מותג האיפור היפני שיסיידו משיק קולקציית איפור הכוללת RADIANT LIFTING FOUNDATION - מייק־אפ במרקם עשיר בטכנולוגיה אופטית אשר מאירה אזורים מוצלים בפנים; ו־SYNCHRO SKIN - פודרת אבקת משי קלילה ובלתי נראית לעמידות האיפור עם אפקט קורן או מט.

המייק־אפ מעולה, עמיד מאוד, מכסה את העור בצורה מושלמת, יוצר מראה קטיפתי ולא מדגיש קמטים. את הפודרה החדשה פחות אהבנו, בעיקר כי היא מלכלכת מעט בזמן האיפור. אבל לאחר שקצת נאבקים עם האבקה, היא יוצרת מראה אלגנטי ונותנת בסיס טוב למריחת האיפור.

מחיר: 190 שקלים לפודרה, 260 שקלים למייק־אפ

RADIANT LIFTING FOUNDATION (צילום: יחצ)
RADIANT LIFTING FOUNDATION (צילום: יחצ)

משאבת החלב החשמלית Finesse של המותג הבינלאומי AMEDA, המיועדת לשימוש ביתי, מציעה עוצמת שאיבה שוות ערך למשאבת Platinum, שנמצאת בשימוש בבתי חולים בכל רחבי הארץ. המשאבה מגיעה בעיצוב קומפקטי, היא דו־צדדית וקלת משקל.

כמו כן, יש לה ערכת שאיבה שמצמצמת את החשיפה לזיהומים. הנסיינית אמרה: “היא קומפקטית ביותר ובגלל שיש לה אפשרות לפעול על חשמל או על בטריות, קל לקחת אותה לכל מקום. הופתעתי לגלות שגם בשאיבה כפולה (לשני בקבוקים במקביל) היא עוצמתית. יתרון נוסף, היא לא כואבת בניגוד למשאבה אחרת שיש לי”.

מחיר: 699 שקלים בחנות האונליין “דין סטור"

משאב חלב אמדה פינס (צילום: יחצ)
משאב חלב אמדה פינס (צילום: יחצ)

Re־Fresh היא סדרת דיאודורנט סטיק אנטי־פרספירנט עם הגנה עד 48 שעות של מותג הטיפוח קרמה. הסדרה מועשרת בוויטמין E ואינה מכילה אלכוהול או פרבנים. הסדרה כוללת ארבעה דיאודורנטים בניחוחות ורד וניל, נרולי מגנוליה, אשכולית למון גראס ומאסק. הדיאודורנט החדש  נפלא, נמרח בקלות ולא משאיר סימנים לבנים, נספג במהרה, והריח עדין מאוד. ההבטחה לספק הגנה עד 48 שעות היא קצת יומרנית באקלים הישראלי, אבל בסך הכל אהבנו.

מחיר: 12.80 שקלים

דאודאורנט סטיק (צילום: טל אזולאי)
דאודאורנט סטיק (צילום: טל אזולאי)

LASH IDÔLE היא מסקרה לנפח מקסימלי, הרמה ותחושה יוצאת דופן של ריסים קלילים מבית לנקום. המסקרה מגיעה עם מברשת בעיצוב של קשת מקומרת עם 360 זיפים זעירים ב־250 גדלים שונים על מנת לצפות כל ריס. במילה אחת: וואו. זו מסקרה מצוינת שמצפה את הריסים ויוצרת מראה מלא, אך כל כך טבעי. כל ריס עומד יפה, כמו מניפה, בלי תחושת כבדות או דביקות. המסקרה מחזיקה מעמד כל היום, היא לא מלכלכת וניתן להסיר אותה בקלות.

מחיר: 159 שקלים

לנקום לאש איידול (צילום: יחצ חול)
לנקום לאש איידול (צילום: יחצ חול)

ד”ר פישר מרחיבה את סדרת אולטרסול עם “אולטרסול בייבינטורל סטיק SPF50+” – סטיק המתאים לתינוקות ומאפשר הגנה גבוהה מקרינת השמש. זהו מוצר נהדר, עמיד במים, שחובה לקחת איתכם בכל יציאה מהבית. הסטיק נוח לשימוש, נמרח בקלות על העור העדין של התינוקות, לא מכתים ולא דביק. הוא קומפקטי, כך שאפשר לדחוף אותו גם בתא של העגלה.

מחיר: 54.90 שקלים

ד''ר פישר אולטרסול (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר אולטרסול (צילום: יעל האן)

חברת בראל אלון החלה לייבא את סדרת מארזי גלידות השמנת פרימיום של המותג הבלגי לאונידס. הסדרה כוללת שלושה שלגונים: וניל ואגוזי לוז בציפוי שוקולד חלב ושקדים מקורמלים, קפה עם אגוזי לוז בציפוי שוקולד לבן, ושוקולד עם קליפות קקאו בציפוי שוקולד מריר. כל טעם מגיע במארז קרטון המכיל ארבע יחידות. שילוב מושלם של גלידת שמנת רכה עם השוקולד המצוין של לאונידס. גן עדן על מקל.

מחיר מארז: החל מ־35.90 שקלים

מפיץ הריח לרכב אולטרסוניק של חברת ג’ונסון קלין הוא בעל חיישן תנועה המאפשר את הפצת הניחוח רק בעת נסיעה. זהו מפיץ קומפקטי, שמשתלב בטבעיות בחלל הרכב. הוא עובד על סוללות ומגיע בשתי עוצמות. יתרון נוסף של המוצר הוא האפשרות למלא אותו בריחות של המותג ג’ונסון קלין, שידועים ברעננות שלהם. השקעה שהצדיקה את עצמה, במיוחד למי שמבלה שעות ברכב.

מחיר: 199 שקלים

אולטרסוניק (צילום: יחצ)
אולטרסוניק (צילום: יחצ)

המיזם “מברשת שיניים חשמלית לכל ילד” של Oral־B וסופר־פארם התרחב לגילים 3־6 ויתקיים עד ל־30 ביוני. במסגרת המיזם מוצעת לילדים עד גיל 6 ערכה מסובסדת עם מברשת שיניים חשמלית לילדים של Oral־B עם טיימר מובנה לצחצוח של שתי דקות, משחת שיניים וספר הדרכה לצחצוח נכון. כמו כן, המותג מציע ערכת המשך חווייתית - ערכת “פיית השיניים” שמעודדת החלפת ראשי מילוי כל שלושה חודשים וגלויות הסבר לילדים ולהורים.

מחיר מסובסד “מברשת לכל ילד": 49.90 שקלים (במקום 189.90 שקלים). מחיר הערכה החווייתית: 59.90 שקלים (במקום 169.90 שקלים)

מברשת שיניים חשמלית (צילום: אבי לוי)
מברשת שיניים חשמלית (צילום: אבי לוי)