אם יש דבר אחד שלמדנו מהתפרצות הקורונה, זה שהחיידקים מקיפים אותנו. עם ההבנה הזאת, ראינו צמיחה בענף האלכוג'ל ושאר מוצרי החיטוי. גם בתקופה של אחרי הסרת ההגבלות, אנחנו ערים למשנה זהירות שנוקטים אנשים במרחב הציבורי. 

למרות זאת, אנחנו לא תמיד מקפידים כשזה נוגע לדברים שהכי קרובים לנו. כמו למשל עדשות המשקפיים. העדשות הן משטחים שיכולים בקלות לשאת וירוסים וחיידקים. אנחנו נוגעים בהן בהיסח הדעת, לא תמיד עם ידיים נקיות, והן עלולות להזדהם. 

חברת ZEISS הגרמנית, שמובילה כבר קרוב ל-175 שנה את נושא החדשנות והטכנולוגיה בתחום העדשות ומשווקת בארץ על ידי קבוצת "לפידות", השיקה לאחרונה אתZEISS AntiVirus  - ציפוי Silver nanoclusters. יוני כסף שמספקים אינטראקציה אנטי-ויראלית ואנטי-בקטריאלית על פני העדשה מהרגע שמתרחש זיהום.

ZEISS AntiVirus  (צילום: יח''צ)
ZEISS AntiVirus (צילום: יח''צ)

עזרא ורובל אופטומטריסט ובעלים "ורובל אופטיק בוטיק": "בעידן שבו אנו בעיצומה של מגפה עולמית, צייס השכילו לפתח ציפוי חדש לעדשות המשקפיים Zeiss AntiVirus, ציפוי חדש ומתקדם לעדשות הראייה שהורג 99.9% מהווירוסים והחיידקים הנמשכים למשטח העדשה.

"אמנם אנו מגינים על עצמנו עם מסכת פה ואף, אבל העיניים שלנו נותרות חשופות, משטח הפלסטיק של העדשה סופג וירוסים וחיידקים מהסביבה, מהידיים שלנו, הפנים והאנשים הסובבים אותנו, הציפוי החדשני של צייס מאפשר לנו להרגיש בטוחים ומוגנים גם בסביבת העיניים. כמובן שהציפוי אנטי רפלקטיבי, קל לניקוי ומעניק הגנה מלאה מקרינת UV".

ZEISS AntiVirus נמכר בחנויות האופטיקה הנבחרות וברשת סופרפארם אופטיק.

מחיר לצרכן: 200 שקל תוספת לזוג עדשות. 

ניתן לקבל קופון 20% הנחה על מגוון עדשות צייס עם ציפוי אנטי וירוס באתר www.lapidot-vision.co.il