מיזם הצרכנות מיי באנדלס, המחבר באופן ישיר בין היצרן לצרכן ושנועד לסגירת פערי מחירים בין הצדדים, יוצא לדרך בקמפיין פרסומי שכולל רדיו ושלטי חוצות בהשקעה של 5 מיליון שקל. מיזמים דומים הופעלו בתקופת הקורונה.


מדובר בפלטפורמה דיגיטלית המציעה למשתמשים לרכוש חבילות של מוצרי צריכה מהיצרנים ולקבלם עד הבית במשלוח חינם. בעלי המניות במיזם החדש מגיעים מהמגזר החרדי. עד היום נעשו מכירות בגבעת שמואל, פתח תקווה, קריית אונו ובני ברק, והחל מהשבוע הבא תורחב הפעילות לרמת גן וירושלים. 

במיזם ישתפו פעולה היצרנים המובילים במשק, בהם: תנובה למוצרי חלב וקפואים, סנו למוצרי ניקיון, יוניליוור למלוחים ומתוקים, נמל למוצרי אפייה, שטראוס לחטיפים מלוחים ומתוקים, ואסם־נסטלה למוצרים יבשים. החבילות מוצעות בשלוש רמות מחיר קבועות הכוללות משלוח חינם: 99 שקל, 149 שקל ו־199 שקל. החבילות הורכבו לאחר ניתוח שוק מעמיק, שבדק הרגלי צריכה ומהם המוצרים האהובים והנצרכים ביותר על ידי תושבי ישראל בפילוח על פי אזורי מגורים. 


הבאנדלים נארזים על ידי צוות של מסגרות התעסוקה "יכולות" מבית שיח סוד, המעסיק ילדים ובוגרים עם מוגבלות. הסמנכ"ל מאיר סלע הוסיף כי "השקענו משאבים רבים בבניית טכנולוגיה מתקדמת ובהון אנושי ומקצועי במטרה להעניק לצרכן חוויית צריכה חדשנית ופשוטה ולחבר אותו ישירות ליצרניות המובילות בשוק ולמותגים שכולנו גדלנו עליהם".