כפכפי באמפרס עם בליטות ייחודיות להזרמת דם
מתאימות לישיבה ממושכת בטיסות ארוכות. הכפכפים מגרים נקודות רפלקסולוגיות בכף הרגל, המחוברות לרקמות ולאיברי הגוף. הגירוי יסייע בהפגת העייפות ויגביר את זרימת הדם. מתאים במיוחד לסובלים מבעיות ומכאבים ברגליים ובגב. הכפכפים קלי משקל ועשויים חומרים טבעיים וממוחזרים בלבד. המחיר: 99 שקל. להשיג ברשת טבע קסטל, בקסם הטבע ובאתר החברה.  

באמפרס 69 שקלים (צילום: סטודיו באמפרס)
באמפרס 69 שקלים (צילום: סטודיו באמפרס)

טאבלט "HUAWEI MediaPad T3 Wi-Fi LTE 4G 9.6
 בעיצוב מבריק וגוף אלומיניום. המסך, שגודלו 9.6 אינץ', מציג תמונה בצבעוניות מרהיבה. בעל מעבד  quad-core 1.4 GHz processor זיכרון 32GB  עם אפשרות הרחבה עד 128GB, קישורית 4G עם  Wi-Fi. שנה אחריות מהיבואן הרשמי. המחיר: 799 שקל. כיסוי אוניברסלי לטאבלט  נמכר בנפרד,  לגודל 7־8 אינץ', המחיר הוא  79.90 שקל. להשיג בחנויות קרביץ ובאתר החברה.

קרביץ מותג huawei טאבלט 9.6 אינצ מחיר 799 שקלים (צילום: באדיבות קרביץ)
קרביץ מותג huawei טאבלט 9.6 אינצ מחיר 799 שקלים (צילום: באדיבות קרביץ)

אוזניות אלחוטיות מתקפלות וקומפקטיות, URBANEARS
אוזניות קשת חוטיות מתקפלות, דגם Plattan 2, המפיקות סאונד דינאמי, בעלות ציר תלת־ממדי המעניק גמישות שמאפשרת להן להתאים את עצמן למבנה הראש. האוזניות מאובזרות בכריות אוזניים מבודדות רעשים ובמיקרופון ובשלט מובנים, המאפשרים לענות לשיחות ולדלג בין רשומות השמעה. תוכלו לשתף עם חברים את המוזיקה שאתם מאזינים לה באמצעות חיבור זוג אוזניות נוסף. המחיר: 290 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן.

אוזניות חוטיות מתקפלות מבית urbanears 290 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
אוזניות חוטיות מתקפלות מבית urbanears 290 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

מוט סלפי מתקדם עם מנוע חשמלי
Pictar Smart Selfie Stick לוח הבקרה של מוט הסלפי הוא מובנה ובעל שישה כפתורי שליטה הממוקמים על הידית, אפשר להשתמש במוט הסלפי גם כאשר הסמארטפון רחוק. ניתן לשלוט בקלות על הטיית הטלפון כדי למצוא את זווית הצילום המושלמת, להשתמש בפונקציית הזום, להתאים את בהירות התמונה ועוד. המחיר: 249 שקל. להשיג בחנויות חשמל ובאתר bconnect.

מוט סלפי 249 שקלים (צילום: ביקונקט)
מוט סלפי 249 שקלים (צילום: ביקונקט)

פאוץ' נגד גניבות של SWAGG
חלופה קלאסית יותר לפאוץ' שהיינו נושאים מלפנינו כמגוננים עליו באובססיביות: פאוץ' BOBBY של המותג ההולנדי XD DESIGN מונע מגנבים לבזוז את תכולתו. כל הרוכסנים של התיק נמצאים בגב התיק, כך שרק מי שלובש אותו יכול לפתוח אותו. נוסף לכך, הוא בעל כיס אחורי ששומר על כסף, מסמכים ועוד. המחיר: 219 שקל, להשיג באתר www.swagg.co.il ובחנות ברחוב האומנות 12 נתניה.

בובי סלינג 219 שקלים (צילום: סטודיו דג הזהב)
בובי סלינג 219 שקלים (צילום: סטודיו דג הזהב)

סט של שלוש מזוודות בונד extra strong
מגיעות בגדלים 20, 24 ו־28 אינץ'. חזקות, עם ידיות שמחוברות לגוף המזוודה. ארבעת הגלגלים עשויים סיליקון ויש ידית טרולי אלומיניום מתכווננת, תא צדדי לאורך המזוודה, הרחבה של שליש המזוודה ושלל תאים פונקציונליים. מחיר לשלוש המזוודות: 849 שקל. להשיג באתר תיק התיקים: www.tikhatikim.co.il.

