פטנט בינלאומי חדש שרשמה לאחרונה חברת תדיראן, מטהר, על פי החברה, 99.9% מהווירוסים, החיידקים והבקטריות שקיימים כמעט בכל בית בעולם.

הטכנולוגיה המבוססת על מי חמצן פותחה בשלוש השנים האחרונות על ידי מחלקת הפיתוח ומהנדסי החברה בהשקעה של מיליוני שקלים, ועברה את בדיקות מעבדת ה-FDA בארה"ב. הטכנולוגיה החדשנית שנקראת  Air Care O2  תוטמע לראשונה במזגנים מיני מרכזיים מסדרת אינוורטר  Sense. בתדיראן מסבירים כי "הצורך בטכנולוגיות טיהור וחיטוי האוויר גובר משמעותית בימים אלה בשל השינוי שחל בשנה החולפת בהרגלי השהייה שלנו בחללים סגורים והשימוש הגובר במזגנים בעקבות כך".

כחלק מתוכנית החומש שהציגה תדיראן בחודש מאי האחרון, לקחה על עצמה החברה להוביל את תחום הטיפול באוויר, ליצור מודעות לבעיית זיהום האוויר הביתי הקיים ולהציע פתרונות מתאימים ליצירת בית בריא. במסגרת זו, במהלך 2021 מתכוונת תדיראן להציג מגוון פתרונות לטיפול באוויר במרחב הבית ובחללים סגורים נוספים, שבהם אנו מבלים שעות רבות מהיום. 

לפני כשנה תדיראן הציגה את החזון שלה בטיפול באוויר, עם השקת הסנונית הראשונה בטכנולוגיית ה-AIR CARE בסדרת מזגני הפרימיום SUPREME וכן טכנולוגיית UV למזגנים עיליים ומיני מרכזיים. 

עתה, מציגה תדיראן טכנולוגיה חדשה שפותחה באמצעות מחולל מי חמצן המשתמש בלחות שבאוויר וממיר אותה למי חמצן (H202).  חומר זה מטהר את האוויר וקוטל את הווירוסים והבקטריות. 

מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה, משה ממרוד, מסר:  "מחקרים של ארגון הבריאות העולמי קובעים כי סביבת המחיה שלנו מזוהמת עד פי חמישה מהסביבה החיצונית, דבר שגורם לתחלואה של מיליונים בעולם. כבר לפני מספר שנים החלטנו להוביל את זירת הטיפול באוויר ויצירת בית בריא. לאחר השקעה גדולה ושלוש שנות פיתוח, הגענו לפריצת דרך טכנולוגית בשמירה על חללים סגורים ובאספקת פתרונות לבית בריא ולאוויר נקי".