אסם השיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ טוסט - קטשופ בתיבול מעודן. הקטשופ החדש של אסם עומד בהבטחה: הוא מתובל בעדינות יחסית, מרגישים בו פחות מתיקות מהקטשופ הקלאסי, ולכן הוא משתלב בטבעיות רבה יותר בטוסט. הילדים מאוד אהבו, וגם האבא שאכל את השאריות.
מחיר: 5־13.90 שקלים

קטשופ טוסט  (צילום: סטודיו אסם)
קטשופ טוסט (צילום: סטודיו אסם)

מותג נעלי הבית והנוחות DEARFOAMS השיק קולקציית חורף המשלבת קלאסיות וצבעים רגועים עם בדים והדפסים אתניים. נעלי הבית של המותג בעלות סוליה יציבה ולא מחליקה, שלאחר שימוש קצר מקבלת התאמה אישית למבנה כף הרגל. כמו כן, הבדים בעלי יכולת נידוף נוזלים. נעליים מאוד נוחות, מחבקות את הרגל ומאפשרות הליכה יציבה. בפנים יש פרווה נעימה, שמאפשרת ויתור על הגרביים גם בימים קרים.
מחיר: החל מ־139 שקלים, להשיג באתר טרמינל X

נעלי הבית בקולקציית החורף (צילום: יחצ חול)
נעלי הבית בקולקציית החורף (צילום: יחצ חול)

המותג קוואקר השיק את OAT FLAKES - פתיתי שיבולת שועל קראנצ’יים בשני טעמים: דבש וחמוציות. דגני הבוקר החדשים מכילים עד 42% שיבולת שועל. הסדרה החדשה מפתיעה לטובה: היא טעימה מאוד, קראנצ’ית ומשתלבת היטב עם יוגורט או חלב, אך טעימה גם בלי כלום. אהבנו מאוד את הגרסה עם החמוציות, שאיזנו את המתיקות הכללית והוסיפו עוד מרקם.
מחיר: 17.30־24.90 שקלים

Oat Flakes של קוואקר (צילום: יחצ)
Oat Flakes של קוואקר (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח החדש  M for them, של בני הזוג מאור ומירן בוזגלו, משיק סדרת טיפוח לגבר ולאישה. הסדרה לאישה כוללת שמפו, מסיכות, קרם ידיים וקרם גוף. לגברים מוצעים קרם לחות לשיער, וקס וחמר לעיצוב. דגמנו את השמפו והמסיכה לנשים, שהיו בעלי ריח מתוק ופרחוני המאפיין סדרות טיפוח לנערות וילדות. השמפו הותיר את השיער רך ונעים למגע. המסיכה מועשרת בוויטמינים, קרטין, שמן פשתן ושמן ארגן ומומלצת לשיער יבש, פגום, שיער שעבר טיפולי צבע וסלסול או חשיפה לשמש ומי ים. המסיכה עטפה את השיער בלחות והשלימה את הפעולה של השמפו. 10% מרווחי המותג יועברו לעמותות המטפלות בילדים ובבני נוער בסיכון.
מחיר: החל מ־50 שקלים

מוצרי הטיפול של M For Her (צילום: יחצ)
מוצרי הטיפול של M For Her (צילום: יחצ)

אורביטול משיקה את סדרת SHOCKING FRESH הכוללת משחת שיניים ומי פה בתוספת גרגירי מנטה. דגמנו את משחת השיניים לאחר ארוחה, והצחצוח היה נקי ולא מלכלך. ניחוח המנטה היה דומיננטי, וחששנו שטעמה יהיה חריף מדי, אך לשמחתנו זה לא קרה. מי הפה היו חריפים מעט, אבל לאחר שטיפת הפה על פי ההוראות ההרגשה הייתה שהם עשו את העבודה היטב.
מחיר: משחת שיניים: 14.90 שקלים, מי פה: 19.90 שקלים

Shocking Fresh (צילום: טל אזולאי)
Shocking Fresh (צילום: טל אזולאי)

ג’ייד משיקה את DOUBLE SERUM FIRMING LIFT COMPLEX מסדרת GOLDPREMIUM התורם למיצוק העור ולחיזוק קו המתאר ומעניק לחות מבוקרת. הסרום מגיע במרקם עשיר, אך לא כבד מדי. הוא מספק לעור לחות רבה באופן מיידי והופך אותו רך ונעים למגע. אחרי שימוש של שבוע ניתן לומר שההבטחה למיצוק העור לא מומשה ולא הרגשנו בשינוי במראה העור. אנחנו עדיין מחכים.
מחיר: 249 שקלים

ג'יי גולד פרימיום סרום (צילום: יחצ)
ג'יי גולד פרימיום סרום (צילום: יחצ)

המותג WELLA משיק את ערכת SOFT COLOR - צבע שיער טבעי ללא אמוניה. הערכה, שמגיעה ב־12 גוונים, מתאימה לשימוש ביתי. הגוונים מכילים רכיבים טבעיים כמו חמאת שיאה, שמן קוקוס ואלוורה. על פי המותג, מדובר בשטיפת צבע לשיער המחזיקה כ־28 חפיפות ומכסה באופן הרמוני עד 70% שיער לבן. בדקנו את הערכה, שמכילה בקבוקון של צבע, קרם תחליב מפתח, שתי מסיכות מזינות וזוג כפפות חד־פעמיות. הוראות הצביעה פשוטות למדי וקל לעקוב אחריהן, הצבע נוח למריחה ולא דליל מדי. אחרי המריחה לא מרגישים את העקצוץ המוכר שמתלווה לצביעה רגילה. אחרי החפיפה השיער היה רך וחיוני, אם כי קצת התאכזבנו לגלות כמה שערות לבנות סוררות. הצבע טוב למי שאין לה הרבה שיער לבן ומחפשת לרענן את מראה השיער בלי כימיקלים מיותרים.
מחיר: 39.90 שקלים ברשת סופר־פארם

Soft Color (צילום: יחצ)
Soft Color (צילום: יחצ)

 חברת דין דיאגנוסטיקה החלה לשווק בארץ את מותג הספורט והלייף־סטייל הגרמני CEP שמציע ביגוד וגרביים המתאימים לעוסקים בספורט. המותג ידוע בעיקר בתחום גרבי הלחץ הרפואיים, שיוצרים תחושת אחיזה של הרגל ומגבירים את זרימת הדם, מה שתורם לחידוש מאגרי האנרגיה בעת האימון. הגרביים, שמתאימים לגברים ולנשים, מגיעים בעיצוב אנטומי שמתאים במדויק למבנה כף הרגל. הם נהדרים למי שמחפש אחיזה טובה לרגל, בעיקר בזמן אימון, ומוכן להשקיע סכום לא מבוטל.
מחיר: 77־228 שקלים
בחנות האונליין "דין סטור"

גרביים נסתרים (צילום: יחצ חול)
גרביים נסתרים (צילום: יחצ חול)