בשנה האחרונה חווה העולם טלטלה שלא ידענו קודם לכן. מלבד סגר מתמשך, בטלה וחוסר מעש כללי אחד גדול, הקורונה הכניסה לחיינו אקססורי קטן שגורם להמון נזקים. אנחנו מדברים כמובן על המסכה. אם גם אתן שמתן לב שעור הפנים שלכן השתנה פתאום והפך ליותר מגורה, אדמומי או שמא יצא לו פצעון שלא היה שם קודם לכן, ברכותינו- גם אתן נפגעות מסכות הקורונה שצוברות חיידקים ופוגעות בנו באופן איטי אך בטוח.

אולם, המסכות הן טריגר אחד קטן מיני רבי מפגעים שעשויים להזיק לעורנו במהלך היום. בשנים האחרונות, המודעות לתחזוק עור גופינו עלתה באופן משמעותי וההבנה שמקדם הגנה לבדו אינו מספיק כדי להזין אותנו, גרמה לעליה ניכרת במספר התכשירים הקוסמטיים הקיימים היום בשוק. בחברת טוליפ נטורל החליטו לעשות לכן סדר: מה למרוח כדי לטפל באקנה, איזה קרם הכי יעיל להגנה מקרני ה-UV  ולמה חשוב להעשיר את עורנו במינרלים טבעיים. הנה כל מה שאתן צריכות לדעת:

קרם הגנה קודם לכל
קרני ה-UV נמצאים בשמש שלנו אבל לא רק. בשנים האחרונות נוצרה ההבנה כי חשיפה מוגברת לקרינה זו יכולה לפגוע בעור, לגרום לכוויות, להאיץ את תהליך ההזדקנות ולייצר קמטים מוקדם מן הצפוי. ניתן למצוא היום קרינת UV מוגברת בשלל מקומות ומכשירים, אפילו במנורת הייבוש הנפוצה של לק הג'ל. לכן חשוב ומומלץ להשתמש בקרם הגנה המגן מפני קרינה מיותרת, מספק לחות חיונית ומסייע במיצוק והחלקת העור. 

להילחם בקמטים עוד לפני שהתחילו
הבעות פנים, עישון מוגבר, תזונה לא נכונה ועוד שלל גורמים, משפיעים על תהליך ההזדקנות של עורנו, וטיפול מוקדם יכול לעזור משמעותית להאטת תהליך זה. הרטינול שהוא ויטמין A , נחשב כיעיל מאוד נגד קמטים ועוזר להפחית באופן משמעותי את עומק הקמטים בעורנו, לכן מומלץ להשתמש בתכשיר ג'ל רטינול לטיפול אינטנסיבי בקמטי הפנים שלנו. 

צלוליטיס זו לא מילה גסה יותר
צלוליטיס תמיד היה אויב שאורב בפינה וגורם לחרדה תמידית שמא יופיע פתאום על גופינו. נכון, אמנם בשנים האחרונות עלתה המודעות לקבלת הגוף שלנו בשלמותו (וטוב שכך), אולם אין זה סותר שרצוי לדאוג לצלוליטיס וסימני המתיחה שנובעים עקב הריונות וירידה במשקל. ג'ל לטיפול בסימני מתיחה וצלוליטיס המבוסס על אצת ספירולינה בשימוש יום יומי, עושה פלאים לעור הגוף ומסיר דאגות מצלוליטיס לטווח ארוך.

חברת טוליפ נטורל

מסכת מינרלים- מסייעת במלחמה נגד אקנה
תחת עורנו מסתתר לרוב לכלוך שאינו נראה לעין- תאים מתים, שומן ורעלים בתוך הנקבוביות הדורשים טיהור מעמיק יותר של העור.מסכת מינרלים טבעיים מסייעת בניקוי יסודי של לכלוך זה ואף עוזרת בטיפול נגד אקנה והוצאת שחורים. 

לא לזלזל בפיגמנטציה 
הריון, שמש, כתמים הורמונליים- כל אלה מסייעים ליצירת פיגמנטציה (כתמי עור), אולם לא די להשתמש בקרם הגנה לטיפול בתופעה זו. בעזרת קרם ייעודי לטיפול בפיגמנטציה המכיל חומצות, שמנים ורטינול (ויטמין A), ניתן לטפל בתופעה זו ואף למנוע ממנה לחזור בעתיד.  

לא אהבת? לא שילמת
"טוליפ נטורל" הנה חברת קוסמטיקה מובילה שנוסדה לפני למעלה מ-19 שנה ומוצריה מבוססים על מחקר מדעי מעמיק, ומכילים רכיבים אשר נבדקו בקפידה והוכחו כיעילים. החברה מייצרת את מוצריה בארץ, בתנאים קפדניים, תוך התאמה לאקלים הישראלי ולטיפול בנזקי העור העלולים להיווצר כתוצאה ממנו.

אולם מה שמייחד אותה בעיקר, היא המדיניות לפיה אם לא אהבת. לא שילמת. במידה ותרגישי לא מסופקת מן המוצר שרכשת מהאתר, ניתן להחזירו לחברה ולקבל את כספך חזרה בתוספת של כ- 5% פיצוי. 

*התכנים המופיעים במאמר זה אינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם איש מקצוע מוסמך.