MAGNESIUM RICH DEODORANT הוא דאודורנט רול־און עשיר במגנזיום לנשים וגברים מבית AHAVA, ללא אלומיניום, פראבנים, טריקלוזן ואלכוהול. הצד שלו: “דאודורנט קומפקטי ונוח לשימוש. החומר נמרח בצורה טובה ונספג מהר. הריח אומנם נעלם אחרי זמן קצר, אך אין ריח זיעה גם אחרי יום”. הצד שלה: “לדאודורנט יש ריח עדין במריחה שאחר כך נעלם, דבר שבעיניי הוא דווקא יתרון. הוא מרוכז ועוטף את כל בית השחי, שומר על יובש עד למקלחת של הערב. חשוב לא פחות, אני רגישה מאוד והוא לא גרם לגירודים”.
מחיר: 69 שקלים

דאודורנט מינרלי מבית AHAVA (צילום: טל אזולאי)
דאודורנט מינרלי מבית AHAVA (צילום: טל אזולאי)

ממרח מילקה הגיע ארצה: הטעם של ממרח אגוזי הלוז והקקאו החדש הוא עדין והמרקם שלו אחיד, הוא נמרח בקלות, ואף שיש בו אחוז גבוה של שמן חמניות, אין בו שמן צף או תחושה גדולה של שומניות. הממרח מבריק בנראות, וטעם אגוזי הלוז מורגש, למרות שהוא מכיל בסך הכל 5% מחית אגוזים. בגדול, אהבנו.
מחיר משוער: 17.90 שקלים ל-350 גרם.

ממרח מילקה (צילום: Mondelez)
ממרח מילקה (צילום: Mondelez)


מותג הטיפוח “לבנדר” החל לשווק מבער שמנים מקרמיקה בעבודת יד עם שמנים לשימושים שונים. אנחנו התמכרנו לשמן אקליפטוס לימוני, שעוזר לטפל בשיעול שהילדים גוררים שבועות ארוכים, ולשמן אתרי עם ניחוחות הדרים ווניל, שנותן תחושה של רוגע.
מחיר: מבער – 55 שקלים, שמנים – החל מ־28 שקלים להשיג באתר

מבער שמנים (צילום: תום לנגפורד)
מבער שמנים (צילום: תום לנגפורד)

אסם משיקה רוטב ויניגרט אסייתי שמשלב טעמים של סויה, שום וג’ינג’ר. הרוטב בגדול טעים, אך מעט מלוח לטעמנו. הוא ללא ספק מקל את ההכנה של סלט בסגנון אסייתי, בלי לקנות עשרות מרכיבים.
מחיר: 8־13.90 שקלים

רוטב ויניגרט אסייאתי (צילום: סטודיו אסם)
רוטב ויניגרט אסייאתי (צילום: סטודיו אסם)

מותג טיפוח השיער SYOSS מציג סדרת מוצרים חדשה עם פורמולות שפותחו עם מעצבי שיער. בדקנו את סדרת KERATIN לשיער שברירי במיוחד של המותג, שמכילה תמצית לוטוס כחול. השמפו נעים על השיער, מקציף מעולה ומנקה את השיער משאריות שומן. המרכך יעיל מאוד, ואחרי ניגוב השיער מרגישים פחות נפח, השיער נעים ומסורק בקלות. עם זאת, לאחר הייבוש הרגשתי שהוא טיפה יבש.
מחיר: 12.90 שקלים  

מוצרי SYOSS (צילום: הנקל חול)
מוצרי SYOSS (צילום: הנקל חול)

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק מסיכת לחות SOS מועשרת בחמצן מסדרת הידרג’ניסט להחייאה מיידית של העור ולשמירה על רמת הלחות. זו מסיכה נהדרת שמגיעה במרקם של ג’ל סמיך. המסיכה נספגת במהירות ונעימה למגע. על פי הוראות השימוש יש להסיר אותה אחרי כעשר דקות, אך כמעט לא היה מה להסיר כי העור שתה אותה. היא נותנת הרגשה כמו של קרם פנים טוב, ואחרי שימוש של כמה ימים, העור מרגיש אלסטי וחיוני מאוד.
מחיר: 179 שקלים

מסכת לחות (צילום: אסף לוי)
מסכת לחות (צילום: אסף לוי)

המותג "מאסטר שף" משיק סדרת ממרחים בבקבוק לחיץ הכוללת ממרח לייט, ממרח מתובל ספייסי, ממרח מתובל שום, מתבל מיו־קטש וממרח כמהין – מיונז פרימיום קולינרי המכיל פטריות כמהין. סדרה נוחה לשימוש, בעיקר כשעושים כריך מהיר ולא רוצים ללכלך יותר מדי. אהבנו בעיקר את ממרח הספייסי שהיה במרקם אוורירי, חריף במידה ובטעם שלא משתלט. ממרח הכמהין היה נהדר, נתן ניחוח מעניין וטעם פטרייתי עדין. פחות אהבנו את המיו־קטש – בעיקר בגלל שהמיונז השתלט וכמעט לא הורגש הקטשופ.
מחיר: 13.90 שקלים

ממרחים לחיצים מבית מאסטר שף (צילום: יחצ)
ממרחים לחיצים מבית מאסטר שף (צילום: יחצ)


"ספרינג SHAKE" היא סדרת משקאות שייק פרי טבעי בבקבוקי פרימיום אישיים ובקרטוניות של ליטר. בסדרה שלושה שילובי טעמים אקזוטיים: אננס־מנגו־פסיפלורה, בננה־תמר־תפוז, בננה־אננס־קוקוס־פירות יער. המשקאות מכילים מחיות פרי ומים. המשקאות סמיכים, ממש כמו ששייק צריך להיות. הם לא ממותקים, מלבד הסוכר של הפרי, והטעמים מאוזנים. הבננה־תמר־תפוז נהדר וקולע מאוד לטעם הישראלי. אהבנו גם את האננס־מנגו־פסיפלורה, שהיה לו טוויסט חמצמץ.
מחיר: 7 שקלים לבקבוק אישי , 11.90 שקלים לקרטונית 1 ליטר 

סדרת ספרינג שייק (צילום: סטודיו יפאורה)
סדרת ספרינג שייק (צילום: סטודיו יפאורה)