משבר הקורונה לא פסח גם על עמותת וראייטי ובעקבות סגירת בתי הקולנוע והאולפנים הגדולים, התבטלה הפעילות המבורכת של סיכת לב הזהב הידועה במשך כשנתיים. כעת, בדיוק בטיימינג הנכון- ל"חג האורים" חנוכה, המסמל לכל כך הרבה אנשים תקווה, גירוש החושך וזימון האור, הסיכה תושק מחדש! 

עם השנים הפכה סיכת "לב הזהב" למותג וסמל להזדהות ואהבה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכלל וילדי "וראייטי" בפרט. סיכות לב הזהב הופיעו לראשונה בארגון וראייטי הבריטי ביום ולנטיין של שנת 1991, ומאז התפשטו ברחבי העולם. מאז הצגתן, יותר מחמישים מיליון סיכות נמכרו ברחבי העולם, וסיפקו יותר מ-100 מיליון דולר עבור ארגון וראייטי, והמיזמים הרבים שלו עבור ילדים.

הסיכה עוצבה בדמותן של דמויות אהובות שעיטרו במהלך השנים את "סיכת לב הזהב", כאשר כולן כיכבו בסרטי דיסני בלתי נשכחים. כוכבי הסיכה החדשה הם כוכבי הסרט "בייבי בוס 2"!

המבצע יתקיים ברשת שופרסל עד ה-4.12 ובתיאטראות ישראל עד ה-9.12. ההכנסות ממכירת הסיכה יועברו במלואן לטיפול בילדי וראייטי, ילדים עם צרכים מיוחדים.

עו"ד אורי סלונים, יו"ר וראייטי ישראל: "מבצע סיכות לב הזהב של "וראייטי" מתקיים כבר 30 שנה בישראל, ומהווה סימן היכר ללב הענק של כל משפחת "וראייטי" ישראל ושל כולנו, להיטיב את חיי הילדים המיוחדים שלנו, היו עמנו ויחדיו נמשיך מפעל ענק זה".