סט מזוודות קשיחות בונד  (צילום: סטודיו תיק התיקים)
סט מזוודות קשיחות בונד (צילום: סטודיו תיק התיקים)

HAVAIANAS  - פאוץ' שנפתח לתיק גב
 חלק מחוויית חו"ל הוא גם שופינג, מה שגורם למזוודה המקורית שלקחנו איתנו להיות צרה מלהכיל את השלל. הנה פתרון קומפקטי: פאוץ' שנפתח לתיק גב. מאפשר שליפה ואחסון מהירים, מונח על הגוף לפי בחירה - מהצד / קדימה / אחורה / סביב המותן. פרקטי לטסים ולמטיילים בחו"ל. המחיר: 89 שקל. להשיג בסניפים ובאתר הרשת.

תיק פאוץ' havaianas מחיר 89 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
תיק פאוץ' havaianas מחיר 89 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

כרית שיאצו לצוואר
לעיסוי רקמות עמוק ומקצועי. לכרית 8 ראשי עיסוי, מנגנון לשינוי כיוון ומערכת חימום ממוקדת. הכרית בצורת U ומעניקה עיסוי שמתאים לכל חלקי הגוף. בעלת פאנל שליטה לשינוי כיוון העיסוי ועוצמתו ורצועות גמישות לתמיכה ולכריכה סביב אזורים שונים בגוף. המחיר: 319 שקל. להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן ובאתר החברה.

שיאצו 319 שקלים (צילום: יח''צ)
שיאצו 319 שקלים (צילום: יח''צ)

כרית צוואר וקפוצ'ון עם אוזניות בלוטות' מובנות
  שילוב של כרית צוואר ארגונומית מספוג מוקצף עם כובע קפוצ'ון מחמם, הכולל בתוכו אוזניות בלוטות' המתחברות בקלות לכל מכשיר סמארטפון תומך. פתרון נוח ואידאלי לטיסות ארוכות, לטיולים ברכב, ברכבת או באונייה. טווח קליטה לאוזניות: עד 10 מטר. זמן ניגון: עד 5 שעות. משך הטענה מלאה: כ־60 דקות. המחיר: 150־170 שקל. להשיג ברשת KSP, בחנויות לציוד מחנאות ובאתר היבואן ברקום.

כרית צוואר וקפוצון עם אוזניות בלוטוס מובנות של ברקום מחיר 150-170 שקלים (צילום: יח''צ)
כרית צוואר וקפוצון עם אוזניות בלוטוס מובנות של ברקום מחיר 150-170 שקלים (צילום: יח''צ)

ארזתם לבד? "קשרי תעופה" עם טיפים לאריזה לכל המשפחה

כמויות - כמה פעמים טסתם לחו"ל ולא השתמשתם בחצי מהבגדים במזוודה, ובכלל חזרתם עם מזוודה מלאה יותר בבגדים דחוסים. כדי שלא תצטרכו לטרוח לארוז ולפרוק בגדים לא לצורך, ראשית, חשבו את אורך החופשה והכפילו בשניים מקסימום 2 וחצי מערכות לבוש לכל יום. זה נכון למשל אם אתם יודעים שרק בחלק מהימים אתם מתכוונים לצאת לבילוי ערב והרעיון הוא לרבוץ לא מעט במלון.

מוצרים בעלי פוטנציאל מלכלך וריחני - פריטים שעשויים ללכלך, כמו שמפו, תמרוקים, בשמים וכיוצא באלה, ארזו תמיד בתוך תיק קטן וייעודי ועדיף שיהיה גם עטוף בשקית. בצורה כזאת, אם משהו יישפך, לא ייגרם נזק ליתר הפריטים וחלקי הלבוש. גם אם לוקחים משחקים לילדים - צבעים, פלסטלינה וכדומה - כדאי לארוז בנפרד. מומלץ לארוז בקבוקי דוגמיות קטנים של שמפו וסבון גוף לפי מספר ימי החופשה.

