סדרת מוצרי ברילה במהדורת שבועות מיוחדת
מבצעי חג השבועות בסולתם
יורו מחלבות אירופה במבצע שבועות 2 + 1
מותג הגבינות, שמתפאר בגבינות מיוחדות ממחלבות בטורקיה, ביוון, בקפריסין, בצרפת, בספרד ובהולנד השיק לאחרונה קמפיין פרסום בכיכובה של מיכל אנסקי. "אנו מעניקים לצרכן את האפשרות ליהנות מחוויה של ניחוחות וטעמים המאפיינים מסורת קולינרית אירופית ישירות מארץ המקור".
חגיגת הגבינה והשוקולד הלבן
מרס וזוכה "בייק אוף" תומר אומנסקי מציגים שיתוף פעולה מתוק במיוחד ומשיקים חוברת מתכונים עם קינוחים חגיגיים בשילוב Snickers ו־Twix משוקולד לבן. מתוך חוברת המתכונים בחרנו להציג את המלכה: עוגת שכבות גבינה מעוטרת Twix שוקולד לבן - שכבות וניל, קרם גבינה ושוקולד לבן מוקצף. את העוגה מקיפים מקלות Twix לבן ומעטרים פירות טריים.
הקונדיטור תומר אומנסקי: "כמי שמכור מילדות לחטיפי Twix ו־Snickers שמחתי להשתתף בפרויקט המדהים הזה". רוית קלוד, מנכ"לית מרס ריגלי ישראל: "חטיפי השוקולד של מרס אהובים על הצרכן הישראלי ומשמשים עבורו כפינוק מתוק. לכבוד חג השבועות, בחרנו בתומר אומנסקי המוכשר שיצר את המתכונים שקולעים לטעם הישראלי ומשלבים ביצירתיות את השוקולדים האהובים שלנו".
עמותת אנוש מציגה מתנות מקוריות עם ערך חברתי, המיוצרות בידי מתמודדים עם מגבלה נפשית, העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. הרווח ממכירת המוצרים מועבר ישירות למתמודדים, במטרה לסייע להם להשתלב בקהילה ולחיות חיים מלאים ובעלי משמעות. המסגרת התעסוקתית היא מודל שיקומי שבו המתמודדים מקבלים הכשרה וכלים שיעזרו להם להשתלב בשוק התעסוקה.
אסם נסטלה משיקה במהדורת חג פתיבר ורוד בטעם פטל
עוגות החג הלבנות, המעוטרות לעתים בביסקוויט פתיבר המוכר, יקבלו השנה שדרוג, הן בטעם והן בצבע, בזכות שינוי מרגש שהכניסו אסם נסטלה במותג הקלאסי ואפשר לומר השמרני. הביסקוויט הורוד בטעם פטל יעורר עניין ועשוי להפתיע את מי שלא יספיק להכיר בקיומו עד לערב החג.ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "פתיבר אסם הוא אחד המוצרים המיתולוגיים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. עם הפתיבר הוורוד תוכלו ליצור קינוחים חדשים ולהפתיע את בני הבית והחברים".