נעים להכיר: M&M's בראוני פאדג'. סדרת עדשי השוקולד המובילה בארץ ובעולם, מתרחבת ומתחדשת עם M&M's בראוני פאדג'. הטעם החדש מגיע באריזה בצבע סגלגל כשעליה דמותה של Ms. Brown אחת הדמויות של M's&M - מחזיקה תבנית אפייה עם עוגת בראוניז ביד אחת וביד השנייה M's&M מתוכו מבצבץ מילוי הפאדג' השוקולדי.
מחיר מומלץ: 3.90 שקלים. 

EXTRA SOFT– מגבוני פרמיום ייחודים וחדשניים להסרת איפור. סדרת המגבונים החדשה עם הפעולה המשולשת: הסרת איפור עמיד למים, ניקוי עדין ויסודי והעשרה בלחות, בעלי טכנולוגית EXTRA SOFT הייחודית לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים. ד"ר פישר.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים. 

ספיד גרון לילדים: לכסניות רכות למציצה להקלה על כאב גרון, כאב בזמן בליעה או צרידות. הלכסניות מפחיתות זיהומים של קרומים ריריים בפה ובגרון. הן מייצבות את קרומי התא של רירית הפה ובכך מפחיתות את הסכנה לזיהום חיידקי או נגיפי בפה ובגרון. מיועדות לגילאי 6 ומעלה. "קבוצת לפידות".
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים.

המותג נטורליפ מציע לחורף 2022 סדרת שפתוני לחות היפואלרגנים, המבוססת על רכיבים מהטבע, במגוון טעמי פירות: אבטיח, דובדבן ותות.
מחיר מומלץ לשפתון: 10 שקלים.  

מותג הביוטי ג'ייד מרחיב את הצע המוצרים בסדרת הלחות הנמכרת ביותר שלו: AQUA JOLT שפותחה כדי לתת מענה לעור הזקוק ללחות אינטנסיבית, ומשיק קרם לילה עשיר ומזין עם חומצה היאלורונית מרוכזת במיוחד, המפיח חיים גם בעור עייף ויבש ומעניק לו לחות מתמשכת.
מחיר מומלץ: 119 שקלים. 

Re-Moist: תחליב רחצה בניחוח חלב ודבש וקרם גוף בניחוח דבש עם מרכיבים נקיים, מועשר ב 25% לחות,  מרקם עשיר ומלטף וניחוח יוקרתי. קרמה.
מחיר מומלץ: 21.90-18.90 שקלים. 

Takopore Sebum Ssok Ssok Peel Off Pack: מסיכה מתקלפת, אפקטיבית להסרת ראשים שחורים, לכלוך ועודפי שומן (חלב) מעור הפנים. TONYMOLY.
מחיר מומלץ: 64.90 שקלים. 

מותג הלקים הניו-יורקי essie, משיק את הגונים הטרנדיים לחורף 2022 ולראשונה בפורמולה טבעונית המאפשרת לציפורן לנשום. הצבעים הטרנדיים מתאפיינים בגוני יין עמוקים, בהשראת התקופה הקרה של השנה, המתאימים  לכל לוק.
מחיר מומלץ: 49.90 שקלים.

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק בישראל: תמיסה לייבוש פצעונים ופגעי עור מסדרת סבולוג'י לשימוש נקודתי על הפצעון בלילה, מתאימה לנשים וגברים מגיל 14 ומעלה ובטוחה לשימוש לנשים בהריון. התמיסה פועלת לניקוי עמוק ומעודדת יצירת תאי עור חדשים.
מחיר מומלץ: 119 שקלים.

בירת קלוצמן מציגה סדרת מארזי בירות מבוססי זני לימונים ובניחוח הדרים: מארז "הכירו את הקלוצמנים" + לימון סודי אסייתי, מארז 8 קלוצמנים עם הדרים נדירים לגרוד מהפרדס ומארז 24 בקבוקים של אושר + הדר נדיר מהפרדס. מחיר מומלץ: 306.36-119 שקלים.