תיק אישי - כל אחד אוהב את הדברים שלו קרובים אליו ובהישג יד, תיק גב יכול להוריד על הלחץ והכמות במזוודה. תיק הגב גם יכול לשמש אותנו במהלך הטיול כפתרון לנשיאה קרובה אלינו של דברים קטנים וחשובים. באופן הזה תוכלו להפחית ממשקל המזוודה הגדולה שנשלחת לבטן המטוס.

פלטת צבעים - כדי לארוז חכם יותר ונכון, רצוי לארוז פריטים עם צבעוניות דומה או כזו שמתאימה לשאר הפריטים שתיקחו כמו נעליים ותיקים. למשל ביגוד בצבעי בסיס כמו שחור, לבן, כחול אפור, בז' ופודרה יתאימו כמעט לכל צבע של נעל כך תוכלו לקחת פחות נעליים ופחות תיקים שתופסים נפח, משקל ומקום במזוודה.

חשבו טרם האריזה על מהלך הטיול, לאן אתם הולכים, איזו פעילות מתוכננת לכם, וארזו בהתאם. לדוגמה, אם הכוונה היא לצאת לטיולים בכל יום, ורק יום אחד להקדיש לבריכה או לים, אין צורך לסחוב איתנו יותר מבגד ים אחד או שניים לכל היותר. לרוב אנחנו מדמיינים מה נלבש  ואיך ניראה, ובסוף מסיימים את הטיול עם אותם הבגדים בערך רוב הזמן. תהיו פרקטיים וארזו בהתאם.

יש להביא בחשבון פריטים שמתאימים לכמה נפשות בטיול ויכולים לחסוך אריזה כפולה ומשולשת של אותו הפריט. לדוגמה תיק רחצה אחד משותף לכולם. שתהיה לכם חופשה נעימה ובטוחה ואל תשכחו לארוז גם דרכון, ביטוח נסיעות, אישורי כניסה למדינת היעד ובדיקת קורונה שלילית.

מזוודת נאו עם אפליקציה של רולינק 699 שקל לטרולי 1299 שקל למזוודה גדולה  (צילום: יח''צ)
מזוודת נאו עם אפליקציה של רולינק 699 שקל לטרולי 1299 שקל למזוודה גדולה (צילום: יח''צ)

המזוודות שהביאה מדליה עוד לפני האולימפיאדה

המזוודות של ROLLINK הישראלית זכו בשני פרסים נחשבים בתערוכת התעופה הבינלאומית הגדולה בעולם: פרס החדשנות ופרס הבאזז. 

המזוודה הדקה בעולם: כשהיא לא בשימוש, VEGA, מתקפלת לעובי של שבעה ס"מ בלבד, וכך קל לאחסן אותה מאחורי או בתוך הארון, מתחת למיטה ובנישות קטנטנות. אפשר גם להכניס אותה לתוך מזוודה גדולה בהלוך, ולפתוח אותה רק כשיש מלאי של שופינג בחזור. היא פרקטית ונוחה, גדולה ובעלת קיבולת של כ־40 ליטר, קלה מאוד במשקלה ומגיעה במגוון רחב של צבעי פסטל ייחודיים. המחיר: 329 שקל.

NEO, המזוודה החכמה בעולם, שהטכנולוגיה הייחודית שלה פותחה בישראל. מזוודת NEO של המותג rollink מתחברת לאפליקציה בטלפון הנייד שבאמצעותה אפשר לעשות פעולות חיוניות, למשל, כשהמזוודה נגנבת -  הטלפון מתריע באזעקה.

אפשר לשקול את המזוודה באמצעות הטלפון, אפשר לפתוח ולנעול אותה מרחוק, ללא מגע יד אדם; וכשאתם נוחתים, אתם לא צריכים לחכות ליד המסוע. לכו שתו קפה, וכשהמזוודה תגיע, הטלפון יודיע לכם. מלבד להיותה גאונה, היא גם חזקה מאוד, הגלגלים מסתובבים בקלות ובנוחות, והחלוקה הפנימית שלה פרקטית ומאפשרת סידור וארגון נכונים.

אפשר להשיג את מזוודת NEO בשני גדלים: גדולה ומשפחתית או טרולי שאפשר להעלות למטוס. המזוודה מגיעה בשלושה צבעיים ייחודיים, וכך לא תתבלבלו עם מזוודות של אחרים על המסוע: צהוב, כחול או אוף־ווייט. המחיר: 699 שקל לטרולי, 1,299 שקל למזוודה הגדולה. להשיג באתר www.rollink.com