מכשיר הסליק: מכשיר ביתי להסרת שיער בחוט. בעזרת המכשיר כל אחת יכולה להסיר שיער מיותר בחוט בכוחות עצמה ובזמנה הפנוי, מבלי שתזיק לעור. הסליק אינו צורך חשמל או בטריות. הוא עשוי פלסטיק בצורת קליפס, שעליו מושחל חוט מלופף. המוצר קל ופשט לתפעול: כאשר לוחצים על הידיות שלו, החוט שמושחל עליו עובר מצד לצד ומסיר שיער. Slique.
מחיר מומלץ: 79.90 שקלים.

אפקלר מיקרו פילינג- ג'ל ניקוי מטהר: ג'ל אפקלאר לגוף, משמש לניקוי עמוק ואינטנסיבי, קילוף וחידוש העור, מכיל חומצה סליצילית. יעיל על עור הנוטה לפצעונים בגב ובחזה. לה רוש-פוזה.
מחיר מומלץ: 119 שקלים. 

תנובה משיקה סדרת יוגורט לבן מחלב עיזים מלא, המכיל לפחות 2.8% שומן שמגיע מהחלב עצמו. במסגרת ההשקה יוצעו שני מוצרי יוגורט מחלב עיזים מלא ובתכולות שונות: גביע אישי של 140 גרם וגביע משפחתי של 750 גרם.
מחיר מומלץ: 21.90-4.90 שקלים.

מקפיצים נוסטלגיה: מעדנות מחזירה במהדורה מוגבלת את הלהיט של שנות ה-80: פיצה מקפיצה. הפיצה תשווק באריזה מחודשת ונוחה לפתיחה המכילה שש יחידות של פיצות אישיות עם 100% גבינה וללא מדבקות אדומות.
מחיר מומלץ: 25.90-19.80 שקלים. 

אקו פדס: פד מיקרופייבר ייחודי לניקוי והסרת איפור לשימוש רב-פעמי! פד מיועד להסרת איפור וניקוי עור הפנים, העיניים והשפתיים בצורה אפקטיבית, נוחה ונעימה לשימוש. המארז כולל שלוש יחידות ויכול להספיק לכ-1,000 שימושים. גרנייה.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

באלם מטפח ומטפל לשפתיים עם גוון עדין, המגיע בגוון אדום או גוון טבעי. הבאלם (קרם מטפח) מגיע בצנצנת מתוקה שנראית כמעט כמו מקרון צרפתי, מעניק לשפתיים הזנה וטיפוח גם לשפתיים יבשות וסדוקות, מגן מפני יובש, ומעניק גוון עדין ובריא. פאיו.
מחיר מומלץ: 45 שקלים.

מותג מנטוס ממשיך להתרחב בתחום המסטיקים ומרחיב את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh עם השקת שני טעמים חדשים ומרעננים: מסטיק בטעם דובדבן וענבים מרעננים.
מחיר מומלץ: 9.90 שקלים.

מהדורת לואקר טינס (THINS): מהדורת קיץ מרעננת, ייחודית ומוגבלת המאופיינת בשני וופלים דקיקים במילוי מרענן של קרם יוגורט בטעמי פטל, אוכמניות ואגוזי לוז.
מחיר מומלץ: 12.90 שקלים.

הקולקציה החדשה של מותג השיזוף העצמי-  ST TROPEZ המציע את האלטרנטיבה הבריאה לעור שזוף וקורן, מבלי להיחשף לשמש ותוך עשר שניות בלבד. המוצרים מבוססים בשילוב רכיבים טבעיים המופקים מסוכר פירות, המאפשרים למנגנון המלנין (השיזוף) הטבעי של הגוף להתבטא ולקבל את גוון העור המושלם.
מחיר מומלץ: 184-20 שקלים. 

סדרת סוכריות קשות ללא סוכר של המותג: ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני LAVDAS. הסדרה כוללת שלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר. זאת, לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי.
מחיר מומלץ: 8-7 שקלים.