FRUCTIS HAIR FOOD מותג חדש לטיפוח השיער מבית 'גרנייה' שמציע ארבע סדרות לשיער הכוללות שמפו, מרכך ומסכה רב-שימושית לארבעה סוגים (וצרכים) שונים של שיער. המוצרים עוטפים את השיער בהזנה אינטנסיבית, רכות וניחוחות נעימים ובעלי פורמולה טבעונית. סדרת פפאיה- שמיועדת לשיער פגום, מבוססת על פורמולה המכילה פפאיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים, סדרת מקדמיה- המיועדת לשיער יבש ומקורזל, מבוססת על פורמולה המכילה שמן מקדמיה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים, סדרת בננה- המיועדת לשיער יבש, מבוססת על פורמולה המכילה בננה, שמן סויה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להזנה עמוקה וסדרת אלוורה- המיועדת לשיער רגיל עד יבש, מבוססת על פורמולה המכילה אלוורה, שמן סוייה, שמן חמנייה, שמן קוקוס ומקורות צמחיים להענקת לחות.
מחיר מומלץ: 39.90-14.90 שקלים.

דרים לונג: סרום לשיער, המטפל בשיער מרדני ועיקש, מזין אותו בלחות, מטפל בחשמל הסטטי הידוע בכינויו 'שוונצים', מעשיר אותו בנפח ואינו מותיר אותו שומני. אידיאלי לשימוש לנשים שמחליקות את השיער עם מחליק או פן. בנוסף לאפקט ההזנה שמעניק הסרום, הוא מאפשר לצרכנית להאריך את השיער בארבעה ס"מ נוספים. אלביב.
מחיר מומלץ: 39.90 שקלים. 

מהדורה מיוחדת: פופקו– פופקורן במבה, חטיף בוטנים וקרמל בטעם המוכר והאהוב של במבה. שילוב מעניין בין הפופקורן שמתפצח בפה לציפוי העשיר בטעם במבה יוצר חטיף מתוק-מלוח מפנק וחוויה מהנה במיוחד. אסם.
מחיר מומלץ: 7.90-2.73 שקלים.

סדרת אל סבון לידיים של פינוק הכוללת ארבעה מוצרים: אל סבון קלאסי בתוספת תמצית רוזמרין, לבנדר ווניל, אל סבון בתוספת שמן קוקוס ואל סבון בתוסף שמן מרוקאי.
מחיר מומלץ: 12-10 שקלים.

מותג היופי ג'ייד משיק גוון חדש בסדרת השפתונים האהובה "סלפי" כמחווה לעיר תל-אביב. הגוון של השפתון החדש עוצב בגוון MAUVE שהוא בין ורוד עתיק לחום סגלגל, הייחודיות שלו, באה לידי ביטוי בשילוב בין הגוון הקלאסי האלמותי שמתאים לכל אישה, יחד עם טאץ' טרנדי עכשווי שמעניק את המראה הנכון לימים אלו.
מחיר מומלץ: 79.90 שקלים. 

ד"ר פישר אולטרסול משיקה את סדרת אולטרסול Med הכוללת חמישה מוצרים: ארבעה מוצרים מתקדמים מסוגם להגנה בזמן החשיפה לשמש: תחליב גוף, ספריי שקוף, קרם פנים מועשר בלחות, קרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים ומוצר אחד חדשני לאחר החשיפה לשמש -קרם פנים משקם עוצמתי לתיקון הנזקים לאחר החשיפה לשמש.
מחיר מומלץ: 89.90-69.90 שקלים. 

מותג הטיפוח NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי משיק את סדרת Very Rose: שלושה מוצרי ניקוי לפנים- סבון פנים, מים מיסלריים וחלב פנים. הסדרה מכילה נוסחאות המשלבות רכיבים מרגיעים של מי ורדים וקומפלקס של 100% רכיבי לחות ממקור בוטני המתמקדים בחיוניות העור.
מחיר מומלץ: 85-70 שקלים.

תנובה מרחיבה את מותג הפינוק YOLO,  ומשיקה תחת המותג סדרת מעדנים ומשקאות חלב קיציים במיוחד! שוקו Yolo הוא השוקו היחיד עם שוקולד אמיתי וכעת לראשונה בישראל יגיע גם בטעם טופי קרמל. בנוסף, משיק יולו סדרת מעדני YOLO ROLLS המגיעים הן כמעדן שוקולד בלונד והן כמעדן שוקולד חלב עם תוספת מפנקת של גלילי ופל קראנצ'ים.
מחיר מומלץ: 12.90-3.90 שקלים.

דיאודורנט טו-גו לגבר באריזה חדשה, קטנה יותר, מבלי לוותר על כמות החומר. לדיאודורנט הספריי פעולה משולשת היעילה ל- 48 שעות. מונע ריח, אינו משאיר סימנים לבנים וכתמים על הבגד ושומר על הבד מפני התקשחות. המוצר אינו מכיל אלכוהול, היפואלרגני ונבדק בפיקוח דרמטולוגי. וישי.
מחיר מומלץ: 49 שקלים. 

קרם רגליים משקם לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי להרגעה והקלה על יובש תוך קילוף עדין של העור. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. CeraVe.
מחיר מומלץ: 44.90 שקלים.