בית

שופרסל מציגה את "נובמבר אונליין", חודש שלם של מבצעים והנחות באתר שופרסל אונליין במגוון מחלקות: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרי כושר ביתי, ריהוט לבית ולגן, טיפוח וקוסמטיקה, תינוקות ועוד. לרגל חודש הקניות, הרוכשים באתר בסכום של יותר מ־799 שקל בקטגוריות המשתתפות במבצע יקבלו 200 שקל לשימוש בקנייה הבאה.

50% הנחה על מאות מוצרים ברשת הקמע חצי חינם. הרשת, שבבעלותה שבעה סניפים ברחבי הארץ ואתר אונליין, יוצאת במבצע חסר תקדים ללקוחותיה - 50% הנחה על מאות מוצרים בכל המחלקות, בהם מוצרי מזון וניקיון, מעדני חלב, גבינות, דגני בוקר, מוצרים קפואים, מוצרים יבשים ועוד. המבצע, שהחל ב־31 באוקטובר יימשך עד ל־14 בנובמבר בכל סניפי הרשת.

סולתם: 40% הנחה על כל האתר ומגוון מוצרים עד 70% הנחה. המכירה תתקיים ב־9־10 בנובמבר. מוצרים לדוגמה: מארז של מכלי אחסון מפלסטיק, 9 חלקים, ב־129 שקל במקום 479 שקל; מערכת סירים 8 חלקים בציפוי נון־סטיק בגימור דמוי שיש ב־399 שקל במקום 1,359 שקל. משלוח חינם.

רשת איטלסופה תציע בכל חודש נובמבר הנחות של עד 60% על מערכות ישיבה תוצרת אירופה בריפודי עור ובד. לדוגמה: מערכת ישיבה VERONA בריפוד בד - 5,490 שקל במקום 14,300 שקל.

רשת "צמר שטיחים יפים" במבצע שיימשך בכל חודש נובמבר: 10,000 שטיחים ב־50% הנחה לבחירה ממנעד עשיר של קולקציות וסגנונות. המבצע יתקיים בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.

המותג mohebann בצמר שטיחים יפים, מחיר החל מ-8,000 ש''ח  (צילום: יחצ חול)
המותג mohebann בצמר שטיחים יפים, מחיר החל מ-8,000 ש''ח (צילום: יחצ חול)


מתחם העיצוב DCITY: עד 80% הנחה בכל המתחם הממוקם במעלה אדומים ומכונה "עיר העיצוב והבילוי של ישראל". יומיים של מכירות בהנחות גדולות בתאריכים 25־26 בנובמבר.

מתחם העיצוב redesign מציג את Red November: מכירות מיוחדות ועד 40% הנחה על מגוון המותגים בעשרות אולמות התצוגה והחנויות. מבצעים לדוגמה: לרוכשים מטבח ב"אביבי מטבחים" יינתן מתנה מוצר חשמלי בשווי של כ־3,000 שקל, לבחירה ממגוון של ארבעה מוצרים של teka; ב"הולנדיה" יינתנו הנחות של יותר מ־50% על מיטות זוגיות ומיטות מתכווננות; וכורסה של "אמריקן קומפורט" מדגם דאון טאון מעור במחיר: 2,890 שקל במקום 4,147 שקל.

דרך חיפה 44, קריית אתא (סמוך לאיקאה)


טיפוח ואיפור

קבוצת החברות אסתי לאודר - הכוללת את המותגים מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס, גלאם גלואו וג'ו מלון לונדון - תציע לאורך כל חודש נובמבר חגיגת הטבות ומבצעים אטרקטיביים באתרי האונליין של המותגים ובאתרי האונליין של סופר פארם, אפריל, BE, עזריאלי, טרמינל Xואחרים, במטרה להעניק שירות מקומי בעברית עם מוצרים מקוריים, משלוח ואף שירות חדש המאפשר החזרת מוצרים עם שליח. עוד מהמותג אסתי לאודר: בתאריכים 9־11 בנובמבר תהיה הנחה של 30% על כל האתר. ההטבה אינה תקפה ברכישת מוצרים מסדרת Re-Nutriv, Aerin, מוצרי מיני, ופריטי Last Chance.


