אסם נסטלה משיקה פירורית ביסלי גריל במהדורת קיץ. מדובר בשקית הכוללת בתוכה שילוב של פירורי לחם וביסלי גריל. עטפנו שניצלים בפירורית ביסלי ובלילה, כשחלק נשלח לאפייה בתנור ואחדים טוגנו בשמן כמיטב המסורת. אין ספק שביסלי אוהב שניצל, ואנחנו אוהבים את שניהם. מדובר בשדרוג שזכה להתלהבות, הוסיף עניין וצבע לשניצלים והפך אותם לטעימים הרבה יותר. 
מחיר: 5.33־7.50 שקלים

פירורית של אסם (צילום: סטודיו אסם)
פירורית של אסם (צילום: סטודיו אסם)


פפסי מקס מרחיבים את מנעד הטעמים עם טעם חדש שכבר זכה לביקורות חיוביות ברחבי העולם: Wild Cherry - פפסי ללא סוכר עם טוויסט של דובדבן. אף שמדובר בפפסי ללא סוכר, מדובר במשקה סופר־מתוק שמקבל איזון קל מטעם הדובדבן. מי שאוהב את טעמי האמרטו, שהוא סוג של מריר־מתוק, צפוי להתאהב.
מחיר: 2.50־5.50 שקלים


חברת בן & ג’ריס משיקה את גלידת קרמל סוטרא הטבעונית - גלידה המכילה 100% רכיבים טבעיים ומבוססת על חלב שקדים. הגלידה נכנסת להגדרה של גלידת CORE (ליבה), המאפשרת לכל אחד לקבוע איך ייראה הביס שלו, בין שיחפור בתוך הליבה או יערבב את כל הטעמים יחד. גלידה מצוינת שמתגברת היטב על המחסור בחלב פרה. יש בה קרמל רך שמתמזג היטב עם טעמי השוקולד והצ’אנקים של הפאדג’. אהבנו.
מחיר: 29.90 שקלים

גלידת בן & ג'ריס טבעונית (צילום: יחצ)
גלידת בן & ג'ריס טבעונית (צילום: יחצ)


חברת ההפצה "דיפלומט" החלה לשווק בארץ את חטיפי הפירות לילדים של המותג הבינלאומי BEAR. החטיפים, שמיועדים לפעוטות מגיל 3, ושייכים לקונצרן המזון הבלגי LOTUS BAKERIES, מגיעים בשלושה טעמים: תות, מנגו ופטל, ומכילים 100% פירות, ללא תוספת סוכר. לחטיפים יש טעם מאוד מרוכז, הם קצת נדבקים לשיניים, אך זכו לשבחים מהקטנטנים. החטיפים נמכרים במארז של חמש יחידות.
מחיר: 19.90 שקלים
להשיג בסופר־פארם

חטיפי הפירות לילדים של המותג הבינלאומי BEAR (צילום: יחצ)
חטיפי הפירות לילדים של המותג הבינלאומי BEAR (צילום: יחצ)


מותג תחליפי החלב תנובה אלטרנטיב משיק מעדני סויה BIO מועשרים בחלבון סויה. הסדרה החדשה כוללת מעדן סויה BIO במתיקות מעודנת ומעדן סויה BIO עם תות. זהו מעדן במרקם של קרם שמנת קטיפתי, משביע מאוד ויכול להוות תחליף לארוחת בוקר. אהבנו במיוחד את טעם התות, שהיה מרענן עם חתיכות של תות חמוץ־מתוק. סדרה מוצלחת.
מחיר: 4.50־9.90 שקלים

מעדן סויה אלטרנטיב תנובה (צילום: יחצ)
מעדן סויה אלטרנטיב תנובה (צילום: יחצ)


“בנא משקאות” משיקים בארץ את סדרת המשקאות של המותג הספרדי MG SPIRIT, הכוללת שישה משקאות על בסיס וודקה או ג’ין ורכיבים טבעיים במגוון טעמים: וודקה וליים, וודקה אננס, וודקה אוכמניות, ג’ין וטוניק, וודקה מוחיטו ו־וודקה פסיפלורה. המשקאות, בעלי 5.5% אלכוהול מתוקים, קלילים וכמעט לא מרגישים בהם את טעם האלכוהול.
מחיר ליחידה: 11.5 שקלים

Sweetweet משיקים מארז טבעוני הכולל בין היתר “רבע לשבע אינסייד־אאוט”, חטיף שוקולד “פנדה”, מיני־טורטית, רול ארוך של FOOT בטעם תות, פתית צ’יפס אפונה בטעם טבעי, סוכריות פז ועוד. מארז כיפי לחובבי המתוק שנמנעים ממוצרי חלב. ההפתעות המלוחות עזרו לאזן את הטעמים.
מחיר: 175 שקלים, להשיג באתר

מותג הדגנים “כריות” משיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של כריות בלאק דאבל שוקולד - כריות בציפוי שוקולד ובמילוי בטעם שוקולד. כמי שמכורים ל”כריות” הקלאסיות, שמחנו לאתגר את בלוטות הטעם עם המוצר החדש. לדגנים החדשים יש מרקם זהה לכריות הקלאסיות עם טעם קקאו קל, ובפנים יש מילוי בטעם שוקולד שמתחבר בטבעיות לטעמי הקקאו. אין כאן עושר של טעמים, כמו למשל בגרסת השוקו־וניל. בעינינו זאת גרסה נחמדה, אבל לא יותר מזה.
מחיר: 19.90־22.90 שקלים 

מותג הדגנים “כריות” משיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של כריות בלאק דאבל שוקולד (צילום: יחצ)
מותג הדגנים “כריות” משיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של כריות בלאק דאבל שוקולד (צילום: יחצ)