באירוע מיוחד בו השתתפו למעלה מ-200 איש, השיקו אנשי העסקים, יניב ארביב ורועי ראובן, את ספרם החדש והמסקרן "משולש הכסף", העוסק במתן כלים פרקטיים להגדלת רווחים דרך עולמות התוכן: שוק ההון, נדל"ן ויזמות. 

במהלך ערב ההשקה שהתקיים ברשת חללי העבודה dogether, הנמצאת בבעלותם של ארביב וראובן, הרצו השניים בהשראת סיפור הצלחתם ושיתפו את הקהל כיצד הפכו מצעירים עם חלומות גדולים לבעלים של מכללת פסגות, המובילה כיום נתח שוק בתחומה. 

שלוש שעות של השראה עסקית 
במהלך האירוע התקיימו סדרת הרצאות מרתקות שעסקו במשמעות של לקיחת סיכונים בדרך לצמיחה כלכלית, בהשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, ביזמות ובסודות שוק ההון, כולן בהשראת ספרם החדש של ארביב וראובן, "משולש הכסף".
 
בתום סדרת ההרצאות הפתיע את הקהל הנלהב סרן במיל', זיו שילון, אשר סיפר על ההתמודדות האישית כפצוע אנוש במבצע בעזה, ההישגים שגרף בדרך משם לרבות השתתפותו המרגשת כקטוע יד בתחרות איש הברזל ועד פריצת הדרך שלו כיזם ואיש עסקים מעורר השראה. הופעתו של שילון ריגשה את הקהל ולא השאירה עין יבשה.  

יניב ארביב ורועי ראובן עם סרן במיל' זיו שילון (צילום: מכללת פסגות)
יניב ארביב ורועי ראובן עם סרן במיל' זיו שילון (צילום: מכללת פסגות)

ממשבר גלובלי יצא ספר
כזכור, ארביב וראובן, כתבו את הספר "משולש הכסף" במהלך משבר הקורונה מתוך שאיפה להגיע לכמה שיותר אנשים ולאפשר להם לשאוף ולפתח חוסן כלכלי אשר אינו תלוי רק במשכורת החודשית. ספרם החדש "משולש הכסף", אשר זוכה בימים אלו לפירגונים רבים, פונה לקהל הרחב בגובה העיניים ופוגש אותו במגוון הזדמנויות השקעה, בין אם מדובר על נדל"ן או שוק ההון. 

מפגש ייחודי עם סודות מקצועיים 
מי שקראו את הספר הבחינו מיד שהוא יודע לחסוך בתיאורים כלכליים מייגעים, הבטחות סרק בסגנון של "כך תהיו עשירים" והוא בעיקר מרבה במידע מקצועי פרקטי בעל ערך לקוראים. אם אתם משקיעים טריים בשוק ההון או מתלבטים היכן ואיך להשקיע בספר מיד תגלו איך לחשב את הסיכון, לזהות מגמות עלייה של מניות, להעריך נכון השקעות ועוד. הספר גם חושף בנדיבות סודות של משקיעי נדל"ן מנוסים, והכל מבוסס על ניסיונם העשיר של ראובן וארביב.

במבט קדימה: הקהל הישראלי "רעב" יותר 
"משבר הקורונה יצר בישראל ובעולם מציאות חדשה המחזקת את המסר שלנו שמשכורת היא חשובה אבל לא מספיקה. כל אחד ואחת צריכים לייצר לעצמם רשת ביטחון כלכלית נוספת אשר אינה תלויה רק במקור הכנסה אחד", אומרים ארביב וראובן. 

עוד מוסיפים השניים: "בחודשיים האחרונים אנחנו חווים זינוק של עשרות אחוזים במספר הנרשמים ללימודי שוק ההון וקורסי נדלן של מכללת פסגות וכשאנחנו מתחקרים את עצמנו אנחנו מגלים שמשבר הקורונה גרם ליותר ויותר אנשים להפוך ליוזמים בכל נושא ההשקעות. סטודנטים רבים שלנו משתפים אותנו מידי יום כיצד בזכות הנכס שרכשו וההשקעות בשוק ההון הצליחו להתגבר על המשבר הכלכלי בתקופת הקורונה".