MAC: מבצע 1+1 באתר ובחנויות על מגוון מוצרים מובילים המשתתפים במבצע, בהם: מייקאפ סטודיו פיקס - פאודר ונוזלי, שפתון קלאסי מאט בכמה גוונים, שפתון נוזלי פאודר קיס ורטרו מאט בכמה גוונים, צלליות ומסקרה IED. להשיג בתאריכים 9־ 10 בנובמבר.

קליניק: הנחה של 30% על כל האתר בתאריכים 7־14 בנובמבר. כל המייק־אפים ב־119 שקל בלבד ומהדורה מוגבלת של מארז עם 7 מוצרים מובילים בגודל מלא ב־499 שקל במקום ב־1,335. נוסף לכך, תינתן הנחה של 10% נוספים על מוצר יומי נבחר שתציג החברה.

בובי בראון: 25% הנחה על כל האתר (לא כולל סטים וקולקציית מיני). 1+1 על שלושה מוצרים מובילים: Lip Tin לשפתיים, צללית בסטיק, קרם לחות לפנים המשמש גם כפריימר ועוד. בתאריכים  9־11 בנובמבר.

JUVENA: הנחה של 25% על מגוון מוצרי המותג, בקניית שני מוצרים ויותר. נוסף לכך: קונים ממגוון המוצרים ב־249 שקל ומקבלים תיק עם מוצרים בגודל מיוחד מתנה. המבצעים בתוקף עד 30 בנובמבר. להשיג בסופר־פארם.

AHAVA: הנחות והטבות מיוחדות לרוכשים באתר ShoppingIL עם 20% הנחה על קנייה מעל 249 שקל, 25% בקנייה מעל 349 שקל ו־35% על קנייה מעל 449 שקל. משלוח אקספרס בקנייה מעל 199 שקל. המבצעים יהיו בתוקף בתאריכים 7־11 בנובמבר.

קרליין: 40% הנחה על כל האתר בין התאריכים 9־10 בנובמבר ובין התאריכים 25־30. משלוח חינם בקנייה מעל 180 שקל. הרכישה באתר בלבד.


אופנה ואקססוריז

אדידס: עד 50% הנחה על פריטים נבחרים ו־30% הנחה על כל האתר. המבצעים תקפים באתר הסחר בכפוף לתקנון וללא קולקציות מיוחדות.
H&O במבצע לקראת החורף, ובמסגרתו קונים שני פריטים ומקבלים ארבעה פריטים מתנה. במגוון קולקציות הביגוד לנשים, לגברים ולילדים אפשר למצוא חולצות, מכנסיים, שמלות, חצאיות, וסטים, סריגים, חולצות מכופתרות, עליוניות ועוד. המבצע בתוקף לכל חודש נובמבר. בחנויות הרשת.

דורין פרנקפורט: המעצבת מציעה 30% הנחה על הסריגים בין התאריכים 10־13 בנובמבר. בחנויות הרשת ובאתר.

רשת אופטיקנה מציעה הנחה של 50% על מגוון מותגים של משקפי שמש מובילים והנחה של 40% על מגוון מותגי ראייה בכפוף לתקנון. המבצעים תקפים עד 30 בנובמבר. ללא כפל מבצעים, לא תקף באתר הסחר. בכפוף לתקנון.

רשת אופטיקנה  (צילום: יחצ)
רשת אופטיקנה (צילום: יחצ)


ריבוק: 20% הנחה על קטגוריית הסייל באתר בין התאריכים 9־10 בנובמבר. עד 50% הנחה על כל הפריטים באתר, בכפוף לתקנון, בין התאריכים 21־25 בנובמבר. עד 70% הנחה על כל הפריטים באתר בין התאריכים 19־26 בנובמבר.


תיירות

רשת מלונות מטיילים מפעילה אתרי אירוח כפרי ומלונות לאוהבי טיולים וחופש ומונה שישה בתי מלון: מלון מטיילים מלכיה, מלון מטיילים גשר הזיו, מלון מטיילים מטולה, הווילג'  - מלון מטיילים על הירדן, מלון מטיילים אילון, מלון מטיילים ארץ דפנה ומתחם קמפינג דפנה. כולם ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופים קסומים בגליל. הרשת מציעה 30% הנחה עם קוד הקופון "בלאק" התקף למזמינים מתאריך 16 בנובמבר ועד יום לאחר הבלאק פריידיי, 27 בנובמבר. ההטבה תקפה להזמנת חופשה עד 28 בפברואר 2022 ולהזמנות חדשות בלבד.

