מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז השיק סדרת אנטי־אייג’ינג “גולדן אייג’” לעור בוגר מאוד (60+), שכוללת: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום. הפורמולה של הסדרה מכילה ניאו־סידן, המסייע בשיפור צפיפות התאים בעור ונותן תחושת מיצוק. הנסיינית של קרם הלילה, בתחילת שנות ה־60 לחייה, סיפרה שהקרם בעל אפקט קירור מרענן, ויש לו מרקם עשיר וריח נעים. כמו כן, הוא נספג די מהר ביחס לקרם מועשר בלחות. על קרם העיניים היא אמרה ש”נחמד שהוא מגיע בגוון ורדרד”. היא פחות אהבה את הנצנצים. בסך הכל, הסדרה טובה ועתירת לחות.
מחיר: 120 שקלים

גולדן אייג' קרם (צילום: יחצ)
גולדן אייג' קרם (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח Crêma משיק סדרת טיפוח חדשה לגוף הכוללת קרם גוף, שמן גוף ובודי מיסט (תרסיס גוף). קרם הגוף של קרמה מגיע בשבעה ניחוחות, והוא עשיר בחמאת שיאה. ניסינו את הקרם לחות בניחוח נרולי ומגנוליה, המגיע בבקבוק נוח לשימוש עם משאבת לחיצה. הקרם מאוד שומני ולוקח כמה דקות עד שהוא נספג. לאחר הספיגה העור היה נעים ולא שומני, והריח נשאר לאורך זמן. שמן הגוף מכיל ויטמינים ותערובת שמנים טבעיים כמו זרעי ענבים, חוחובה, שקדים ואבוקדו. ניסינו את שמן הגוף בניחוח ורד ווניל אחרי המקלחת, ולהפתעתנו הוא לא היה שומני.
מחיר: קרם גוף: 24.90 שקלים, שמן גוף: 24.90 שקלים

קרמה שמן גוף מבית בניחוח נרולי ומגנוליה (צילום: טל אזולאי)
קרמה שמן גוף מבית בניחוח נרולי ומגנוליה (צילום: טל אזולאי)

סודות טיפוח של תרבויות אקזוטיות הם מה שעומד מאחורי סדרת תחליבי הרחצה RITUALS של מותג הטיפוח נקה 7. בסדרה ישנם ארבעה תחליבי רחצה לגוף בהשראת ארבע מדינות: יפן, שוודיה, מדגסקר ומרוקו, והם מכילים שמנים, ניחוחות ומרכיבים שמאפיינים את המקום. התחליבים עשירים בלחות, קטיפתיים ובעלי ניחוח דומיננטי. אהבנו מאוד את התחליב
The Ritual of Geisha, שהגיע בניחוח מעולה של ורדים ופריחת הדובדבן. סדרה נהדרת במחיר הוגן.
מחיר: 10 שקלים

נקה 7 סדרת ריטואלס תחליבי רחצה (צילום: ישראל כהן)
נקה 7 סדרת ריטואלס תחליבי רחצה (צילום: ישראל כהן)

המותג הבינלאומי הירוק גטה משיק כרית מ־100% לטקס טבעי מדגם WINDY 360. הכרית מגיעה בדרגות קושי רך או קשה, מספקת תמיכה לצוואר ולראש, אך לא נוקשה מדי. יש לה בד נושם, והיא קלה לניקוי. היא מתאימה למי שמחפש יציבות, אך לא מתחבר לכריות קשות מדי.
מחיר: 550 שקלים
בחנות או באתר המותג

WINDY (צילום: יחצ)
WINDY (צילום: יחצ)

סדרת הקוסמטיקה החדשה של המותג Petex, המיועדת להולכים על ארבע, כוללת שמפו טבעי להרחקת פשפשים וקרציות, שמפו למניעת נשירה, קרם רגליים, נוזל ניקוי לעיניים ובושם. המוצרים מועשרים במינרלים, בבוץ ים המלח, בשיבולת שועל ובאלוורה, ומגיעים בניחוח של קוקוס או וניל. המוצרים עשויים מחומרים טבעיים ללא פרבנים וללא אלכוהול. כלבלב אמיץ במיוחד נבחר לנסות שמפו המותאם לעור רגיש ויצא מהמקלחת מרוצה. השמפו עזר להחליק את הפרווה, הוא מקציף יחסית הרבה, והמינוס היחיד שלו הוא הניחוח המיושן.
מחיר: 29־89 שקלים

פטקס קולקציית ים המלח (צילום: נבו כהן סטודיו פטקס)
פטקס קולקציית ים המלח (צילום: נבו כהן סטודיו פטקס)

דנונה פרו מגדילה את נוכחותה בקטגוריית יוגורט עם חלבון ומשיקה את סדרת פרו +: יוגורט עשיר בחלבון בתוספת מגנזיום ובתוספת קפאין. שני המוצרים - פרו+ בתוספת מגנזיום בטעם וניל עוגיות ופרו+ בתוספת קפאין בטעם קפה - מכילים 20 גרם חלבון ורק כ־130 קלוריות. ניסינו את היוגורט בתוספת המגנזיום, שהיה סמיך עם טעם של עוגיות בנוסף לחמצמצות עדינה. התבאסנו שלא הרגשנו קראנצ’יות של עוגיות. גם היוגורט בתוספת קפאין היה טוב והגיע עם ארומת קפה ומתיקות קלה, ללא טעם לוואי.
מחיר: 4.90־6.90 שקלים

דנונה פרו (צילום: יחצ)
דנונה פרו (צילום: יחצ)

לרגל עונת המרקים השיקו בקנור שני מרקים בטעמים עדשים ואפונה מסדרת “אקסטרה פרוטאין”. כדי להתאים את המרקים לטרנד העולמי, הוסיפו ל”נמס בכוס” הקלאסי חלבון. למשל, במרק האפונה יש 10 גרמים חלבון ממקור צמחי ובמרק עדשים יש שישה גרמים חלבון. לצד תוספת החלבון והסיבים התזונתיים יש גם חסרונות – נתרן גבוה וסוכרים, שלא היינו מוצאים במרק טרי.
מחיר: 3.30־6.90 שקלים

קנור נמס בכוס (צילום: יחצ)
קנור נמס בכוס (צילום: יחצ)

המותג פתית יוצא עם “פתית חלבון” – פריכיות דקות מתירס ועדשים בתוספת חלבון. המוצר החדש, שמכיל כ־25% חלבון, מצטרף לסדרת הפריכיות באריזה אישית. אלו פריכיות דקות במיוחד וטעימות. כל שקית מכילה 99 קלוריות. אף שהפריכיות מבוססות על תירס וקמח עדשים, הטעם שלהן דומה מאוד לפריכיות הקלאסיות. אהבנו.
מחיר: 3.33־4.90 שקלים

פתית חלבון (צילום: יחצ)
פתית חלבון (צילום: יחצ)