מועדון הצרכנות הוט של הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, בניהולו של צבי וילנאי, הגדיל במהלך 2020 את פעילותו ב־165 אלף בתי אב נוספים, והגיע לשיא של 280 אלף חברים. כך עולה מנתוני סיכום פעילות המועדון שהגיעו ל"מעריב". למועדון יש הסכמים עם 13 אלף בתי עסק, שמעניקים הנחות והטבות בכל תחומי הצריכה. מרבית ההטבות ניתנות אוטומטית במעמד החיוב באמצעות כרטיס האשראי של המועדון. היקף הסליקה בכרטיס המועדון מגיע ל־13 מיליארד שקל בשנה. 

החברות במועדון היא בחינם, כאשר ברכישת רכב חדש החיסכון לחברים מסתכם ב־10,000 שקל וברכישת דירה ב־150 אלף שקל. כרטיס האשראי של המועדון הוא מתשלובת ישראכרט, ומעניק חיסכון שנתי של כ־200 שקל, כאשר שיתוף הפעולה עם בנק לאומי כולל מענק בגובה של 2,100 שקל ופטור מעמלות

תחום התיירות, שמנוהל על ידי יהודה זפרני, גלגל בשנה שעברה 1.2 מיליארד שקל. אף שמשבר הקורונה פגע בתיירות היוצאת, המועדון ביצע התאמה מהירה לתיירות פנים וגייס לשורותיו עשרות ספקים, כולל רשתות בתי המלון הגדולות.

בחודש מאי האחרון הודיע המועדון על כוונתו להקים סוכנות ביטוח חדשה, שתפעל להוזלת ביטוחים לעמיתים. הפעילות תתבצע בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח הראל. המועדון ממתין לאישור סופי של הממונה על הביטוח לתחילת הפעילות. מי שיעמוד בראש סוכנות הביטוח הוא רון ויסברג, שכיהן בעבר כיו"ר ומנכ"ל הכשרה ביטוח.