ספריי עמיד לעיצוב וקיבוע הגבות: להשגת מראה גבות מסודר. אנה זק שנבחרה לפני כחודשיים להיות הפרזנטורית החדשה של רשת SACARA, משיקה בימים אלה את הטרנד הלוהט בתחום הביוטי- ספריי לעיצוב וקיבוע הגבות בפורמולה ייחודית למראה גבות מושלם, לאורך כל היום. ספריי הגבות הוא הסנונית הראשונה שתושק מקולקציית האיפור בשיתוף אנה זק. את הספריי יש להתיז על גבי מברשת ייעודית ולהבריש את שיערות הגבה כלפי מעלה עד לקבלת המראה הרצוי- פרוע, מודבק או מסורק. לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

Halo Highlighter - שתי פלטות ורסטיליות של היילייטרים למראה זוהר, המכילות כל אחת שני גווני הארה במרקם וגימור שונים בכדי ליצור זוהר מותאם אישית: שימר במרקם קרמי, יוצר זוהר עדין ואבקת שימר פנינתית המוסיפה עוצמה וברק. סמאשבוקס.
מחיר מומלץ: 180 שקלים.

מותג האיפור הבינלאומי L’ORÈAL PARIS משיק מסקרה חדשנית: במבי אוברסייז! המוצר בעל מברשת סיליקון גמישה ופורמולה קטיפתית מטפחת לריסים XXL - מורמים, מודגשים וגדולים יותר! לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים.

Halo Healthy Glow- קרם לחות עם גוון ופריימר במוצר אחד. בעל מרקם קליל ו"נושם", טבעוני ונטול שומן, המספק כיסוי טבעי וזוהר, מזין בלחות, מרכך ומגן על העור למשך 24 שעות. סמאשבוקס. לרכישה לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 159 שקלים.

ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF50 של וישי: עם בטא-קרוטן לגוון עור זהוב ומראה עור זוהר. את המוצר כדאי לנער היטב לפני השימוש, להתיז ולמרוח בנדיבות בעזרת תנועות מעגליות על כל הגוף בשכבה אחידה. 
מחיר מומלץ: 109 שקלים. 

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, משיק את מייק-אפ SuperStay 30H, בעל 13 גוונים להתאמה אישית, העמידים על עור הפנים עד 30 שעות. המייקאפ החדש מצטיין בפורמולה קלילה, מעניק כיסוי מלא ומראה מאט טבעי, שאינו דוהה במהלך היום, אינו מכתים וללא אפקט מסכה! הטכנולוגיה של המייק-אפ החדש מאפשרת עמידות יוצאת דופן בפני תנאים סביבתיים משתנים לאורך כל שעות היום כמו  זיעה, לחות, מגע ושינוי תאורה. לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 55 שקלים.

חברת הדרמו-ביוטי SeboCalm משיקה שיתוף פעולה עם even מותג הלייף סטייל של אושיית הרשת אוולין חיימוביץ. החברה מציעה ערכות טיפוח המשלבות את מוצרי SEBOCALM ואת אבן הגואשה של even המשגעת את עולם הטיפוח והיופי. בין המארזים: מארז אינוביישן/ אנטי אייג'ינג לעור יבש ובוגר,  מארז קלאסיק מתאים לעור רגיל עד מעורב.
מחירי השקה: 299.90-239.90 שקלים.

נספרסו משיקה לראשונה תערובת קפה אורגנית: קפה הגדל במורדות ההרים האנדים בעבודת יד במתודות גידול אורגניות ותוך שמירה קפדנית על הסביבה. התערובת החדשה תושק בשני סוגי קפסולות- האחד לצרכן הביתי המותאמת למערכת Vertuo והשני לחטיבה העסקית. דרגת החוזק של הקפסולה היא שש. לרכישת המוצר לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 26.50 שקלים.

רשת ביוטיקייר משיקה ערכה לערבוב, מדידה והכנת תכשירים. הערכה מתאימה להכנת מסיכות פנים טבעיות, תכשירים טבעיים לפנים ולשיער, ערבוב גווני איפור שונים ליצירת גוון מיוחד, הכנת צבע לשיער ואף להוספת חומרים פעילים למוצרי טיפוח לגוף ולשיער. היא כוללת: קערה, שלוש כפיות בעלי סימון תכולה, מברשת סינטטית שטוחה ומרית לערבוב. לרכישת הערכה לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 6.90 שקלים.

מסכה עשירה לשיקום ולהזנה של העור סביב העיניים. כל רטייה מכילה זהב, סרום מרוכז של ריר חלזונות וג'ינקו בילובה, המעניקים לאיזור העיניים טיפול מרוכז ללחות אינטנסיבית ולשיפור מרקם העור וגמישותו למראה עור גמיש חיוני וקורן. החומרים הפעילים מסייעים בהפחתתת כהויות סביב הענייים ומעניקים להן מראה צעיר וזוהר. טוני מולי.
מחיר מומלץ: 199 שקלים.