מותג הביוטי ג’ייד משיק את סדרת הלחות AQUA JOLT עם קרם לילה המכיל חומצה היאלורונית מרוכזת. הקרם עשיר מאוד, אך לא נותן הרגשה כבדה על העור. כבר אחרי המריחה שלו אפשר להרגיש בוסט של לחות שנשארת עד הבוקר ונותנת תחושה של עור מתוח ואלסטי. קרם נהדר במחיר הוגן.
מחיר: 119 שקלים

Lancome Teint Idole Ultra Wear Stick Foundation גוון 03, מחיר 179 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
Lancome Teint Idole Ultra Wear Stick Foundation גוון 03, מחיר 179 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

מותג הטיפוח לנקום משיק מייק־אפ בסטיק בשם TEINT IDOLE ULTRA WEAR STICK שמתאים למי שמחפשת כיסוי מלא בלי תחושת הכבדות האופיינית למייק־אפ. הוא מתאים גם לתיקוני מייק־אפ מהירים, הצללות והארות. הוא מגיע במארז קטן ונוח לאחיזה, שאפשר לזרוק בכל תיק. הסטיק נוח לשימוש, והמייק־אפ, שמגיע ב־12 גוונים, נמרח בקלות מבלי ללכלך. אהבנו.
מחיר: 179 שקלים

Shiseido VPN  (צילום: יח''צ)
Shiseido VPN (צילום: יח''צ)

המותג שיסיידו משיק את סדרת Vital Perfection שמטפלת בסימני הזדקנות בחלק התחתון של הפנים. המוצרים, על פי המותג, מבהירים את העור ומעניקים לו מרקם מוצק ומראה מוגדר יותר. בין מוצרי הסדרה: סרום, מסיכות המשפרות את מראה הקמטים, מסיכות להרמת קו הלסת ועוד. ניסינו את הסרום שבסדרה, שהרגיש במריחה הראשונה ממש כמו קרם. הסרום מאוד איכותי ומרוכז, הוא מלא בלחות שעוזרת להתמודד עם העור היבש בימים הקרים. הסרום מספק הזנה לפנים, נספג במהירות ומותיר את העור קורן.
מחיר: 489־659 שקלים

וישי קרם עיניים נאובדיול רוז פלטיניום המחיר 199 שקלים (צילום: יח''צ)
וישי קרם עיניים נאובדיול רוז פלטיניום המחיר 199 שקלים (צילום: יח''צ)

מותג הדרמו־קוסמטיקה הצרפתי וישי משיק קרם עיניים חדש שנועד לסייע בהחלקת הקמטוטים הקטנים בעור העדין סביב העיניים. הקרם, כמו שאר מוצרי הסדרה, פונה לנשים בנות 50+, והוא בעל פורמולה קלילה המכילה קלציום. הוא מעניק לעור לחות, חיוניות ותחושת אלסטיות. כבר אחרי כמה ימים של מריחה בוקר וערב אפשר להרגיש באפקט שלו ובתחושת החיוניות שהוא מוסיף לעור.
מחיר: 199 שקלים

לה רוש פוזה טיפוח לטיפול בפיגמנטציה מסדרת פיגמנקלאר (צילום: מוטי פישביין)
לה רוש פוזה טיפוח לטיפול בפיגמנטציה מסדרת פיגמנקלאר (צילום: מוטי פישביין)

מותג הדרמו־קוסמטיקה "לה רוש פוזה" משיק קרם יום SPF30, סרום וקרם עיניים שמסייעים לטיפול בפיגמנטציה, עור עמום וגוון לא אחיד. בחברה כמובן ממליצים להשתמש לפחות 12 שבועות בתכשירים, אבל הנסיינית שלנו מספרת שכבר אחרי שבועיים היא ראתה שינוי קל במראה העור. הגוון נראה אחיד יותר ויש שינוי צבע קל בכתמים הקשים.
מחיר: 169־229 שקלים

ד''ר פישר - קידס אל סבון ויטמינים לידיים  (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר - קידס אל סבון ויטמינים לידיים (צילום: יעל האן)

ד”ר פישר משיקה את סדרת “קידס אל־סבון ויטמינים לידיים”: מוצרי אל־סבון לידיים אשר מותאמים במיוחד לעור הצעיר ומועשרים בקומפלקס ויטמינים ייחודי. התכשירים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב. יש להם ריח של מסטיק בזוקה, ריח מלון והריח המוכר של סדרת קידס. הם אינם מייבשים ושומרים על המרקם הנעים של העור.
מחיר: 12.90 שקלים

make a wish (צילום: יח''צ)
make a wish (צילום: יח''צ)

מותג המתוקים סוויטוויט משיק את סוויטבוקס WISH – מארז ממתקים עם ערך מוסף, בשיתוף עם עמותת Make a Wish. על כל סוויטבוקס שיימכר, המותג יתרום עשרה שקלים לעמותה. בנוסף, בכל מארז יש מעטפת קסם, שבה תוכלו לכתוב את משאלת לבכם ולשלוח לסוויטוויט. אחד השולחים יזכה להגשים את החלום שלו. המארז כולל עוגיות אוראו סמורס, אפרופו מצופה שוקולד, במבה כוכבים, מטבעות שוקולד, משקה ג’לי בלי בטעם אבטיח, סוכריות קופצות, סוכריית צ’ופה צ’ופס, קיטקט זברה, מיני וזלין בטעמי ורדים, קרם ברולה וחמאת קקאו ועוד.
מחיר: 250 שקלים
להשיג באתר

פסופרי תכשיר  (צילום: יהודה כהן)
פסופרי תכשיר (צילום: יהודה כהן)

פסופרי (PSoFree), תכשיר המקל תופעות בעור הנוצרות מפסוריאזיס, פרי פיתוח של חברת קוסמטיק אקמה אינוביישן הישראלית, מגיע ארצה. התכשיר מבוסס על פורמולה ייחודית המטפלת בבעיות עור כמו גרד, קשקשים בעור, יובש ואדמומיות. התכשיר מגיע בבקבוקון רול־און והוא מכיל קומפלקס של חומרים פעילים עם פעילות ביולוגית. פשוט צריך למרוח על האזורים הבעייתיים פעמיים ביום, הוא מקל מאוד את היובש ומרכך את העור הנוקשה.
מחיר: 299 שקלים