Kidi&Friends: שעון חכם לילדים בשילוב הדפסי דמויות המותגים האהובים. מדובר בשעון טלפון חכם הנשלט מרחוק על ידי ההורה ומכיל פונקציות מגוונות כדוגמת לחצן מצוקה SOS כשהילד/ה בסכנה, ניתן לראות את המיקום של הילד/ה, האזנה מרחוק, פנס, מצלמה, צ'ט הודעות, שעון מעורר וזמן בית ספר לנעילת השעון. השעון פועל באמצעות כרטיס סים.
מחיר מומלץ: 149.90 שקלים.

מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז". הטחינה החדשה, באיכות של טחינה פרמיום, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין של שומשום טרי ואיכותי.
מחיר מומלץ: 14 שקלים.

טבעול נכנסת לעולם הטופו ומשיקה את סדרת טופו קראנצ'ים: הסדרה כוללת שני מוצרים שיהיו אלטרנטיבה למנה עיקרית כחלק מעולם דמוי הבשר של טבעול- טופו קראנץ' טבעי וטופו קראנץ' בטעם צ'ילי פיקנטי.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

קלינקס Natural fresh: טישו ייעודי המסייע בפתיחת אף סתום ומקל על הנשימה הודות תוספת תמציות אקליפטוס ומנטול. המוצר אידיאלי לשימוש בעיקר בתקופת החורף, המאופיינת בשפעת וצינון ומגיע באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מחזור.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים.

סדרה חליטת פירות ללא תוספת סוכר וללא קפאין, בטעמים ייחודיים: חליטת אפרסק, חליטת אוכמניות וחליטת לימון. הסדרה החדשה משלבת פירות אמיתיים המעניקים את המתיקות של הפרי למשקה באופן טבעי וללא תוספות של סוכר. פומפדור.
מחיר מומלץ: 15.90 שקלים. 

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק סבון פנים וצוואר עדין במיוחד לעור יבש, מסדרת Innovation, סדרת האנטי-אייג'ינג של המותג, מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים המבוססת על נגזרות דגני תירס ושמן קוקוס.
מחיר מומלץ: 89.90 שקלים. 

מותג בשמי האישה Juliette has a gun משיק ניחוח חדש לאישה בשם "LILI fantasy". הניחוח נעים ומעניין ומשווה לקוקטייל מפואר של פרחים לבנים ותווי ענבר.
מחיר מומלץ: 449 שקלים. 

קרוטונים אפויים העשויים מ-100% קמח כוסמין מלא, ללא צבע מאכל וללא חומר משמר. מאסטר שף.
מחיר מומלץ: 19.90 שקלים. 

LIFTER GLOSS: שפתון גלוס המכיל חומצה היאלורונית להרמה ונפח של השפתיים בשישה גוונים אופנתיים. השפתון מעניק לשפתיים לחות, נפח ומראה גלוסי. מייבלין ניו-יורק.
מחיר מומלץ: 40 שקלים. 

מותג השיזוף העצמי האוסטרלי נוחת בישראל ומשיק מגוון מוצרים כמו מוס שיזוף בגוונים שונים בניחוח קוקוס, מוס להסרת שיזוף, תחליב גוף משזף וכפפה רב פעמית למריחת התכשירים. BONDI SANDS.
מחיר מומלץ: 90-25 שקלים.