“חקלאי גרנות” החלו לשווק אבוקדו מסוג אטינגר. האבוקדו נמכר בתפזורת או בשקים, המראה שלו מוארך, ויש לו מרקם עדין וטעם אגוזי.
מחיר: 5־10 שקלים לקילו

ארגז ירקות שדה ירוק ירקות אורגניים (צילום: דנה שטיין)
ארגז ירקות שדה ירוק ירקות אורגניים (צילום: דנה שטיין)

המותג האורגני “שדה ירוק” הקים חנות מקוונת לממכר ירקות אורגניים שבה הם מציעים תוצרת של כ־40 חקלאים אורגניים מכל רחבי הארץ. החנות מציעה כ־1,500 מוצרים, ובהם חסות, מנגולד, כרובית, באקצ’וי, קייל ירוק, תרד, פירות כמו אוכמניות, אנונה, אגס, אשכולית אדומה, ליים, אפרסמון, תאנים, פפאיה ועוד. בנוסף, אפשר למצוא שם גבינת פטה שקדים של נטלי (24 שקלים ל־100 גרם), גרנולה ביתית ב־38 שקלים ל־450 גרם, עוגת תפוחים/בננה/דבש ביתית ועוד.
להשיג באתר

פיטנס יוגורט תות אסם (צילום: סטודיו אסם)
פיטנס יוגורט תות אסם (צילום: סטודיו אסם)

אסם־נסטלה מרחיבה את סדרת פריכיות השוקולד של Fitness עם מוצר חדש: פריכיות Fitness בציפוי קרם ורוד בטעם יוגורט תות. כל פריכית מכילה כ־70 קלוריות בלבד. קרם התות הזכיר לנו מאוד את חטיף הבמבה האדומה הנוסטלגי. הפריכית נמסה בפה ויש עליה תוספת נדיבה של קרם. החיסרון היחיד: למרות שיש בכל פריכית רק כ־70 קלוריות, יש בה תחושת שמנוניות.
מחיר: כ־16.90 שקלים

גלידה לג'נדה הרשיז בייגלה (צילום: יערה גדרון)
גלידה לג'נדה הרשיז בייגלה (צילום: יערה גדרון)

רשת הגלידריות לג’נדה השיקה שני טעמי חורף חדשים: הרשיז־בייגלה - גלידת שוקולד לבן בשילוב שברי עוגיות אוראו, קרם הרשיז בייגלה, עוגיות הרשיז ובייגלה מצופה בשוקולד לבן; ומהדורה מוגבלת של גלידת קשיו – גלידת קרם קשיו איכותית בטעם מתוק עם מליחות מעודנת ובתוספת אגוזי קשיו. שני הטעמים מתאימים לחובבי המתוק. השילוב בין שוקולד לבן לשברי עוגיות פשוט מצוין, והבייגלה מוסיף קרנצ’יות כיפית. גלידת הקשיו גם מצוינת, שילוב נהדר של מתוק ומלוח. הגלידה נמסה בפה, והקשיו מפוזרים בה בנדיבות.
מחיר: 14 שקלים למנת ילדים, 18 שקלים למנה קטנה. קילו גלידה - 95 שקלים

רוזטה מחלבות גד, באדיבות זאביק גרור יחסי ציבור ואסטרטגיה (צילום: מחלבות גד)
רוזטה מחלבות גד, באדיבות זאביק גרור יחסי ציבור ואסטרטגיה (צילום: מחלבות גד)

מחלבות גד השיקו מעדן “רוזטה” במהדורה מוגבלת. זהו מעדן ים־תיכוני על בסיס שקדים מולבנים, עם שבבי קוקוס קלוי. למעדן יש טעם מרציפני ומרקם קרמי. זוהי הפתעה נוסטלגית נעימה. בזכות השקדים יש למעדן טעם מתקתק עם מרירות קלה שנותנת עוד רובד בחך.
מחיר: 6 שקלים

מיי באנדלס (צילום:  באדיבות מיי באנדלס)
מיי באנדלס (צילום: באדיבות מיי באנדלס)

הסטארט־אפ “מיי באנדלס” יוצא עם מיזם חדש שנועד לחבר בין היצרן לצרכן: מדובר בפלטפורמה דיגיטלית, שמציעה למשתמשים לרכוש חבילות של מוצרי צריכה יומיומיים מיצרנים מובילים. המוצרים יגיעו בתוך שעה הביתה, והמשלוח חינם. הפיילוט פועל כרגע בכ־14 ערים במרכז, וצפוי להתרחב. עם המיזם עובדים כרגע היצרנים המובילים במשק, בהם תנובה, סנו, יוניליוור, שטראוס ועוד. זה רעיון נחמד, למי שרוצה לחסוך את הביקור בסופר ולקבל את המוצרים ישר הביתה. זה יכול להיות פתרון נהדר כשצריכים השלמות של דברים קפואים או יבשים, או כשסתם רוצים להתפרע עם חטיפים.
מחיר: הבאנדלים מוצעים בשלוש רמות מחיר: 99 שקלים, 149 שקלים ו־199 שקלים

תנובה GO  (צילום: יח''צ)
תנובה GO (צילום: יח''צ)

תנובה GO מתרחבת עם סדרת מעדני חלב מועשרים בחלבון, המכילים 12 גרם חלבון ועד 130 קלוריות, בטעמי שוקולד, וניל וקפה. המוצרים החדשים מהווים פתרון למתאמנים, המבקשים לצרוך מתוק תוך שמירה על המשטר התזונתי שבחרו. המעדנים מעולים למי שמחפש לסגור את פינת המתוק מבלי להתפרע עם קלוריות.
מחיר: 4.50־6.50 שקלים

בריזר זלצר פטל ליים (צילום: יח''צ חו''ל)
בריזר זלצר פטל ליים (צילום: יח''צ חו''ל)

טמפו משיקה את BREEZER SELTZER - סודה אלכוהולית המכילה מים מוגזים. הסודה מגיעה בשני טעמים: לימון ליים ופטל ליים, והיא מכילה 4% אלכוהול. המשקה החדש מופחת סוכר, ללא גלוטן, ועם 63 קלוריות לפחית. זהו משקה כיפי וקליל למי שרוצה לצרוך אלכוהול, אך שומר על תפריט קלורי. מתאים גם למי שמתקשה לשתות משקאות עם טעם מובהק של אלכוהול.
מחיר: 12־15 שקלים