רשת מלונות פתאל - חגיגת הקניות השנתית של חודש נובמבר: 30% הנחה+5% הנחה נוספת למזמינים באתרים פתאל ופתאל על הזמן בתאריכים 9־13 בנובמבר. באותם תאריכים יוצעו דילים נוספים ב־50% הנחה. נוסף לכך הרשת מכריזה על חגיגת הנחות ומבצעים לכבוד בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, שיתקיימו בין התאריכים 25־27 בנובמבר ובין התאריכים 29־30 בנובמבר.

אתר הנופש "צימר לנד" מציע 20% הנחה לעשרות צימרים ומתחמי חופש ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר.

אתר צימר לנד - רויאל קיסר (צילום: ארנולד בר)
אתר צימר לנד - רויאל קיסר (צילום: ארנולד בר)



מוצרי חשמל ואלקטרוניקה
נספרסו מציעה מגוון הטבות בכל חודש נובמבר: לרוכשים באתר shoppingIL בתאריכים 9־10 בנובמבר תציע נספרסו את מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT במהדורה מוגבלת בצבע טורקיז, עם מקציף חלב וחמישה שרוולי קפה במחיר 790 שקל. ברכישת 22 שרוולי קפה מקבלים ספל קפה לדרך. בימי המכירה של בלאק פריידיי - 24־27 בנובמבר - היא תציע את מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT עם מקציף חלב, ספל קפה לדרך ושמונה שרוולי קפה ב־890 שקל. ברכישה של 15 שרוולי קפה מקבלים זוג שרוולים מתנה. נוסף לכך נספרסו מציעה הטבה רוחבית של 25%־35% הנחה על כל אביזרי הקפה לחברי המועדון ולכלל הלקוחות בכל חודש נובמבר.

דייסון: עד 500 שקל הנחה על מבחר דגמים של שואבי האבק. הנחה של 500 שקלים ברכישת מסנן האוויר מדגם Dyson Pure Hot+Cool™, מחליק השיער Dyson Corrale במחיר מיוחד. המבצעים יתקיימו בין התאריכים 9־10 בנובמבר באתר דייסון: dyson.co.il.

רשת א.ל.מ: מכונת כביסה Fujicom שישה ק"ג ב־990 שקל, מייבש כביסה beko שבעה ק"ג ב־990 שקל, מקרר 4 דלתות Haier 472 ליטר ב־2,990 שקל וטלוויזיה 65 אינץ' 4k של Fujicom ב־2,290 שקל.

רשת פלאפון מציעה הנחות וסוללת גיבוי במתנה. מבצעים לדוגמה: Xiaomi Redmi Note 9T 5G ב־999 שקל במקום 1,299 שקל, Samsung Galaxy Z Flip 256GB ב־3,199 שקל במקום 3,599 שקל ועוד. נוסף לכך יינתנו הנחות מיוחדות במועדים ספציפיים לרוכשים אייפון 13, שיקבלו ערכת טעינה מורחבת. אוזניות שיאומי לרוכשים כל סוג של סמארטפון ו־15% הנחה על אביזרים בחנויות ובאתר.

*מותג מקרני הקולנוע המוביל VIVITEK מציע מבצע המעניק 25% הנחה על כל המקרנים של המותג. המבצע יתקיים בכל חודש נובמבר. להשיג אצל המשווקים המורשים.

שופינג IL

shoppingIL  (צילום: יחצ)
shoppingIL (צילום: יחצ)

ShoppingIL הוא אירוע מכירות ישראלי של גוגל שמתקיים בכל שנה (מאז 2014) קצת לפני אירועי המכירות הבינלאומיים הגדולים. השנה ישתתפו במכירות כ־2,600 בתי עסק, מספר המצביע על גידול ניכר בהשוואה לאשתקד.

