BABE אתר סחר מקוון הוקם במטרה לגרום לאימהות להרגיש ולהיראות נפלא ומלאות בטחון באחת מהתקופות המרגשות ביותר בחייהן. באתר החדש ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים וקולקציות שילוו את הנשים לכל אורך תקופת ההיריון וגם לאחריה, ולכל אירוע בחייהן וללא צורך להתפשר על אופנה, טרנדים ואיכות.

ההיצע באתר מגוון ומעניק לכל אישה את האפשרות לשמור על הסטייל הייחודי שלה גם בתקופת ההיריון המופלאה ולאור השינויים של הגוף. מבגדי בייסיק ושמלות קלילות, קולקציית אקטיב לבגדי עבודה אלגנטיים ושמלות ערב מרשימות, קולקצייית לאונג' וחדר לידה מרשימה וקולקציית הנקה רחבה ולא מתפשרת.

ייחודיות באה לידי ביטוי בבדים איכותיים ונושמים וגזרות חכמות המתחשבות בגוף המשתנה וילוו את האם לעתיד מתחילת ההיריון ועד לתקופה שלאחריה, מעבר לתשעת חודשי ההיריון.

דנה מידן,  מייסדת ומנכ"לית המותג: "היריון הוא ללא ספק אחד האירועים המרגשים והמשמעותיים בחיים ומבחינתנו זו לגמרי סיבה לחגיגה. בהיריון הראשון שלי, עם ביתי לילה, הרגשתי את החסך בבגדי היריון אופנתיים, נוחים וטרנדים. ישנה תפיסה שבגדי היריון הם פרקטיים בלבד ובתור אישה שאופנה היא בדמה, הקמתי את BABE במטרה לאפשר לכל אם לעתיד להמשיך ולחגוג את הנשיות שלה, את הסטייל היחודי שלה ואת מי שהיא, יחד עם הבטן ההריונית המופלאה".

באתר ימכרו בבלעדיות כארבעה מותגי היריון אוסטרליים בשלב הראשון: SOON ,RIPE ,BABE, ANGEL. טווח המחירים אטרקטיבי ומאפשר לכל אם לעתיד למצוא את הפריטים וטווח המחירים שמתאימים לה. יתרון נוסף הינו משלוח עד הבית של מותגים בינלאומיים ללא עלויות מיסים והוצאות נוספות ובדגש על 3-5 ימי אספקה ללקוחה. אופציית איסוף עצמי משואורום המותג במרכז הארץ תתאפשר ללקוחה ותקצר את זמני האספקה. 

טווח מחירים עד 599 ש"ח, לרגל ההשקה משלוח חינם בכל קנייה למשך החודש הראשון. 

את הפריטים ניתן להשיג באתר האונליין: www.babe.co.il

BABE בבעלות דנה מידן היא חלק ממשפחת מידן האוסטרלית. משפחת מידן היא קבוצת השקעות בעלת פורטופליו השקעות מגוון. עיקרי הפעילות של הקבוצה מתמקדת בתחום הקמעונאות והטקסטיל.

על המותגים

SOON הוא מותג אוסטרלי מבוקש שהוקם מתוך מחשבה על נשים שלא רוצות להתפשר על הסטייל והנוחות שלהן בזמן ההיריון ואחריו. הייחוד של המותג הוא בגזרות החכמות ובבחירת הבדים המדויקים, שגורמים לבגד להרגיש כאילו נתפר בהזמנה אישית. מרבית בגדי המותג מיוצרים במלבורן – הבירה התרבותית והאופנתית של אוסטרליה – ומשם נשלחים לנשים בכל רחבי העולם שכבר התאהבו ב-Outgoing Vibe ובגישה הלא מתאמצת שמאפיינת את השיק האוסטרלי.

RIPE הוא מותג אהוב ומוערך ברחבי העולם, ששם לו למטרה לגרום לכל אישה להרגיש בטוחה, שיקית ונינוחה במסע שלה לאימהות. השאיפה של המותג האוסטרלי היא לעודד נשים לחגוג ולאמץ לחיקן את כל הרגעים המדהימים של תקופת ההיריון, ההנקה וההורות -  והדרך לעשות את זה (Like a true Aussie) היא דרך עיצובים קלילים ומלאי שיק שמשדרים ויקיישן-מוד תמידי.

BAE הוא מותג שנוצר על ידי אימהות עבור אימהות. הקולקציות המגוונות מציעות עיצובים חכמים, מודרניים ומדויקים עם מגע אישי ומחשבה אמיתית על נשים אמיתיות. ה-Home Base של המותג הוא באוסטרליה, והדגש העיקרי הוא האיכות שמאפיינת את האופנה המקומית: הבדים הנעימים ביותר, העיצוב הייחודי והיכולת לגרום לכל בגד להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר.

אנג'ל אופנת היריון נוחה וסופר שימושית, אבל כזו שגם מבינה את הצרכים האופנתיים שלך. זו בדיוק המטרה של Angel, מותג אוסטרלי שמפיץ דרך הבגדים שלו את דרך החיים שמאפיינת את הווייב המקומי: NO WORRIES BABE! הבגדים של המותג דואגים לכל מה שאת חייבת במלתחה שלך - מלבוש משרדי ועד בייסיקים מדויקים, שילוו אותך בהיריון ובכלל.