מעדנות מרחיבה את סדרת הפיצות הדקות ומשיקה שתי פיצות באריזות מוגדלות עם 100% גבינה מוצרלה: פיצה שוק ופיצה נפוליטנה. הפיצות הקפואות ניתנות להכנה בתנור בתוך כ-10 דקות. 
מחיר מומלץ: 22.90-16.90 שקלים.

סוגת מחזירה את סוכר דק דק האהוב באריזה חדשה ונוחה ובגרסה חדשה נוספת מסוכר דמררה.
מחיר מומלץ: 9.90-7.50 שקלים. 

לקראת עונת החורף: אסם-נסטלה מחזירה למדפים את המוצרים האהובים והפופולאריים- אפרופו מצופה שוקולד מריר, שוקולד לבן ושוקולד חלב.
מחיר מומלץ: 6.45-2.50 שקלים.

לכבוד החג, קינדר משיקה מארז חנוכייה חגיגי הבנוי מתשע יחידות שוקולד בצורת נרות דולקים, ברוח החג. בכל יום של החג, ההורים מוזמנים לחלק לילדים שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות היומית. משהו קטן, לרגע משפחתי ומשמח. וגם המותג מציע אצבעות שוקולד, באריזה חגיגית בגודל חצי מטר וביצת הפתעה מקסי המקושטת גם היא ברוח החג.
טווח מחירים: 24.60-15.90 שקלים. 

Forever Living משיקה את "אלו-פרופוליס", קרם רב שימושי על בסיס אלוורה המכיל ג'ל אלוורה טהור עם פרופוליס אורגני. המוצר מתאים במיוחד לעור יבש ומגורה ומסייע בשמירה על רמות הלחות בעור.
מחיר מומלץ: 109 שקלים.

מושלם לספורטאים: סדרת מעדני חלב מועשרים בחלבון! המעדנים מכילים 12 גרם חלבון ועד 130 קלוריות בטעמי שוקולד, וניל וקפה. המוצרים החדשים מהווים פתרון בעיקר למתאמנים המבקשים לצרוך פינוק מתוק, תוך שמירה על המשטר התזונתי שלהם, הכולל מנת חלבון איכותית, טעימה, זמינה ונוחה. תנובה GO.
מחיר מומלץ: 6.50-4.50 שקלים.

סדרת קידס אל סבון ויטמינים לידיים: סדרה המותאמת במיוחד לילדים ומועשרת בקומפלקס מולטי ויטמינים. הסדרה מעוצבת בצבעים צבעוניים עם דמות של חיה חדשה ומשעשעת ומגיעה בשלושה ריחות שילדים אוהבים: ריח מסטיק בזוקה, ריח מלון והריח המוכר של סדרת קידס. ד"ר פישר.
מחיר מומלץ: 12.90 שקלים.

זיכרונות וטעמים מבית סבתא: מחלבות גד משיקים מעדן "רוזטה" במהדורה מוגבלת. מעדן ים תיכוני על בסיס שקדים מולבנים עם שבבי קוקוס קלוי בטעם מרציפן אמיתי ובמרקם קרמי.
מחיר ממוצע: 5.9שקלים.  

האור האייקוני מומצא מחדש: מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק פורמולה חדשה ומשופרת של המייקאפ האייקוני TOUCHE ÉCLAT LE TEINT. הפורמולה מועשרת במרכיבים בוטניים מגני אוריקה במרוקו ומעניקה לעור מראה זוהר ובריא, 24 שעות של כיסוי אוורירי ונושם ו-24 שעות של לחות לעור.
מחיר מומלץ: 220 שקלים.

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME משיק קונסילר חדש בסדרה האייקונית טיינט אידול אולטרה וור: קונסילר רב תכליתי המועשר בלחות ומעניק כיסוי בינוני עד מלא, לשימוש ALL-IN-1: להסתרה, הדגשה, תיקון וקונטור.
מחיר מומלץ: 189 שקלים.