבילת הגלישה שתתאים לכל מי שגר עמכם, וכמובן לחיי המשפחה שאתם מנהלים. 

חבילות אינטרנט ביתי - כדאי לשים לב למבצעים 
יש מספר סיבות לכך שאנשים יחפשו אחר חבילות אינטרנט ביתי: יש את מי שירצה להוזיל עלויות, יש את מי שמחפש את המהירות הגבוהה ביותר בנוגע לגלישה ברשת, ויש את מי שעבר דירה וצריך למצוא ספק ותשתית חדשים. הסיבות שונות ומגוונות. 
הוזלת מחירים ובחירת הספק והעסקה הטובים על ידי השוואת מחירי אינטרנט יאפשרו בחירה באינטרנט מהיר עם מינימום תקלות ושירות לקוחות מעולה. 

כשאתם בוחרים אינטרנט ביתי שימו לב למבצעים משתלמים. דוגמה למבצעי החברות:

  • הוט נט - ספקית אינטרנט המציעה ללקוחות תשתית 500 מגה והטבה למצטרפים, כמו גם ראוטר במחיר של 16.90 ש"ח והתקנה חד פעמית של 69 ש"ח. בזק תספק תשתית וספק 100 מגה עם ראוטר ב-10 שקלים והתקנה במחיר חד פעמי של 49 שקלים. סה"כ 95 שקלים לחודש. 
  • עוד תוכלו למצוא חבילות ומבצעים באתרים להשוואת מחירים כמו עסקת סלקום פייבר שמציעה חבילה ב-125 ש"ח לחודש עם טכנולוגיית סיבים אופטיים מהירה המספקת תקשורת מהירה של 1000 מגה + ספק ותשתית. 
  • פרטנר פייבר - מציעה חבילה ב-100 שקלים לחודש עם טכנולוגיית סיבים אופטיים מהירה המספקת תקשורת מהירה של 1000 מגה אך ללא עלות הראוטר. תוספת לראוטר תעלה לכם 25 ₪ , אם שמתם לב המחיר כבר זהה לשל סלקום.
  • בזק בינלאומי מציעה חבילת אינטרנט ב-99 שקלים בחודש עם ספק ותשתית 15 מגה והטבה. העסקה כוללת גלישה מהירת באינטרנט ראוטר ב-9.90 והתקנה במחיר של 49 שקלים. 
  • אינטרנט רימון מציע עסקה של 89 שקלים לחודש שכוללת אינטרנט 15 מגה, ראוטר ב- 15 שקלים והתקנה בחינם עבור מי שיש לו תשתית של בזק. 

מדוע תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים?
ביצוע השוואת מחירי אינטרנט ביתי באתר משתלם לי תמיד כדאית, משום שקל לבצע השוואה באמצעות האתרים הייעודיים שקיימים כיום ברשת. שוק תחרותי מספק ללקוחות את היתרון בבחירת חבילות ומבצעים משתלמים יותר, בעוד שספקיות האינטרנט מתחרות בכול יום על תשומת ליבם של לקוחות. התחרות הזאת מהווה יתרון ודרך להוזיל הוצאות תקשורת בזמן שרבים מבצעים השוואת מחירים בקלות ויכולים לבחור חבילה כזאת או אחרת ולהצטרף אליה תוך ביטול אוטומטי של התשלומים על חבילה אחרת שנזנחה. 

אתר משתלם לי השוואת מחירים מתעדכן על בסיס יומי ומספק לכם את כל המידע החשוב להוזלה בתשלום החודשי ומציע מבצעים ועסקות משתלמות של כל ספקי האינטרנט המספקים שירותי תשתית, חיבור וגלישה לבתים ישראלים. 

האתר אינו מתנה את הגלישה ברישום או הצטרפות, ובטח שאינו גובה תשלום על המידע שהוא מספק לכם, או על המעבר בין חברות וספקיות. המידע באתר ברור ואיכותי וניתן לבחור באמצעותו חבילות בקלות ולבצע את הבחירות שלכם בחינם, עם מעבר פשוט בקל בין מבצע לחבילה, בין עסקה או ניתוק מספקית אינטרנט כזאת או אחרת. בהצלחה!