לפי תוצאות סקר שערכה גוגל בקרב העסקים שהשתתפו באירועי המכירות בשנה שעברה ומתפרסמים כעת לראשונה, 32% העידו שהכפילו את המכירות, כלומר הציגו עלייה של למעלה מ־100%.

עוד מדווחת גוגל כי לפי תוצאות סקר שנערך בנובמבר 2020 בקרב מדגם מייצג של ישראלים שנוהגים לקנות אונליין, שליש מהמשיבים רכשו במסגרת Shopping IL, לעומת 22% שרכשו בשנת 2019, והשנה צפויה עלייה נוספת בהיקף הקונים.

עוד עולה מהסקר שבסל הקניות הממוצע חל גידול: מ־266 שקל ב־2019 ל־398 שקל ב־2020. גם פה צפויה עלייה נוספת, אם כי קלה בהשוואה לשנים האחרונות.

ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל: "אנחנו גאים לראות שאירוע המכירות הישראלי ShoppingIL של גוגל הפך לאירוע משמעותי בכלכלה הישראלית. אחד מכל שלושה עסקים מכפיל את ההכנסות במהלכו, עם סל ממוצע של כ־400 שקל".

בדיקה מיוחדת שערכה גוגל בנוגע לביקושי הצרכנים מראה שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים הישראלים, שמתעניינים יותר ויותר במותגים ישראלים.

ברק רגב, מנכ''ל גוגל ישראל  (צילום: גוגל)
ברק רגב, מנכ''ל גוגל ישראל (צילום: גוגל)


חנית מרינוב, סמנכ"לית השיווק של גוגל: "אם עד פריצת הקורונה התעניין הצרכן הישראלי במידה שווה במותגים מקומיים וזרים, בחודשים ינואר־ספטמבר 2021 נוצר פער של 49% בביקושים לטובת המותגים הישראליים".

בהלימה לגידול בביקושים, גדל גם מספר העסקים כחול־לבן שימכרו את תוצרתם השנה במסגרת ShoppingIL, ל־256, שהם כ־10% מכלל העסקים המשתתפים. מרינוב מוסיפה: "ההעדפה לרכישת מותגים ישראליים מעסקים ישראליים גם בסיום תקופת הסגרים היא בשורה טובה למשק הישראלי ומעידה, בין היתר, על קפיצת המדרגה שעשו העסקים הישראלים במכירות אונליין. זוהי גם תזכורת לעוד אלפי עסקים ברחבי הארץ להצטרף לעולמות האיקומרס ולהשקיע בנוכחות הדיגיטלית שלהם".

נתונים נוספים מבדיקה מיוחדת שערכה גוגל מראים כי למרות ירידה יחסית של 4% בביקוש לטלוויזיות לעומת השנה שעברה, הן עדיין המוצר שהישראלים הכי מחפשים בתחום מוצרי החשמל הביתיים, ובזמן שבקטגוריית מכונות אספרסו וקפה נרשמה צמיחה של 20% בביקוש, קטגוריית המיקסרים, שהייתה פופולרית בתקופות הסגרים, רשמה ירידה של 11%.

קטגוריית הסמארטפונים ממשיכה להוביל את הביקושים בישראל בתחום האלקטרוניקה, וזוכה לפי שניים ביקוש ביחס לקטגוריה שבאה אחריה - מחשבים ניידים - שעל אף היותה פופולרית מאוד, נרשמה בה השנה ירידה של כ־7%. תחום האופנה הראה צמיחה ברוב קטגוריות המוצרים השנה. מוצרי הנעלה מובילים את הביקושים וגם הם צמחו ב־28%. בתחום הביוטי והפארמה, למרות צמיחה של 4% בלבד, הקטגוריה המובילה היא של מוצרי האיפור.

הקטגוריה הצומחת ביותר השנה מבין הקטגוריות שנבדקו, לעומת התקופה המקבילה ב־2020, היא ״ריהוט ומוצרי בית וגינה״, שעלתה ב־66%. מדורגים אחריה: מוצרי חשמל ביתיים, עם 55% עלייה בביקושים, ביוטי ופארמה עם 32%, אלקטרוניקה עם 28% ואופנה עם 24%.