רגע לפני שהחופש הגדול מגיע אלינו, איגדנו לכם כמה מהאטרקציות השוות ביותר לקיץ 2021:

מוזיאונים
לאחרונה נפתחו מחדש מוזיאונים רבים המותאמים למשפחות ולילדים, ומאפשרים חוויה משפחתית מהנה בשילוב עם ידע והיסטוריה. תוכלו להגיע למוזיאון מגדל דוד בירושלים, ולבחור באחד מבין כמה מסלולים המותאמים לילדים, כולל מופעי לילה ברקע הלילה הירושלמי ובתפאורה של מצודת דוד; מוזיאון  ארצות המקרא ילמד את הילדים על ארצות המקרא העתיקות, ויכיר להם את התרבויות והאימפריות כמו מצרים, אשור, כנען ופרס; גם מוזיאון הילדים בחולון חזר לפעילות, עם פעילויות רבות לילדים ובחירה מתוך אינספור אטרקציות. זאת לצד מוזיאונים נוספים המותאמים לילדים שחזרו לפעילות! 

פארק שעשועים
פארקי השעשועים המובילים בישראל גם פתחו את שעריהם, ותוכלו להנות בכל הפארקים האהובים כמו הלונה פארק, הסופרלנד וכן פארקי המים השונים. הפארקים מותאמים לילדים בכל הגילאים ויאפשרו להם להנות מיום מלא אדרנלין על המתקנים, ולהנות מהקיץ בכל העוצמה!

הצגות ילדים בחופש הגדול
גם בגזרת ההצגות אפשר למצוא הרבה הצגות שחוזרות להופיע אחרי הפסקה ארוכה בעקבות הקורונה. אפשר למצוא הצגות המועלות בכל רחבי הארץ, של כל בתי התיאטרון המובילים וכן תיאטרון בובות, קרקסים המציעים מופעי קרקס לילדים, הצגות של תיאטרון הילדים הישראלי ועוד.

אטרקציות מיוחדות לילדים
מעבר לכל האטרקציות המוכרות והאהובות שמחכות לילדים בחופש הגדול, יש גם אטרקציות ייחודיות יותר שמתאימות לילדים ופזורות בכל רחבי הארץ, כמו למשל מתחם קרבות לייזר, מתחמי קפיצה על טרמפולינות, טיפוס על קירות, מתחמי מציאות מדומה, חדרי בריחה, החלקה על הקרח ועוד!

אטרקציות בטבע
הטבע היפה שלנו מחכה גם בקיץ, עם טיולים רבים המתאימים לקיץ, ביקור בפרדסים ובחוות, רכיבה על סוסים, פארקים, שינה בחאן, חוויות שטח בגליל ובצפון ועוד.

רגע לפני שיוצאים לחופש הגדול, אל תשכחו מתנות לסוף שנה
אבל רגע לפני שנהנים מכל האטרקציות המדהימות לחופש הגדול שסוף סוף נפתחו לנו, אל תשכחו גם מתנות למורים ולגננות, שעבדו כל כך קשה בשנה האחרונה והקשה הזאת. אפשר לרכוש למורות ולגננות מתנות כמו מוצרים לבית, בונבוניירה שווה, קרמים ונרות ריחניים לרוגע. אך הדרך הכי טובה לקלוע בול גם מבלי להכיר את טעמם האישי של אנשי החינוך היא לרכוש עבורם כרטיס מתנה של BUYME. 

כרטיס מתנה כזה יאפשר להם לבחור את המתנה המתאימה להם ביותר מתוך מגוון עצום ובלתי נגמר -כמו ארוחה במסעדת שף וארוחות בוקר, אטרקציות כמו מסאז', הופעה, הצגה או ביקור ביקב, וכן שובר למגוון גדול של חנויות אופנה ומסחר אחרות. כרטיס מתנה הוא דרך נפלאה להעניק מתנה שתקלע בדיוק לטעמם, ותוציא גם אותם לחופש הגדול עם טעם מתוק!