הקאשבק, כלי שיווקי שמאפשר ללקוחות לקבל החזר כספי על הקניות שלהם, נמצא בשימוש בחו"ל זה זמן רב ובשנים האחרונות צובר תאוצה אף בישראל – כאשר בנקים ואתרים מסחריים שונים מציעים החזרים על חיובי אשראי ונקודות זכות.

אחד השחקנים בשוק הוא טיבר, אתר המתאפיין במוצרים כמו מכונות קפה, קפסולות תואמות לכל סוגי המכונות, חבילות סלולר, חבילות אינטרנט, חבילות טלוויזיה וחבילות טריפל במחירי השוק האמיתיים ועם החזר כספי.

"בניגוד למועדוני לקוחות סגורים, אתר טיבר פתוח לכולם ללא תשלום דמי חבר. להפך, אצלנו הלקוחות מרוויחים על כל קנייה. ככל שקהילת הלקוחות שלנו תגדל, כך גם כוח המיקוח שלנו מול הספקים, שבסופו של דבר יוביל לחיסכון של אלפי שקלים לכל אחד מאיתנו", אומר סמנכ"ל השיווק של טיבר ערן אלעד.

לכל לקוח שמגיע לאתר טיבר נפתח באופן אוטומטי ארנק ברגע שהוא מבצע קנייה. בארנק הזה נצבר כל הקאשבק של הלקוח, ולאחר תקופה מסוימת (בהתאם לתנאי העסקה) ניתן למשוך את הקאשבק ישירות לחשבון הבנק או ה־PayPal.

"הקהילה שלנו הולכת וגדלה, ישנם מאות רשומים שיחד צברו כבר אלפי שקלים. המשתמש המוביל צבר כבר קרוב ל־2,000 שקל. הרצון שלנו הוא להגיע לכמה שיותר אנשים ולשנות את תרבות השיווק בישראל לטובת הלקוחות", מוסיף אלעד. החברה גם מציעה שירות לקוחות באמצעות שיחה עם נציג, שכולל התאמת חבילות תקשורת כמו חבילת גלישה או טלוויזיה. לינק לאתר: www.tiber.co.il