PAYOT DEODORANT NEUTRAL הוא דיאודורנט רול און שמנטרל ריחות וסופג לחות. הדיאודורנט, שעל פי המותג עמיד ל־24 שעות, מצטרף לסדרת NATURAL והוא מכיל 95% מרכיבים מהטבע. זהו דיאודורנט מצוין עם ניחוח מדהים ועדין שמזכיר טלק. הוא מחזיק מעמד יפה במשך יום שלם, גם כשמבלים בחוץ.
מחיר: 55 שקלים

מותג הבישום האיטלקי טרוסארדי (TRUSSARDI) השיק בושם חדש “לנשים החדשות של ימינו”, המשלב נרולי, קלמנטינה איטלקית, לבנדר, יסמין ופצ’ולי. הבושם מייצר משחק ניחוחות רענן, והוא מתקתק, פרשי ומתאים לעונת הקיץ.
מחיר: 315־415 שקלים

בושם  (צילום: יחצ חול)
בושם (צילום: יחצ חול)

חוה זינגבוים משיקה ערכת הגנה לטיפול בעור הפנים ולשמירה מפני קרינת השמש ונזקי הסביבה. הערכה כוללת את Anti־pollution serum - תרסיס סרום להגנה על העור מפני נזקי זיהום האוויר וקרינת האור הכחול, ואת Sun perfect defence - קרם הגנה 50 SPF דמוי מייק־אפ. הערכה טובה, עושה את העבודה ומגינה על העור.

פחות אהבנו את הסרום שמגיע בצורת תרסיס, הוא פחות נוח לשימוש מסרום רגיל ומרוכז. עם זאת, הקרם נהדר: אהבנו את הפיגמנט העדין שלו, ואת העובדה שנשים מסוימות יכולות ללכת רק איתו ולוותר על מייק־אפ. פחות אהבנו את הברק שיש לו.
מחיר: 419 שקלים

הערכה החדשה של חוה זינגבוים  (צילום: perfect protection)
הערכה החדשה של חוה זינגבוים (צילום: perfect protection)

סדרת HyaluTec של קרליין היא סדרת טיפוח המבוססת על חומצה היאלורונית טהורה, וכוללת קרם טיפוח אינטנסיבי הפועל בסינרגיה עם אפליקטור ואמפולות שמכילות ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית. זו סדרה מצוינת במחיר אטרקטיבי: קרם הפנים מעולה, מלא בלחות, נספג היטב ומשאיר עור חלק וחיוני.

המסיכה גורמת להרגשה של עור חלק, מוזן וגמיש; את האמפולות ניסינו במשך שבוע והופתענו לקום בבוקר למראה קורן ובהיר של העור; קרם העיניים שמגיע עם אפליקטור נוח לשימוש ועשה עבודה מצוינת. החיסרון היחיד הוא שהחומר באמפולות מעט דביק בדקות הראשונות אחרי המריחה.
מחיר למוצרי הסדרה: 69.90 שקלים
הסדרה ההיאלורונית  (צילום: יחצ)
הסדרה ההיאלורונית (צילום: יחצ)

אסם־נסטלה משיקה סדרה של חטיפים באווירת משחקי היורו, ביניהם מוצרי MIX שמגיעים באריזות גדולות, כמו במבה ביסלי בצל מיקס (80 גרם) שיוצע במהדורה מוגבלת, במבה ביסלי גריל מיקס (200 גרם), ביסלי פארטי מיקס - ביסלי גריל, אפרופו ופיצוחים מתובלים (150 גרם), במבה במילוי קרם נוגט באריזה גדולה (150 גרם) ודובונים כדורגל (40 גרם).

החטיפים המוגדלים מקילים את חוויית האירוח והנשנוש. אהבנו מאוד את המיקס של ביסלי בצל ובמבה, ונקווה שיחליטו להפוך אותו למוצר קבוע.
מחיר: 2.90־11.50 שקלים

סדרת חטיפי MIX  (צילום: יחצ)
סדרת חטיפי MIX (צילום: יחצ)

המותג לבעלי חיים רויאל קנין משיק:  HEMATURIA DETECTION - המסייע בזיהוי נוכחות של דם בשתן החתול, המופרש בארגז הצרכים
המוצר החדש מגיע בצורת גרגירים קטנים ולבנים שקל לפזר על מצע ה"חול" בארגז הצרכים של החתול ובכך מסייע בזיהוי מוקדם של בעיות במערכת השתן התחתונה, בעיה נפוצה ומשמעותית בקרב חתולים.
המוצר החדש מיועד לחתולים בכל גיל ויימכר בערכה המכילה-2 שקיות של 20 גרם כ"א, וישווק במרפאות הווטרינריות 
מחיר:  בין 95-99 שקלים

המטוריה_דטקשן של רויאל קנין (צילום: יחצ חול)
המטוריה_דטקשן של רויאל קנין (צילום: יחצ חול)


לסדרת “ארוחה בקטנה” של תנובה מצטרף מארז אישי הכולל גבינה לבנה 5% בשילוב 28 פריכיות. הפריכיות קטנות, מעט מלוחות, קראנצ’יות וכיף לטבול אותן בגבינה הסמיכה. למרות שזה מיועד לנשנוש, אחרי שמחסלים את גביע הגבינה לא נשארת תחושת רעב. אהבנו.
מחיר: 4.90־6.50 שקלים
ארוחת גבינה בקטנה (צילום: יחצ)
ארוחת גבינה בקטנה (צילום: יחצ)

מותג הטישו קלינקס השיק את Kleenex Allergy Comfort - טישו היפו־אלרגני, שנבדק דרמטולוגית ומיוצר ללא תוספי ריח העלולים לייצר גירוי לסובלים מאלרגיה. הטישו החדש של קלינקס רך מאוד, עדין, יציב ולא נקרע. הוא מעולה למי שסובל מצינון ולא רוצה להסתובב עם אף אדום.
מחיר: 10.90־16.90 שקלים למארז שתי יחידות

קלינקס (צילום: יחצ)
קלינקס (צילום: יחצ)

משקה הסברס האדום הקפוא של חוות “צברי אורלי” מרמת הנגב מכיל 100% סברס אדום ונמכר במארזים של שלושה בקבוקים. כל משקה מופק מארבעה סברסים וניתן לאחסן אותו עד שלוש שנים במקפיא, או במשך חמישה ימים במקרר. ניתן להכין ממנו שייקים או לשתות אותו כמו שהוא. הוא מתוק, אך לא מדי, ומרגישים את העושר של הפרי בכל לגימה.
מחיר: 55 שקלים. להשיג באתר החווה

משקה סברס (צילום: שירה רז)
משקה סברס (צילום: שירה רז)